ღ Kiitosaiheet ღ

Rukousaiheet

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Juhani » 15. Huhti 2018 15:17

Kiitos Herralle!
Hän on koskettanut, puhunut ja auttanut minua!
Meillä on suuri Jumala! Hän kuulee kaikki rukoukset!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Juhani » 01. Touko 2018 10:17

Olipa hyvä tänään vapun päivän herätä virkeänä ja iloisena ihmisenä uuteen aamuun, ilman päänsärkyä ja väsymystä sekä ilman krapulaa - kiittäen Herraa jälleen pelastuksesta sekä uudesta elämästä!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Harmaakoira » 04. Touko 2018 21:46

Kiitosaihe siitä kun ilo ja rauha on säilynyt vastoinkäymistenkin keskellä eikä minua hetkauta enää vaikka joku minua vähän koettaa köijyyttää kun olen siihen tottunut. Rukoillaan siunausta tuollekin köijyyttäjälle ja kiitetään hänestäkin ja siunataan :hearts: :hugehug:
Harmaakoira
 

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Juhani » 24. Kesä 2018 17:28

Täällä oli tänään kastetilaisuus ja 17-uskovaa kastettiin Rein- joessa Jeesuksen Kristuksen nimeen Kiitos Jumalalle!.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Jukka » 27. Kesä 2018 01:53

Juhani kirjoitti:Täällä oli tänään kastetilaisuus ja 17-uskovaa kastettiin Rein- joessa Jeesuksen Kristuksen nimeen Kiitos Jumalalle!.


Tiedätkö oliko joukossa maahan saapuneita pakolaisia?
Jukka
 

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Juhani » 28. Kesä 2018 20:37

Jukka kirjoitti:
Juhani kirjoitti:Täällä oli tänään kastetilaisuus ja 17-uskovaa kastettiin Rein- joessa Jeesuksen Kristuksen nimeen Kiitos Jumalalle!.


Tiedätkö oliko joukossa maahan saapuneita pakolaisia?


Siitä en tiedä oliko joukossa ns.pakolaisia; mutta muutamia muslimeja on kyllä kääntynyt täällä kristinuskoon. K.o. paikallisseurakuntaan kuuluu "jäseniä" yli 70-maasta, joten väriä ja monia eri kansallisuuksia löytyy.

Olen käynyt myös muutamissa muissakin paikallisseurakunnissa, mutta valitettavasti niissä muissa ei julisteta parannusta ja todellista sanomaa pelastuksesta, vaan korvasyyhyä....
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Juhani » 07. Marras 2018 22:17

Kiitän Herraa, olen iloinen!

Olen rukoillut ja etsinyt jo pidemmän aikaa itselleni paikkaa Kristuksen ruumiissa ja etsinyt uskovia ystäviä, joilla olisi rakkaus totuuteen ja joita voisin säännöllisesti tavata.
Nyt viimeinkin olen löytänyt kuin rukous vastauksena lähipaikkakunnaltani erään uskovien pienryhmän, jossa kokoonnumme kerran viikossa eräässä omakotitalossa rukoilemaan, laulamaan, keskustelemaan ja lukemaan Raamattua. Ryhmä ei ole täydellinen ja olemme kaikki vajavaisia ihmisiä, mutta olen kokenut siellä keskinäistä rakkautta ja uskovien yhteyttä, jota en voi mitenkään sanoin edes kuvata!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Juhani » 23. Maalis 2020 10:22

Vaikka välillä korona-kriisi koettelee ja maailman murheet yrittävät painaa uskovan päätä alas, niin sain yksinkertaisen ja lohduttavan rukousvastauksen:

Älä pelkää, sillä Minä olen kanssasi. Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi ja pese käsiäsi.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja roosa » 23. Maalis 2020 10:57

Juhani kirjoitti:Vaikka välillä korona-kriisi koettelee ja maailman murheet yrittävät painaa uskovan päätä alas, niin sain yksinkertaisen ja lohduttavan rukousvastauksen:

Älä pelkää, sillä Minä olen kanssasi. Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi ja pese käsiäsi.


Kiitos Herralle, Herra on niin hyvä! Tämä toi kyllä hymyn huulille ja vähän naurattikin tuo käsienpesu. :D Mutta tuossa on kiteytettynä kaikki tärkein tähän nykyiseen hetkeen ja tuleviinkin aikoihin.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Juhani » 23. Maalis 2020 13:03

roosa kirjoitti:
Juhani kirjoitti:Vaikka välillä korona-kriisi koettelee ja maailman murheet yrittävät painaa uskovan päätä alas, niin sain yksinkertaisen ja lohduttavan rukousvastauksen:

Älä pelkää, sillä Minä olen kanssasi. Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi ja pese käsiäsi.


Kiitos Herralle, Herra on niin hyvä! Tämä toi kyllä hymyn huulille ja vähän naurattikin tuo käsienpesu. :D Mutta tuossa on kiteytettynä kaikki tärkein tähän nykyiseen hetkeen ja tuleviinkin aikoihin.


Tarkoitin lähinnä sitä, että meidän pitää luottaa Jumalaan ja auttaa rohkeasti lähimmäisiämme korona- pelosta huolimatta sekä noudattaa viranomaisten ohjeita. Ei niin ajatellen, että uskovat eivät voi sairastua "Jeesuksen veren suojassa" laiminlyöden viranomaisten ohjeita, käsien pesua ym.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

EdellinenSeuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron