Tänään on 22. Syys 2018 10:54

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Itseni puolesta
ViestiLähetetty: 09. Elo 2018 03:19 

Voisitteko rukoilla minun puolestani että pääsisin irti seksuaalisista himoista ja pystyisin elämään selibaatissa. Ja että pääsisisn irti katkeruudesta ja kateudesta. Olen katkera Jumalalle ja elämälle kun olen jäänyt ilman maailman parasta asiaa eli aviovaimoa ja enää se on mahdotonta koska olen jo liian vanha. Ja olen kateellinen komeille nuorille miehille joita Jumala siunaa. Minä rukoilen vain kuolemaa sillä enää ei ole muita toivoa...en kuitenkaan haluaisi kuolla vaan toivon että Jumala armahtaisi ja siunaisi minuakin vaikka en ymmärrä miten hän sitä enää voisi tehdä.

Poissa
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Itseni puolesta
ViestiLähetetty: 09. Elo 2018 12:23 

*
Joonas, voin rukoilla. Rukoilen kans, että Kristuksen ristin voima murtaa synnin vallan, joka on sinun sydämessäsi.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09. Elo 2018 18:55 

Onko normaalia uskovaisen elämää että olen alkanut kiroilemaan ja vihaan maailmaa ja elämää ja olen menettänyt kaiken toivoni ja toivon vain ettei minua olisi koskaan syntynytkään?

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09. Elo 2018 22:02 
Site Admin

Joonas kirjoitti:
Onko normaalia uskovaisen elämää että olen alkanut kiroilemaan ja vihaan maailmaa ja elämää ja olen menettänyt kaiken toivoni ja toivon vain ettei minua olisi koskaan syntynytkään?

Voitko soittaa mulle? Niin puhutaan sun kanssa näistä kaikenlaisista asioista.

Mun puhelinnumero on 0400-567426.

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

http://www.annabellawargh.tk
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09. Elo 2018 23:38 

Kiitos paljon Pekka avun tarjouksesta mutta en osaa puhua puhelimessa.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10. Elo 2018 10:04 

*
Joonas, rukoillaan sinulle oikeaa sielunhoitajaa, jota Jumala käyttää, että sinä kasvaisit ulos vapaaksi kaikesta.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]