Rukouspyyntöni

Rukousaiheet

Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja Hemu » 15. Helmi 2011 19:07

Kiitos Jeesus että näet pikkusiskoni jolla jo toistamiseen nousi kuume. Toivon että hän saisi parantua pian ja immuniteetti vahvistuisi ettei tarvitsisi niin usein sairastella mitä tähän menessä. Puhuttele häntä ja muistuta kaikesta mitä hänen sydämeensä on kylvetty Herra Jeesus sinusta. Olisi niin ihana nähdä hänen pelastuvan ja seuraavan sinua.

Minullekin nousi eilen kuume, mutta oikeastaan olen ihan tyytyväinen kun saan kokea rauhaa ja keskittymiskykyä lukea Raamattua. Pyydän että kuitenkin kosketat myös minua parantavalla kädelläsi, varsinkin vatsaani joka on ollut kolme päivää aika jumissa. Lauantaina taisin kyllä mokata kun söin normaalia tukevammin. Pyydän anteeksi jos siis itse tämän vaivan olen aiheuttanut ja pyydän myös viisautta ja itsehillintää tulevaisuudessa syömis asioihin. Vatsan jumituksesta olen kyllä useamman vuoden kärsinyt. Ei meinaa toimia ilman kahvia, mutta kofeiini ei taida sopia minulle (kuumeisena varsinkaan) ja olen kokenut kehoitusta lopettaa kaiken kofeiinipitoisen juomisen. Onkohan kenelläkään tietoa mikä voisi auttaa tai onko kofeiinittomalla kahvilla samanlaista vatsaa pehmentävää vaikutusta? Olen vähän herkkä lääkkeille ja kokeiluista huolimatta eivät oikein ole apua tuoneet. Syön mielestäni terveellisesti ja kuitupitoisesti.. mutta onhan tämä vaiva siis lieventynyt huomattavasti uskoontuloon myötä ja kiitos Herralle ettei kummempia vatsakipuja ja muita enää kauheasti ole! :amen4:
Viimeksi muokannut Hemu päivämäärä 18. Helmi 2011 17:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Hemu
 

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Helmi 2011 20:29

Kiitos rakas Herra Jeesus, että autat näitä ihmisiä heidän vaivoissaan sinun tahtosi mukaan. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 16. Helmi 2011 16:27

Kofeiinipitoisesta kahvista: Itse juon kahvia. Kuitenkin ajoittain olen n. viikon - muutaman viikon juomatta kahvia. Tutkimukset ovat olleet ristiriitaisia, toiset ovat kahvin haittoja, toiset terveyttä edistävien vaikutusten puolesta puhujia. Itse olen ratkaissut asian niin, että juon sen verran, mitä koen hyväksi. Minulla se on, päivästä riippuen, 1-3 kuppia. Juon lisäksi myös teetä (kumpaakin laatua, jotka ovat kofeiinittomia ja kofeiinillisia). Nyt olen flunssan vuoksi ollut juomatta kahvia, koska se ei vaan tunnu "maistuvan". Juon sen tilalla teetä. Jos juo kahvia, on tärkeää muistaa juoda myös vettä, koska kahvi poistaa kehosta nestettä. Mehut, limsat, kahvi tai tee eivät ikinä korvaa "tavallisen veden" juontia.

Vatsavaivoihin auttaa myös salaattipitoinen ruokavalio (itsellä toimii idut). Hyvin pureskeltu ruoka sulaa vatsassa ja auttaa suoliston toimintaa. Ja myös liikunta auttaa! Itsellä ainakin kävely on auttanut melko laiskaa elimistöäni toimimaan tehokkaammin!

Rukoilen voimia ja parantumista kuumeesta. Itsellänikin on flunssa päällä enkä tykkää tästä olotilasta laisinkaan. Välillä särkee niin paljon, etten voi lukea, katsoa tv:tä tai nukkua. Olen kuitenkin toiveikas parantumisesta ja huokaan Jeesuksen puoleen... :prayer4:
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja inka » 23. Helmi 2011 22:37

Luumu auttaa hyvin kovaan vatsaan. Liota reilusti kuivattuja luumuja vedessä yön yli. Syö aamulla luumut ja juo vesi myös. Pellavansiemenet auttaa myös, mut en ole niitä ite kokeillu. Veljelle äiti syötti niitä, kun se oli pieni ja oli vatsavaivaa usein.
Siunausta!
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja toni t » 08. Maalis 2011 15:12

Minulla on rukouspyyntö. Olen sairaana ja on kuumetta. Todella inhottava olo. Saa muistaa rukouksin. Kiitos!

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa kaikille Jumalan lapsille!

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Maalis 2011 15:32

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Auta ja armahda Tonia hänen sairaudessaan. Vain sinä voit auttaa ja parantaa hänet. Kiitos, että saamme turvautua huolenpitoosi. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa