Kiitosaihe Herralle

Rukousaiheet

Kiitosaihe Herralle

ViestiKirjoittaja PetriFB » 29. Elo 2016 09:36

Minulla on suuri kiitosaihe sydämelläni. Toki niitä on moniakin ja voimme joka hetkessä olla kiitollisia Herran hyvyydestä, armosta, rakkaudesta ja pelastuksesta Herran Jeesuksen veren, kuoleman ja ylösnousemuksen kautta.

Eräs uskon ystävä lahjoitti minulle ammattitason tietokoneen (pöytäkone) 24 tuuman näytön kanssa. Hän sai tämän asian sydämelleen ja teki lahjoituksen. Tämä on suuri kiitosaihe, sillä vanha koneeni oli Bellin kannettava, joka oli vanha ja hidas, hidastuttaen monin tavoin kirjoitus ja tutkimustyötäni tietokoneella. Olen kuitenkin pyrkinyt tulemaan toimeen sillä mitä minulla on vaikka ne eivät aina toimikaan ihan kunnolla ja aiheuttavat monenlaisia ongelmia.

Kiitos Herralle, että kuitenkin sain uuden tietokoneen. Nyt on helppo kirjoittaa kun näkee kunnolla sekä tietokone on nopea eikä hidastele. Tämä on todella suuri kiitosaihe, koska nyt minun ei tarvitse enää tihrustella näytölle eikä kone muutenkaan hidastele ja tilttaile.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Kiitosaihe Herralle

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 29. Elo 2016 18:11

Ihanaa!
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa