Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

Rukousaiheet

Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 01. Helmi 2011 14:09

... Pyydä foorumilaisia rukoilemaan selkäni puolestasi. Vanha massiivinen välilevyn tyrä alaselässä on alkanut vaivata niin paljon, että se on osaltaan estänyt minua vastaamasta henkilökohtaisiin viesteihin ja yhteen sähköpostiin. Tämän takia en ole myöskään pystynyt juurikaan olemaan foorumilla, koska joudun syömään kolmiolääkkeitä kipuuni ja yötkin tulevat huonosti nukuttua. En siis ole skarppina, kuten normaalisti. En siis ole pystynyt kirjoittelemaan niin paljon kuin olisin halunnut. Olen erittäin kiitollinen, jos rukoilette asiani puolesta. Selkäkipu on tosi raastava ja kolmiolääkkeet helpottavat hieman, mutta tekevät olon muuten huonoksi ja väsyneeksi.

Siunausta kaikki rakkaat veljet ja sisaret Herrassa ja vastaan heti kaikille heille, jotka ovat lähestyneet minua henkilökohtaisesti sekä otan osaa keskusteluun, kun voi. Seuraan kyllä koko ajan keskusteluketjuja ja teen määrätyt velvollsiuuteni, jotka pystyn hoitamaan hyvin kaikesta huolimatta. :wise3:

:GBU: :thumb: :hugehug:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja pekka » 01. Helmi 2011 14:37

Rakas uskonystävä ja veljeni Herrassa. Rukoilen puolestasi.

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda eteesi tämän Jukka-Pekan esirukouspyynnön. Sinä tiedät ja tunnet tämän ihmisen ja näet hänen sydämeensä eikä hän voi mitään sinulta salata. Auta ja armahda tätä sairasta ihmistä. Vain sinä voit hänet parantaa. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja toni t » 01. Helmi 2011 15:20

Yhdyn rukoukseen ja anon Isältä Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä että Jukka-Pekan selkä paranee :prayer4:

Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa Jukka-Pekalle!

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja inka » 01. Helmi 2011 15:46

Minäkin yhdyn Jukka-Pekan rukoukseen! Tule Herra Jeesus auttamaan ja parantamaan tahtosi mukaan jokaista kovista kivuista ja säryistä kärsivää. Sinä tiedät, mikä meille kullekin on parasta. Amen.
Minun äidillä on kanssa kovat niskakivut ja myös mieheni kärsii ajoittaisista selkä-ja niskakivuista, jotka aiheuttavat myös päänsärkyä.
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 02. Helmi 2011 09:35

Kiitos kaikille, jotka jaksavat kantaa vaivani Isän eteen. Herra parantaa, kunhan parhaaksi näkee ajallaan ja tavallaan. Siihen luotan ja rukoukset kuullaan Taivaassa. :amen4: :prayer4:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 10. Helmi 2011 05:43

Haluan sanoa sen, että vaikka kipuja on ollutkin ja uskoa Jumalan lupauksiin on koeteltu äärimmäisyyksiin saakka, niin olen kaikkien koettelemusten ja vastoinkäymisten aikana lyhyen ajan sisällä kasvanut luottamaan Jumalan lupauksiin entistä enemmän. Juuri kun olin vaipumassa epätoivoon, niin Herra ilmestyi väkevästi ja sekunnilleen oikeaan aikaan. Seuraavaan Jumalan lupaukseen alkoi jo usko horjua:

Matt.6:33 "Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan."

Ehytsydämisenä ja sydän puhtaana Jeesuksen verellä pestynä olen etsinyt ymmärrykseni mukaan juuri ensin Jumalan tahtoa elämääni tapahtuvaksi. Ei Hän pettänyt tässäkään lupauksessa. Vielä näin "vanhana" koulitaan ja koulitaan varmaan loppuun saakka luottamusta Jumalan lupauksiin ja Sanaa ylipäätään, että olen mykistynyt niinkin toivottomassa tilanteessa inhimillisesti katsoen kuin minulla oli vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään, että turhat taakat saan jättää Herran kannettavaksi. Oikeastaan ainoa murhe, joka on Jumalan mielenmukainen murhe on seuraava:

2.Kor.7:10 "Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman."

Tähänkin on yhä lujemmin kasvettava ja Herra senkin koulun hoitaa. Meillä uskovilla on itseasiassa asiat paremmin kuin hyvin.
Minulla ei ole valittamista, kun Herra on minussa ja minä pysyn Hänessä. Olemmehan inhimillisiä ihmisiä ja jokin asia saattaa saada aikaan murhetta. Se on luonnollista. Mutta murheet vähenevät ja ilo Herrassa kasvaa kasvamistaan. Se haluan jokaiselle sanoa,että olipa tilanne millainen hyvänsä, niin luottakaa Herraan. Hän ei Sanassaan höpöjä puhu. Laitoin Päivän Sana osioon Roomalaiskirjeestä otteen. Käykää lukemassa se, jotka tahdotte. Mutta kiitetään Herraa joka tilassa,

:GBU: :musics: :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja Lumina » 10. Helmi 2011 14:06

Muistetaan rukouksin Jukka-Pekkaa.Joo.. et sä oo todellakaan vielä niin vanha ettei Herra joutuisi vielä kouluuttaa..en minäkään oo ja koulua piisaa ja savenvalajan pöytää.Jumala ompi linnamme ja turvamme kuitenkin.
Kaupas oli muuten just tuommonen majakka myynnis joka sul on avattares..tuli heti mieleen että J-P.n majakkahan se siinä... ;) :)
Lumina
 

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 10. Helmi 2011 16:00

Rakas Jeesus, ota pois kipu! Toivon myös lääkäreille viisautta tarvittaessa määrätä oikeita lääkkeitä ja ohjata hyvään kuntoutukseen. Jeesus, auta kaikkia selkäkivusta ja muista tuki- ja liikuntaelimistön kivuista kärsiviä :prayer4:

Itse kärsin ajoittain kovasta pääkivusta (hieman migreenityyppinen). Aloitin käymään kuntosalilla kävelyn ja ohjattujen tuntien ohella. Olin aluksi hyvin ennakkoluuloinen, koska olen tykännyt aina vaan pelata pallopelejä tms. Siitä on ollut iso apu. Minulla on hieman eteenpäin kääntyvät hartiat, mikä aiheuttaa kipua. Vahvistan sekä selkää, vatsaa, hartioita että käsivarsia. Lisäksi yritän pudottaa painoa, mikä edesauttaa myös hyvinvointia. Lisäksi venyttelen ja käyn, rahatilanteen niin salliessa, hierojalla. Koen itseni energiseksi ja pääkivut/ lihassäryt ovat vähentyneet.

Suosittelen kaikille (varsinkin istumatyötä tekeville). Ei pidä treenata sairaana/ loukkaantuneena. Terveellä selälläkin on hyvä muistaa alkulämmittelyt ja lopuksi jäähdyttelyt. Omaa kehoaan kuunnellen eteenpäin. Uimahalleilla on usein kuntosali (halvempi paikka kuin ns. kuntoklubit). Lisäksi kotona voi treenata jotain, kuten vatsa- ja selkäliikkeitä. Venyttely ei maksa mitään esim. kävelylenkin jälkeen. Liikunnan iloa!

"Anna, Isä, minun kiittää jokaisesta terveestä päivästä!"
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Esirukouspyyntö selkäkipujeni...

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Helmi 2011 02:44

Rakas Herra Jeesus, auta uskon veljeäni Jukka-Pekkaa. Kiitos Herra Jeesus, että saamme turvautua sinuun joka hetki. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron