Ihminen jota tahtoisin auttaa ja jonka kanssa jutella

Rukousaiheet

Ihminen jota tahtoisin auttaa ja jonka kanssa jutella

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 28. Maalis 2011 20:30

Rukoilkaa erään ihmisen puolesta, jota olen luvannut auttaa ja tukea hänen vaivoissaan ja ongelmissaan. Rukoilkaa minulle viisautta ja voimaa tähän, että tekisin oikein ja Jumalan henki saisi johtaa ja että jos ei ole Jumalan tahto että juuri häntä tuen, niin saisin sitten auttaa jotakin muuta henkilöä. Muistakaa rukouksin myös tuota ihmistä, mistä nyt puhun, että saisi rohkeutta ja itseluottamusta ja että häntä ei eräät ihmiset enää painostaisi toimimaan heidän mielensä mukaan. Ja että Herra antaisi minun ja tuon ihmisen välille ystävyyttä ja jonkun ajan ja paikan, jossa voisimme tavata ja keskustella. Niin kiva olisi keskustella, mutta nykyajan elämä ja ihmiset on kovin kiireisiä. Mutta kantakaamme asia Jumalalle ja pyytäkäämme, että Herran tahto ennenkaikkea tapahtuisi ja kiittäkäämme Herraa. Herra on kuitenkin kaiken yläpuolella ja varmasti meitä auttaa.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Ihminen jota tahtoisin auttaa ja jonka kanssa jutella

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Maalis 2011 21:31

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Sinä näet ihmisten sydämiin ja tiedät kaiken. Auta ja armahda näitä ihmisiä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa heidät. Tapahtukoon sinun tahtosi näiden ihmisten elämissä. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ihminen jota tahtoisin auttaa ja jonka kanssa jutella

ViestiKirjoittaja eerika » 04. Huhti 2011 20:09

:prayer4: :amen4: :thumb:
Kuva
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron