nuoren naisen puolesta

Rukousaiheet

nuoren naisen puolesta

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 23. Tammi 2011 15:22

Voitteko muistaa rukouksin sitä, kun tuo viha ja suuttumus, kauna entisistä asioista ja erään nuoren naisen toilailut, erityisesti se kun hän yritti pomotella ja määräillä minua liikaa ja alistaa, tulevat yhä mieleen edelleen ja minua suututtaa ja on hyvin vaikea ymmärtää sellaista käytöstä ja ihmistä, joka isottelee ja haluaa olla pomona kaikessa ja hallita toisen elämää ja jos siihen ei suostu niin heittäytyy "marttyyriksi". Ei pysy omalla paikallaan elämässä ja ihmissuhteissa. Voitteko muistaa rukouksin ja rukoilla minulle voimaa ja vapautumista negatiivisista ajatuksista ja hänelle mielen ja sydämen muutosta ja parannuksen armoa, Herra tietää kyllä miten saada hänetkin tekemään parannusta ja tulemaan elävään uskoon sieltä maailman kuralätäköistä.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: nuoren naisen puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Tammi 2011 16:02

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Sinä tiedät ja tunnet nämä ihmiset ja näet heidän sydämiinsä. Vain sinä voit heidät parantaa. Auta ja armahda näitä ihmisiä tahtosi mukaan. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron