ღ Kiitosaiheet ღ

Rukousaiheet

ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Tammi 2015 23:18


Haluaisin ilmaistaa sydämeni kyllyydestä kiitollisuuteni Jumalaa kohtaan, mitä tänään töissä tapahtui. Siellä oli välillä niin raskasta, myös tänäänkin. Ajattelin, että on jaksettava vielä kerran... Siten yhtäkkiä tunsin, että Jumala on läsnä. Jumala on hyvä. Kiitos Jumalalle!


Täällä ketjussa te voitte ilmaistaa kiitollisuutenne kans. :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 29. Tammi 2015 11:16

Kiitos Jumalalle kaikesta Hänen hyvyydestään! Kiitos siitä, että Hän, vaikka on korkea, katsoo alhaiseen. Kiitos siitä, että tytöt saavat käydä koulua ja heillä on hyviä ystäviä. Kiitos meidän pienestä ihanasta pojastakin. Kiitos töistä ja kaikesta huolenpidosta.

Tuli tästä kiitosketjusta mieleen, että minä kutsunkin meidän 3-vuotiasta kiitos-pojaksi (tai siis tiitos-pojaksi), kun hänellä on tapana kiittää aina kaikesta. Hän kiittää, kun pesen hänen potan ja kun puen hänelle ulkovaatteet tai pesen hänen hampaat :lol: Mistä vain hän kiittää ja myös pyytelee anteeksi usein. Joskus kun tulen töistä, hän saattaa tulla vastaan ja ensimmäisenä alkaa selittää, että anteeksi äiti, kun olen tehnyt sitä tai tätä. Sitten kun sanon, että saat anteeksi totta kai, niin siitä anteeksi saamisestakin hän kiittää :D Ihana poika! Maailman ihanin :hugehug:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja tanu » 18. Helmi 2015 23:23

Mahtava juttu että on tällainen kiitosaihe-ketju! :thumbup:

Kiitos Herralle tästäkin päivästä, yltäkylläisyydestä ja rauhan ajasta, terveydestä ja ihanasta perheestä.
On niin paljon kiitosaiheita, että kiittelen pitkin päivää aina kun tulee jokin kiittämisen aihe mieleen.
Ja niitä tulee koko ajan! Kiitos, kiitos , kiitos Herralle. Ja kunnia ja ylistys, aina ja iankaikkisesti!!!

Tänään tuli hiihtolenkillä mieleen, että voi ihme miten hieno sää ja luistava keli, että ihan melkein oli "ilmaista kyytiä".
Kiitos Taivaanisälle kun saan olla niin terve, että hiihtäminenkin onnistuu.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja tanu » 18. Helmi 2015 23:27

Aamu-Usva kirjoitti:Kiitos Jumalalle kaikesta Hänen hyvyydestään! Kiitos siitä, että Hän, vaikka on korkea, katsoo alhaiseen. Kiitos siitä, että tytöt saavat käydä koulua ja heillä on hyviä ystäviä. Kiitos meidän pienestä ihanasta pojastakin. Kiitos töistä ja kaikesta huolenpidosta.

Tuli tästä kiitosketjusta mieleen, että minä kutsunkin meidän 3-vuotiasta kiitos-pojaksi (tai siis tiitos-pojaksi), kun hänellä on tapana kiittää aina kaikesta. Hän kiittää, kun pesen hänen potan ja kun puen hänelle ulkovaatteet tai pesen hänen hampaat :lol: Mistä vain hän kiittää ja myös pyytelee anteeksi usein. Joskus kun tulen töistä, hän saattaa tulla vastaan ja ensimmäisenä alkaa selittää, että anteeksi äiti, kun olen tehnyt sitä tai tätä. Sitten kun sanon, että saat anteeksi totta kai, niin siitä anteeksi saamisestakin hän kiittää :D Ihana poika! Maailman ihanin :hugehug:


Onpas kiltin ja ihanan kuuloinen poika sulla Aamu-Usva. Kiitosaihetta kyllin.
Kyllä ihan päivittäin tulee mieleen, että miten kiitollinen saa olla lapsista ja vielä terveistä lapsista.
Vaikka kyllä sairas lapsikin on ihan samanlainen Jumalan lahja. Toivottavasti en loukannut ketään... :oops:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Lily » 19. Helmi 2015 11:52

Minuakin on viime aikoina puhutellut niin paljon Jumalan hyvyys ja huolenpito, vaikka tilanne on tosi rankka tällä hetkellä terveyden ja raskauden kanssa suuret riskit, että koska tahansa voi henki lähteä multa ja vauvalta. Joka päivä on Herra pitänyt niin suurta huolta, että ihan itkettää. Hän on niin suuri ja rakastava ollut, että voimia oon saanut joka päivä jaksaa kaiken sen mikä on pitänyt. Todella saanut kokea sen miten Jumala on uskollinen.

Jumalan hyvyys meitä ihmisiä kohtaan on niin suurta, että sitä on jopa vaikea käsittää. Herra on hyvä, Hän totisesti on...
Lily
 

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Syys 2015 01:26


Minulle tuli taas yllätys ylhäältä. Kävellessäni tunsin jotain hiuksissani mutta en kiinnittänyt siihen ja siten istahdin niin se valtasi minut. Tunsin miten Jumalan voima lepäsi minun pään päälläni. Tunsin miten se liikkui ja siten valui päässäni ikäänkuin suloisen lämmin öljy. Tunsin miten se meni korvaan ja siten korvassani tuntui ikäänkuin vettä korvassani eikä korvassani ollut mitään vettä. En ymmärtänyt mitään eikä minun kai tarvitse ymmärtää Jumalan töitä ja suunnitelmia. Mietin kyllä mitä tämä tarkoittaa ja siten minulle tuli mieleen Psalmin kohta jonka mukaan kallis öljy pään päällä... Kiitos Jumalalle ihmeellisestä jutusta joka meni yli hilseen!

http://www.koivuniemi.com/raamattu/?til ... sa+133%3A2
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Jukka » 19. Syys 2015 08:43

vaisuliini kirjoitti:
Minulle tuli taas yllätys ylhäältä. Kävellessäni tunsin jotain hiuksissani mutta en kiinnittänyt siihen ja siten istahdin niin se valtasi minut. Tunsin miten Jumalan voima lepäsi minun pään päälläni. Tunsin miten se liikkui ja siten valui päässäni ikäänkuin suloisen lämmin öljy. Tunsin miten se meni korvaan ja siten korvassani tuntui ikäänkuin vettä korvassani eikä korvassani ollut mitään vettä. En ymmärtänyt mitään eikä minun kai tarvitse ymmärtää Jumalan töitä ja suunnitelmia. Mietin kyllä mitä tämä tarkoittaa ja siten minulle tuli mieleen Psalmin kohta jonka mukaan kallis öljy pään päällä... Kiitos Jumalalle ihmeellisestä jutusta joka meni yli hilseen!

http://www.koivuniemi.com/raamattu/?til ... sa+133%3A2


En epäile kokemustasi, mutta mistä päättelit, että tämä "ihmeellinen juttu joka meni yli hilseen" tuli Jumalalta? Ethän pahoita mieltäsi, sillä se ei ole kysymykseni tarkoitus.

Herran Jeesuksen armo ja varjelus kanssasi.
Jukka
 

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 19. Syys 2015 09:15

Olen kiitollinen tästä aamusta. Olen jo matkalla viettämään viikonloppua ihanassa rantahotellissa ihan yksin. Aion saunoa ja uida ja syödä hyvin. Huomenna sitten kotihommiin uudella innolla. ;)
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Syys 2015 09:44

jukka1954 kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:
Minulle tuli taas yllätys ylhäältä. Kävellessäni tunsin jotain hiuksissani mutta en kiinnittänyt siihen ja siten istahdin niin se valtasi minut. Tunsin miten Jumalan voima lepäsi minun pään päälläni. Tunsin miten se liikkui ja siten valui päässäni ikäänkuin suloisen lämmin öljy. Tunsin miten se meni korvaan ja siten korvassani tuntui ikäänkuin vettä korvassani eikä korvassani ollut mitään vettä. En ymmärtänyt mitään eikä minun kai tarvitse ymmärtää Jumalan töitä ja suunnitelmia. Mietin kyllä mitä tämä tarkoittaa ja siten minulle tuli mieleen Psalmin kohta jonka mukaan kallis öljy pään päällä... Kiitos Jumalalle ihmeellisestä jutusta joka meni yli hilseen!

http://www.koivuniemi.com/raamattu/?til ... sa+133%3A2


En epäile kokemustasi, mutta mistä päättelit, että tämä "ihmeellinen juttu joka meni yli hilseen" tuli Jumalalta? Ethän pahoita mieltäsi, sillä se ei ole kysymykseni tarkoitus.

Herran Jeesuksen armo ja varjelus kanssasi.


Koska rukoilin varmistaakseni asian omaksi turvakseni.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: ღ Kiitosaiheet ღ

ViestiKirjoittaja Jukka » 19. Syys 2015 10:02

Kiitos vastauksestasi, vaisuliini.
Jukka
 

Seuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa