Elämä vailla mitään tarkoitusta

Rukousaiheet

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja Veli88 » 03. Huhti 2014 10:32

Siunausta sinulle. Jumala on kanssasi jos tahdot olla hänen kanssaan.

Psalmi 128

1 Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa hänen teillänsä.
2 Sinä saat nauttia kättesi ansion; onnellinen sinä, sinun käy hyvin!
3 Niinkuin hedelmällinen viiniköynnös on sinun emäntäsi sinun huoneesi perällä, niinkuin öljypuun vesat ovat sinun lapsesi sinun pöytäsi ympärillä.
4 Sillä katso, näin siunataan mies, joka Herraa pelkää.
5 Siunatkoon Herra sinua Siionista, niin sinä saat kaikkina elinpäivinäsi nähdä Jerusalemin onnellisena,
6 saat nähdä lastesi lapset. Rauha Israelille!
Avatar
Veli88
 
Viestit: 39
Liittynyt: 04. Helmi 2014 13:49

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Huhti 2014 11:29

Pehmytpusu... minusta näyttää siltä, että saatat kärsiä jonkintyyppisestä masennuksesta, voisiko olla mahdollista näin? Se takia ehkä katsontakantasi on toivoton, täynnä toivottomuutta ja tyhjyyttä ja vaikka kuka sanoisi mitä... et koe että jossain tulevaisuudessa olisi toivoa. Mutta... vaikka et usko sanoihin... toivoa on.

Jossain vaiheessa elämääni olen harkinnut itsemurhaa, nähnyt toivottomuutta, tyhjyyttä... monenlaista, mutta jos olisin silloin päättänyt elämäni, minulla ei olisi lapsia ja hyvää suhdetta puolisooni, en olisi nähnyt kaikkea sitä... se miksi näin kaiken harmaana, johtui itsestäni, ei vallitsevista olosuhteista, vaikka niitäkin voisi aina syyttää... usein käy niin, että itse aiheutamme itsellemme mieleemme harmautta, omilla valinnoillamme, kukaan toinen ihminen ei ole vastuussa pahaan oloon... ei, vaikka olisi niin helppo syyttää niitä ihmisiä, joiden kohdalta on vääryyttä kokenut...

Minä niin toivon, että elämäsi suunta saisi uuden kurssin.
lonelyrider
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 03. Huhti 2014 21:53

Uskovilla on usein uskomaton kyky syyllistää mielipahan kokija, ja päästää sen aiheuttajat kin koira veräjästä. Mutta tietämys siitä että Jumala on kerran vaativa tilille jokaisen pahantekijän ja ylimielisen littaajan. Se vapauttaa heti ja näin asiansa Jumalan luokse tuova on vapaa katkeruuksista. Jopa murhamiehiä syntyy niin että he kantavat sisällään jopa vuosikymmenien takaisia kaunoja sisällään ja kostavat itse ehkä jopa jollekin joka ei ole millään tavalla syypää siihen mikä alunperin aiheutti kaunantunteet. Mutta uskova joka pääsee tilaan jossa siirtää asian totiosesti Herralle, on saanut levon kaunoistaan..pääsee anteeksiantamuksen tilaan ja pääsee jatkamaan elämäänsä ilman häiriintynyttä tilaa..

1.Samuelin kirja:
24:13 Herra tuomitkoon meidän välillämme, minun ja sinun, ja Herra kostakoon sinulle minun puolestani, mutta minun käteni ei sinuun satu.

Roomalaiskirje:
12:17 Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako. Ahkeroikaa sitä, mikä on hyvää kaikkien ihmisten edessä. >> Jakeen lisätiedot
12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra."

1.Pietarin kirje:
3:9 Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.
pehmytpusu777
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 26. Huhti 2014 06:55

Nyt kiitän Herraa, että on annettu tää kiva mahdollisuus ajella prätkää viikonloppuisin :D :D On myös ajokaveri löytynyt.. eräs mua muutaman vuoden vanhempi tyyppi osti pyörän, ja ajaa ekaa ajokauttaan. Ei ole uskos mutta ei säiky sitä asiaa etä' mä olen uskos.. mukava tyyppi :hugehug:
pehmytpusu777
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 10. Kesä 2014 06:00

Hei, kiva kuulla että sinulla menee hyvin ajaessa prätkällä. Huomasin tässä, että sinä muistutat muuten jollain tavalla mun "normi" veljeä(siis maallista sellaista) :)

Kyseenalaistaminen ei ole väärin ja aina välillä niin on hyvä tehdäkin.

Toivottavasti... et kokenut, loukkaavina, niitä sanoja, joita olen tuolla aiemmin sinulle sanonut. En ole tahtonut syyllistää ja tuottaa mielipahaa. Pyydän anteeksi, jos näin on päässyt käymään. En ehkä ole nähnyt kunnolla sitä mitä hätäsi voisi sisältää.

Toivon että kesä tuo sinulle hyviä kelejä ajella prätkällä...
lonelyrider
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 14. Syys 2014 11:17

Nyt männöö paremmin:o) prätkä pelaa kuin junan closetti ja olen ostanut paremman autonkin:o) Koen kuitenkin kaihoa siihen aikaan 2004-2006 kun Herran Hengen tuli paloi paljon väkevämmin mus kuin nyt:o)
pehmytpusu777
 

Re: Elämä vailla mitään tarkoitusta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 16. Syys 2014 08:47

pehmytpusu777 kirjoitti:Nyt männöö paremmin:o) prätkä pelaa kuin junan closetti ja olen ostanut paremman autonkin:o) Koen kuitenkin kaihoa siihen aikaan 2004-2006 kun Herran Hengen tuli paloi paljon väkevämmin mus kuin nyt:o)



Hienoa kuulla, että sinulla menee paremmin ja iloitsen , että pysyt Kristuksessa.

Hyvä kun kaihoat Herran läheisyyttä, rukoile ja pyydä sitä. Uskon, että se on Jumalan mielenmukainen rukous ja pyyntö :).

Siunausta sinulle!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Edellinen

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron