Rukouspyyntö!

Rukousaiheet

Rukouspyyntö!

ViestiKirjoittaja Maria » 03. Huhti 2011 16:26

Pyytäisin esirukousta, että jaksan olla työkkärin minulle laittamalla kurssilla. Olen saanut helmikuussa jälleen hylkäävän eläkepäätöksen ja sen takia jouduin menemään tälle "Osaamiskartoitus" kurssille 28.3-22.6-11

Mutta, koska minulle on erittäin vaikeaa istua autossa, kuin autossa ja siellä luokassa, tai olla pitkään jalkojeni päällä, niin tulee vaikeat ajat ja on jo... Nivelrikkoni on huomattavasti pahentunut ja kirjoittaminen kynällä on hyvin tuskallista nykyään. Olen nyt viikon päivät siellä käynyt ja huomenna taas uudestaan... Perjantaina en meinannut päästä enää linja-auto pysäkiltä edes kotiin, kun selkäni ja jalkani kramppaavat ja ovat kuin rautakanki. Astmani ja hajuallergiani on taas pahenpana ja linkussa, joka on koululais bussi on hajuja.. "kiva"!

Kyselin Herralta pitkään, että: Miksi joudun tuolle kurssille, enkä päässytkään eläkkeelle, kun kuntoni on niin raihnainen? Siitä, kun sain kuulla kurssista oli 4pv kun jo piti sille mennä. Mutta aika pian selvisi syykin, näin uskoisin ja sehän on Kristus valona oleminen ja sain todistaa olevani uskossa heti ekana päivänä jo siellä. Kiitos Herralle!

Nyt pyytäisin siis esirukousta, että: "Herran tahto saisi tapahtua, eikä minun tahtoni!" Ja jos kuntoni menee siihen pisteeseen, etten enää pysty olemaan siellä, niin saisin riittävän pitkän sairasloman (hyvän lääkärin, jolla käydä) ja kouluttajien ymmärryksen, etten ole lintsaaja tyyppi, vaan ihan viimeiseen asti yritän jaksaa ja selvitä. Ja etten mitenkään pyrkisi toimimaan lihani ja järkeni mukaan, vaan niin kuin on Isän Jumalammekin tahto minuun nähden.

Teitä kaikki siunaaman jääden ja puolestanne rukoillen! Maria :GBU:
Maria
 

Re: Rukouspyyntö!

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Huhti 2011 16:42

Kiitos Herra Jeesus, että saan tuoda tämän Marian esirukouspyynnön sinulle. Auta ja armahda häntä. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Kiitos, että saamme turvautua sinuun. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Rukouspyyntö!

ViestiKirjoittaja eerika » 04. Huhti 2011 19:59

Rakas Jeesus, pyydän myös Marian asiaa tässä toteutuvaksi esirukouksen hengessä ja Sinun nimessäsi, voitokkaassa ja väkevässä nimessäsi Jeesus.
Amen. :thumb:

Ole runsaasti siunattu.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron