Rukouspyyntö, auta meitä Pyhä Jumala

Rukousaiheet

Rukouspyyntö, auta meitä Pyhä Jumala

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Kesä 2016 15:07

Minua kohtaan on tänään hyökätty (kaksi ihmistä, toinen sylki)); muun muassa sylkemällä minua päin kasvojani. Olen antanut tälle vääryydentekijälle anteeksi mutta pyytäisin kuitenkin, että hänen puolestaan rukoiltaisiin ja, että myös tämän toisenkin jumalattoman ihmisen puolesta rukoiltaisiin, ja että myös minun puolestani rukoiltaisiin, että Jumala varjelisi minua kun kerron ihmisille evankeliumia katuolosuhteissa, ja että kaikkien uskovien puolesta rukoiltaisiin, ja niiden puolesta jotka pitävät Jumalan sanaa esillä tässä yhä pimenevässä maailmassa, että Jumala varjelisi omiaan, tapahtukoon Jumalan tahto. Ja syy miksi minua kohtaan on tänään kaksi ihmistä hyökännyt on se, että pidän katuolosuhteissa esillä evankeliumia ja Jumalan sanaa niin kuin se on kirjoitettu, lyhyesti: "tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi", ja tätä eivät monet halua kuulla.

Paljon olen kohdannut vastustusta ja vihaa kun olen viime vuosina pitänyt esillä evankeliumia ja Jumalan sanaa katuolosuhteissa, mutta muutamat ihmiset ovat minua myös kiittäneet kun olen rohkeasti pitänyt esillä evankeliumia ja Jumalan sanaa. Mutta sen olen myös nähnyt ja kokenut, että hyvin monia ihmisiä synti sitoo niin voimakkaasti että he eivät halua katua syntejään ja ottaa sydämen uskossa vastaan Herraa Jeesusta omana henkilökohtaisena Vapahtajanaan ja näin olen joutunut myös huomaamaan, että jotkut ihmiset ovat myös vajonneet entistä syvemmälle pimeyteen ja pahoihin tekoihin ja monien ihmisten sydämet ovat katkeruuden saastuttamia, Jumala: auta ja armahda Suomen kansaa ja varjele, suojele ja siunaa omia lampaitasi Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Kuin syvyydestä huudan sinua rakas taivaallinen Isämme, sinä joka näet kaiken ja olet tehnyt maan tomusta ihmisen ja sinä tiedät kaiken meistä ihmisistä, mitään me emme voi ilman sinun apuasi; me turvaamme sinuun joka päivä ja joka hetki: auta ja armahda meitä!

Isä: huudan sydämestäni sinun puoleesi: auta ja armahda meitä! Ja haluan kiittää sinua kaikesta Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Rukouspyyntö, auta meitä Pyhä Jumala

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Kesä 2016 09:33

Isä kiitos siitä että oot Pekan pelastanu ja antanu rohkeuden lähteä kertomaan pelastusanomaa myös kaduilla kulkeville ihmisille.Varjele Pekkaa sielunvihollisen hyökkäyksiltä, älä anna rauhan horjua ja epäuskon vallata, vaan lisää taivaallista rakkautta ihmisiä kohtaan ja uskoa ja voimaa tehtävään työhön.Luottamusta siihen että Sinä Isä pidät huolen ja johdatat oikeiden ihmisten tykö.Anna Pekankin nähdä se että kun työtä jaksaa tehdä ja monesti kyynelinkin kylvää niin tulee sekin aika että saa riemulla niittää :) :hearts: Siunausta Pekka! Anna Isä mulle ja muillekkin sitä sydämen paloa ja intoa että ihmisiä pelastuis Jeesuksen nimessä!
systeri
 

Re: Rukouspyyntö, auta meitä Pyhä Jumala

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Kesä 2016 09:40

Tuli mieleen vielä pätkä laulusta johon oon ihastunu...harmi kun ei löydy "juutubesta" :)

Tää on niin ihana Nina Åströmiltä

Jumalan kevättä odottakaamme
Toivosta lohtua arkeemme saamme
Vielä me matkaamme varjojen tavoin
Tiedämme kuitenkin:
Taivas on avoin

Jeesus on ovi ja Jeesus on tie
Jumalan luokse Hän hellästi vie
Haavoja, ruhjeita matkalla saamme
Jumalan kevättä odottakaamme
systeri
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron