Elämä vailla mitään tarkoitusta

Rukousaiheet

Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 31. Maalis 2014 06:34

MÄ EN KESTÄ enää tätä elämää.. en voi ELÄÄ NÄIN!! mun elämällä ei ole muuta tarkoitusta kuin ajaa kuorma autoa! ei ikinä saa ketään vaimoks.. ei kavereita, ei mitään muuta.. voisko täältä päästä jo pois! mä olen 10vuotta jo huutanut apua yötä päivää.. tämä alkaa olla uskon totaalinen loppu..

USKOKAA!!!! kuorma-auton ajaminen EI RIITÄ SYYKSI ELÄÄ!!!!
pehmytpusu777
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja Juha » 31. Maalis 2014 07:51

Hei, kerrotko elämästäsi hieman enemmän? Missä päin asut? Minkä ikäinen olet? Kauanko olet ollut uskossa? Millaista uskonelämäsi on? Miten käytät vapaa-aikasi jne?
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Maalis 2014 11:47

*
Eikö se ole sitä, mitä minä luulen, että Jumala ajaa pohjaan asti
kunnes siinä pohjassa löytää todellisemman ja ilmielävän Jeesuksen?
Jos tuntuu että elämästä puuttuu jotain. Elämä tuntuu vaille tarkoitusta.
Tuntuu ettei saa vastakaikun Jumalalta tässä elämässä. Se on kai Jumalan
tarkoitus niin että Jumala taitaa ajaa ensin pohjaan asti.

Oma yritys, itsesuorittaminen ja muu lihasta jää sinne pohjaan
ja nousee löydettyään Jeesuksen sieltä pohjasta. Ne lihalliset
pyrkimykset ajaa pohjaan asti ja siten loppuvat siinä pohjassa.
Ja saa tuplasti elämän ja kaipaamansa kanssa takas. Minä vaan
ajattelen niin.... Jeesus oli siinä pohjassa kun vajosin itse siihen.

Matt. 16:25 Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen,
mutta se, joka kadottaa elämänsä minun tähteni, löytää sen. RK

*mukana rukouksin*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 01. Huhti 2014 15:37

Kun joka kerta - aina toisensa jälkeen jokainen toivonpilkahdus päättyy aina samoihin pettymyksen kyyneliin, aina vaan elämä junnaa samassa kohtaa.. koskaan ei saa mitään iloa mistään ei vastauksia ja kun kuvittelee NYT vastauksia tulee taas sama jatkuu.. ihmiset ovat inhottavia (en ole yhteenkään ihmisryhmään koskaan niin joutunut pettyyn - kuin uskovaisiin tai sellaiseksi itseään luuleviin tai kutsuviin) Se TAPPAA uskon.. ei enää kykene uskomaan edes siihen että olisi edes pelastettu tai koskaan uudestisyntynytkään.. Epäilen KAIKKIA ja KAIKKEA.. en enää luota keneenkään, en mihinkään..
pehmytpusu777
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Huhti 2014 20:48

*
Ristin äärelle voi jättää kaikki pettymykset. Muistetaan rukouksin
että sinä saisit elämän tarkoituksen ja naisuskovan tulevaksi vaimoksi. <3
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 01. Huhti 2014 22:11

Muistan sua rukouksin, että saisit uutta potkua elämään ja kultaisen vaimon rinnalle jakamaan arjen suruja ja iloja.
Jeesus kuule rakastaa sua tosi paljon, vaikka tää elämä tuntuukin välillä tai useimmiten tai miltei aina tuskan täyttämältä.
Siunausta ja voimia sulle. Kuva
Jasmiini
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 01. Huhti 2014 22:29

:toghether: :hugehug: :unity:
pehmytpusu777
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Huhti 2014 09:02

Minäkin olen rukoillut puolestasi, ja jatkan rukoilua.

Me kaikki saamme aina pettyä ihmisiin ja lihaan, toisiimme ja itseemme.

Jumalaan ei kuitenkaan tarvitse pettyä, sillä Hän on uskollinen ja Hän on kanssasi, eikä ole lähtenyt viereltäsi hetkeksikään.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 02. Huhti 2014 12:38

Tekisikö vaimo sinusta onnellista jos et valmiiksi koe olevasi onnelllinen? Tuskin. Aivan kuten kuormiksen ajaminen ei tee onnellista, ei mikään yksittäinen asia... myöskään asia ei ole niin yksinkertainen, että kun uskot niin olet onnellinen. Kyse on myös päätöksestä tyytyä vallitseviin olosuhteisiin ja elää niiden asioiden kanssa, jotka on Jumalalta saatuja. Tyytyminen johonkin ei ole negatiivista, vaan niiden asioiden näkemistä, mikä on hyvin.

Jokainen ihminen on arvokas ja sinä olet arvokas. Uskovat, ihmiset, kaikkiin joutuu pettymään, mutta sinun arvokkuutta ei mitata toisten kautta. Jumala näkee sinut arvokkaana, Hän on luonut sinut... jo ennen syntymääsi, Hän päätti että olet arvokas syntymään... käytä elämäsi täällä, ei etsien onnellisuutta, vaan elä onnellisesti tässä ja nyt.

Meissä ihmisinä on vikamme, kaikissa meissä, mutta meidän ei tarvitse jäädä sen vangiksi, että koettaisimme olla jotain muuta kuin olemme... tietenkin voi todeta, että on asioita joiden haluaisi muuttuvan, mutta ei niin, että jää korjailemaan itse itseään ja kuvittelee, että jokin kirkastuisi sen kautta, kun jokin on ns. "korjattu" itsessä. Vikoja ei siis jäädä katsomaan, vaan elämä on onnellisuutta Jumalan kanssa, onnellisuutta jo siihen että Jumala on katsonut meidät tarpeeksi arvokkaiksi.
lonelyrider
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 03. Huhti 2014 00:30

Todellisuus on julmempi kuin mikään draamaelokuva
Elokuvien onnelliset loput ovat vain ihmisten valoisia toiveajatuksia - loputtomuus,peruuttamattomuus on taas todellisuutta..
Todellisuus on kammottavmpi kuin mikään sadistileffa - todellisuus on uhkaavampi kuin mikään katastrofileffa tai trilleri..
pehmytpusu777
 

Seuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron