Työpäivän jälkeinen TOLKUTON väsymys=(

Rukousaiheet

Työpäivän jälkeinen TOLKUTON väsymys=(

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 26. Maalis 2014 22:54

En ees tiedä mikä mua vaivaa.. työpäivän jälkeen olen aina kuin TÖTTÖRÖÖ..kuin puulla päähän hakattu:o( en pääse sängystä ylös kun sinne meen ja väsymys pakottaa mut syömisen jälkeen nukkumaan ja se paha olo.. Herään sitten liian myöhään illalla enkjä kerkii harrastuksiin ja seurakuntaan ja taas on morkkis ja paha olo nukkumisesta.. en tiiä MIKÄ VAIVAA.. olen harkinnut että lopettas työt mutta sekään ei onnistu.. joskus jopa kiusaus piristeisiin tulee:o(
pehmytpusu777
 

Re: Työpäivän jälkeinen TOLKUTON väsymys=(

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 28. Maalis 2014 10:53

pehmytpusu777 kirjoitti:En ees tiedä mikä mua vaivaa.. työpäivän jälkeen olen aina kuin TÖTTÖRÖÖ..kuin puulla päähän hakattu:o( en pääse sängystä ylös kun sinne meen ja väsymys pakottaa mut syömisen jälkeen nukkumaan ja se paha olo.. Herään sitten liian myöhään illalla enkjä kerkii harrastuksiin ja seurakuntaan ja taas on morkkis ja paha olo nukkumisesta.. en tiiä MIKÄ VAIVAA.. olen harkinnut että lopettas työt mutta sekään ei onnistu.. joskus jopa kiusaus piristeisiin tulee:o(


Mullakin oli samaa, mutta sitten lopetin ruuan jälkeen nokosten ottamisen ja viikossa totuin siihen eikä enää sapuskan jälkeen väsyttänyt. Nyt menen aikaisemmin nukkumaan ja pidän huolen että vähintään 7 tuntia pitää saada unta pataan ja jos nukun vaan 6 tuntia niin seuraavana päivänä sitten maksan velat takaisin ja menen aikaisemmin nukkumaan niin ettei väsymys keräänny.

Myös jos syö hirveän satsin työpäivänjälkeen ja tanakkaa rasvaista ruokaa niin se vie varmasti tolkun ja petiin :). Se on kuin saisi halosta kuuppaan :D.

Älä missään nimessä edes kelaile piriä. Parit töötit kun tykität niin väsymys on pienin huolistasi, ei kannata korvata yhtä ongelmaa toisella ystävä hyvä! Sulje tuommoiset sielunvihollisen säälittävät yritykset pois mielestäsi se ei ole sinulle tähän apu eikä vastaus.

Rukoilen puolestasi. Koita lukea vähäsen Raamattua jokapäivä. Yksi kappale ajatuksella on enemmän kuin 10-sivua nopeasti ajattelematta!

Jumala sinua auttakoon kaikessa ja koita voimiesi mukaan kilvoitella sinneppäin mitä Jumala sydämmeesi puhuu! Älä riko omatuntoasi vastaan niin pysyt sillä kapealla polulla. Jumala puhuu usein omatuntoomme, ja sitä ei ole useinkaan mukava kuunnella tai totella, mutta se tie vie kuitenkin helpotukseen ja voittoon.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron