Anokaa niin teille annetaan

Rukousaiheet

Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Heinä 2014 00:03

Mä näin tuolla facebookis semmosen aivan ihanan keinurakennelman joka oli kyhätty ympyrään nuotion ympärille.Nyt mä sanoin isännälle että laitetaan kädet ristiin ja rukoillaan Herralta isoa pihaa ja keinuhässäkkää jossa on ainakin 25 paikkaa :) ...tahtois semmosen :)
Siinä olis niin kiva pitää illanistujaisia...keskustella asioista jotka on tärkeitä niinku yhteinen usko Jeesukseen :) <3
Voi tuntua turhamaiselta mutta siinä oli niiiin lämmin henki ja tunnelma :D
systeri
 

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 01. Heinä 2014 09:57

Kuulostaa ihanalta!
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Heinä 2014 14:43

Se on ihana!! :hugehug: Mutta kun tarkemmin ajattelin niin ehkä siinä oliskin 15 paikkaa :) 5x3 ,mutta se riittäis kyllä.
Ajatelkaa mun ei oo tarvinnu pyytää mitään materiaa moniin vuosiin..en ainakaan muista pyytäneeni.Se matkakin tuli ihankuin yllätyslahjana jota en ollut edes ajatellu pyytää.Meitä on siunattu just sillä mitä tarvitaan.Kiitos Jumalalle! Niitä huonoja vuosiakin oli kyllä monta jolloin joutui rukoilla kaikkea mahdollista.En oo kyllä mikään kovin tuhlailijakaan..ehkä lapsiin mutta en itteeni.Tämä on pitkästä aikaa juttu josta mä alkasin haaveilla :D Sen osais rakentaa ittekkin ja se näytti suht helpolta mutta siinä tarvittais isompaa pihaakin.
Yritin ettiä siitä kuvaa niin olisin siirtäny tänne, mutta en osaa sieltä fb:stä siirtää.
systeri
 

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja Siivetön » 01. Heinä 2014 15:54

Rukoillaan yhdessä, että tapahtukoon Isä Sinun tahtosi tässä Systerin keinuasiassa.

Taivaallinen Isä näkee ja kuulee rukouksesi ja haaveesi Systeri, eikä Hänelle ole
mahdotonta täyttää sitä, minkä näkee olevan parhaaksemme.
Siivetön
 

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Heinä 2014 20:15

Nimenomaan..tapahtukoon Jumalan tahto :) Mä oon pitkään haaveillu siitä että ylipäätään voisin kutsua ihmisiä omaan kotiin istuskelemaan iltaa ja eihän tuo keinu siihen yksin muutosta toisi, mutta joku päivä tää kaikki voi olla totta jos Herra suo ja eletään :)
systeri
 

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja Heli » 05. Heinä 2014 11:10

Rukoilkaa Israelin puolesta. Israelia vastaan on väärää informaatiota. Vihollinen haluaa tuhota Israelin.

Heli
Heli
 
Viestit: 20
Liittynyt: 27. Kesä 2014 23:32

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja systeri » 26. Marras 2014 12:47

Kiitetään Isää Jeesuksen nimessä rukousvastauksista ja Voitoista :)

Meillä on muuten töis alkanu muodostua semmonen pieni piiri jossa on keskustelua pääasias miesten kans, mutta siihen on alkanu hivuttautua pikkuhiljaa naisiakin mukaan.Välillä on tosi hyviä hengellisiä keskusteluja välillä ihan vaan näitä päivän polttavia puheenaiheita.Muutenkin on nyt tänä sekopäisyyden aikana jutut kääntyny helposti Raamattuun koko porukan kesken...mä oon vähän hihhuloinu siellä ja "laulanu sydämmessäni hallelujaa salaa" :D ..nää miehet on niin fiksuja ja heillä on aika terveet ajatukset vaikkeivat uskos oo...vielä :) Uskon että ne vielä tulee uskoon jonain päivänä..kiitos Herralle!
systeri
 

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Joulu 2014 16:00

systeri kirjoitti:Kiitetään Isää Jeesuksen nimessä rukousvastauksista ja Voitoista :)

Meillä on muuten töis alkanu muodostua semmonen pieni piiri jossa on keskustelua pääasias miesten kans, mutta siihen on alkanu hivuttautua pikkuhiljaa naisiakin mukaan.Välillä on tosi hyviä hengellisiä keskusteluja välillä ihan vaan näitä päivän polttavia puheenaiheita.Muutenkin on nyt tänä sekopäisyyden aikana jutut kääntyny helposti Raamattuun koko porukan kesken...mä oon vähän hihhuloinu siellä ja "laulanu sydämmessäni hallelujaa salaa" :D ..nää miehet on niin fiksuja ja heillä on aika terveet ajatukset vaikkeivat uskos oo...vielä :) Uskon että ne vielä tulee uskoon jonain päivänä..kiitos Herralle!


Mahtavaa, kiitos Herralle ! :).
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Joulu 2014 09:24

Taas on meneillään Kristittyjen yhteinen paasto ja rukousviikko mm.tämän maan päättäjien ja sen asioitten puolesta.

Joel 2

15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.

1 tim 2:


1 Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
2 kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
3 Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
6 joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä,
systeri
 

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Joulu 2014 10:18

systeri kirjoitti:Taas on meneillään Kristittyjen yhteinen paasto ja rukousviikko mm.tämän maan päättäjien ja sen asioitten puolesta.


Milloin se alkaa ja milloin loppuu? En haluaisi aloittaa "väärään aikaan".... :oops:
Ai niin, minä toin fb-seinälle ristiriitaisen kohdan siitä Kyseisestä kansalaisaloitteesta niin siten yksi "tahdon" profiilinen fb-kamu tykästyi tuohon minun tuomaan juttuun. :shock: Ehkä Jumala taisi vaikuttaa hänessä mielenmuutoksen...

2Tim. 2:25 Hänen tulee lempeästi ojentaa vastustelevia. Ehkäpä Jumala vaikuttaa heissä mielenmuutoksen, niin että he tulevat tuntemaan totuuden
26 ja selviävät Paholaisen ansasta, hänen, joka on heidät vanginnut noudattamaan tahtoaan. RK
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Seuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron