Rukouspyyntö Irakin uskovien puolesta ISIS vainoaa

Rukousaiheet

Rukouspyyntö Irakin uskovien puolesta ISIS vainoaa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 13. Heinä 2015 22:57

Radikaalit islamistit (ISIS) ovat saaneet haltuunsa Quaragoshin, Irakin suurimman kristillisen kaupungin. Satoja lapsia, naisia ja miehiä mestataan. He pyytävät rukoilemaan puolestaan maassaan tapahtuvien hirmutekojen tähden. Rukoile heidän puolestaan ja lähetä viesti eteenpäin, jotta saataisiin aikaan katkeamaton rukousketju. He pyytävät että kristityt, Herran Jeesuksen ruumiin osat, rukoilisivat edes yhden minuutin ajan palavasti Irakissa kärsivien veljiensä, sisariensa ja heidän lastensa tähden.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Rukouspyyntö Irakin uskovien puolesta ISIS vainoaa

ViestiKirjoittaja Lily » 14. Heinä 2015 16:47

Rukoillaan, että Herra varjeluksia väkivallalta ja kidutuksista ja raiskauksista ja että Herra ei sallisi lasten jäävän orvoksi! ...kuolema on voitto heille, keltä ei jää lapsia. Eli itse olen raamatusta ymmärtänyt, että olemme voiton puolella ja autuaita kun olemme kuolleet. Vain silloin kun lapsemme jäävät orvoksi, on kuolemamme ikävää.

Ne rakkaat sisariemme ja veljemme ketkä ovat siirtyneet ajasta ikuisuuteen, ovat erittäin siunattuja ja olen sydämmenipohjasta iloinen heidän puolestaan.

Minua ei ainakaan tässä viheliäisessä maailmassa pidättele mikään muu kun puolisoni ja lapseni, he ovat syy miksi en vielä kaipaa kotiin. Jos heitä ei olisi, olisi minun "kotiin" kaipuuni erittäin suurta.
Lily
 

Re: Rukouspyyntö Irakin uskovien puolesta ISIS vainoaa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Heinä 2015 13:53

*

Isisin tulilinjalla ovat nyt Jerusalemin kristityt
Järjestö julisti kesäkuun lopulla kuolemantuomion kaikille Jerusalemin kristityille elleivät he poistuisi kaupungista ramadanin päättymiseen mennessä. :shock: :?

”Isisin sotilaat taistelevat tappaaksen nuo oliot niin, että tämä maa on heistä pian vapaa. Heidät teurastetaan kuin lampaat”.

Nuo oliot ovat kristittyjä. Heidän tappopaikkansa on Jerusalem. Uhkauksen sisältävä lentolehtinen on koristeltu ääri-islamilaisen terroristijärjestön Isisin mustilla lipuilla.

”Kertokaa meille, ketkä työskentelevät yhteistyössä juutalaissionistien kanssa ja rohkaisevat muslimeja elämään maallisempaa elämää ja levittävät siten pahuutta. Antakaa heidän osoitteensa, niin tapamme heidätkin”, lehtinen usuttaa. :shock: :thumbdown:

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/lahi-ita/isisin-tulilinjalla-ovat-nyt-jerusalemin-kristityt/?shared=286219-d074ea72-500

Rukoillaan myös että Jumala paljastaa kaikki valheeksi johon Isis ja terroristijärjestö sokeasti uskoo. Rukoillaan varjelua ja rauhaa kristittyjen puolesta!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa