Loppukesän debis iskenyt, Herra virvoita sieluni..

Rukousaiheet

Loppukesän debis iskenyt, Herra virvoita sieluni..

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 13. Elo 2017 13:53

Mulla on iskenyt joku lopukesän masennus ja ei oikein mikään lohkea..:o( jopa salilla ei tule oikein enää käytyä..seurakunnassa tuli kyllä äsken käytyä..mutta alavireinen olotila jatkunut jo piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään..Herra lähetä virvoittavat sateesi tänne, ja anna uusi Voima ja Uusi Henki. amen..
pehmytpusu777
 

Re: Loppukesän debis iskenyt, Herra virvoita sieluni..

ViestiKirjoittaja Jukka » 13. Elo 2017 14:39

pehmytpusu777 kirjoitti:Mulla on iskenyt joku lopukesän masennus ja ei oikein mikään lohkea..:o( jopa salilla ei tule oikein enää käytyä..seurakunnassa tuli kyllä äsken käytyä..mutta alavireinen olotila jatkunut jo piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään..Herra lähetä virvoittavat sateesi tänne, ja anna uusi Voima ja Uusi Henki. amen..


Olet kahdesti noussut mieleen 12.3.2017 kirjoittamasi kirjoituksen jälkeen, joka kosketti minua. Luulen, että olet "kuin savi savenvalajan käsissä muokattavana". On seulonnan aika. Herra erottaa nisut akanoista ja irrottaa meitä turhista siteistä ja tavoista. Ongelmamme ei ole voimattomuutemme vaan omavoimaisuutemme. Jumalan voima on kätketty evankeliumiin, joka on sana rististä. Monet uskovat erehtyvät etsimään voimaa jostain muualta, ohi ristin, mutta se ei ole sitä Jumalan antamaa voimaa, joka muuttaa elämäämme. Ristin ulkopuolelta ja ristin ohi toki löytyy runsaastikin tarjouksia, jotka lupaavat voimaa, terveyttä, lahjoja ja menestystä, mutta niiden tarjoaja ei ole Jumala.

Yli 40 vuotta kului minulta aikaa ennen kuin evankeliumin ydin alkoi minulle avautumaan ja sen myötä Jumalan Pojan risti, joka on Jumalan salaisuus uskoville. En osaa tätä asiaa toisille ymmärrettävästi selittää -jokaisen pitää omakohtaisesti ristin voima kokea- mutta siinä eletään todeksi pelastuksen ydin, jossa Jumala vanhurskauttaa jumalattoman ja sitä seuraa välittömästi Jeesuksen oma rauha. Tämä on niin sanoinkuvaamattoman autuasta. "Jumalan lapsi ja perillinen, veressä pesty oon Jeesuksen". Se oli valtava hetki, kun sain omistaa sydämessäni tämän sanan: "Minä Herra olen sinun vanhurskautesi!"
Jukka
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron