Voisiko joku rukoilla äitini puolesta

Rukousaiheet

Voisiko joku rukoilla äitini puolesta

ViestiKirjoittaja paa » 07. Syys 2014 18:28

Pyytäisin rukosapua äitini puolesta.
Hänellä on taakkanaan useitakin eri sairauksia, mutta nyt viimeisimpänä on ilmennyt jotain vikaa molemmissa silmissä, ja pelkäämme hänen sokeutuvan. Itse asiassa se on jopa melko todennäköistäkin että niin käy. Reilun viikon päästä on lääkärikäynti, jos sen jälkeen oltaisiin taas vähän viisaampia, että mitä tässä oikein tapahtuu.
Parasta tietysti olisi, jos äiti tulisi uskoon.
Olen huomannut mikä voima rukoilemisella voi olla, mutta jotenkin tämän asian kanssa tunnen itseni niin avuttomaksi ettei mitään järkeä. En kestä jos äiti menettää näkönsä. Enkä tiedä kestääkö hänkään.
Olen kiitollinen jokaisesta rukouksesta.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Voisiko joku rukoilla äitini puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Syys 2014 18:33

paa kirjoitti:Pyytäisin rukosapua äitini puolesta.
Hänellä on taakkanaan useitakin eri sairauksia, mutta nyt viimeisimpänä on ilmennyt jotain vikaa molemmissa silmissä, ja pelkäämme hänen sokeutuvan. Itse asiassa se on jopa melko todennäköistäkin että niin käy. Reilun viikon päästä on lääkärikäynti, jos sen jälkeen oltaisiin taas vähän viisaampia, että mitä tässä oikein tapahtuu.
Parasta tietysti olisi, jos äiti tulisi uskoon.
Olen huomannut mikä voima rukoilemisella voi olla, mutta jotenkin tämän asian kanssa tunnen itseni niin avuttomaksi ettei mitään järkeä. En kestä jos äiti menettää näkönsä. Enkä tiedä kestääkö hänkään.
Olen kiitollinen jokaisesta rukouksesta.


Jumala auta, Jeesuksen nimessä!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Voisiko joku rukoilla äitini puolesta

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Syys 2014 21:18

Voi paa! Ihan samojen asioitten kans täällä oon tuskaillu.Äidilläni myös ohimovaltimontulehdus ja sata muuta vaivaa.Näkö hämärtää ja mm eilen oli näkynyt molemmissa silmissä sahalaitaa,jonka migreeniksi ollaan ajateltu kun hänellä on sitä ollu, mutta onko tuo sitä? Tosi ahdistavaa kun huomaa kuinka se vaivaa itteäänkin,mutta muistetaan rukouksin!
systeri
 

Re: Voisiko joku rukoilla äitini puolesta

ViestiKirjoittaja paa » 07. Syys 2014 22:55

Voi että :cry: Rukoilen sinunkin äidin puolesta systeri.

Kiitos vaisuliini.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Voisiko joku rukoilla äitini puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Syys 2014 23:31

Isä, ole armollinen Paan äitiä kohtaan ja auta tahtosi mukaan häntä hänen sairauksissaan ja

rukoilen myös, että hän saisi tulla elävään uskoon ja iloita siitä mitä Herra Jeesus on tehnyt

puolestamme Golgatan keskimmäisellä ristillä.

Tapahtukoon sinun tahtosi, kiitän sinua Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron