univaikeudet

Rukousaiheet

univaikeudet

ViestiKirjoittaja sisu » 01. Helmi 2014 17:19

Olen joutunut ihan hiljattain vieraileen terveysasemalla univaikeuksien takia ja siks kun voimat ja motivaatio kuntouttavaan työtoimintaan ei riittäneet. Minulla välillä myös ihme heikkoutta ym. mistä en tykkäisi lääkäreille ja muille kuntouttavaan työtoimintaan liittyville henkilöile puhua.. koska muuten enimmäkseen aika rauhallinen ja luottavainen olo Jumalaan. Toki toisinaan voi hetkellisiä ahdistuksia olla ja lääkäri ym. muita käyntejä ehkä jännitän kun en aina tiedä mitä tilanteestani kertoa. Jotenkin haluaisin vaan luottaa että Jumala voimistaisi ja tekisi minusta työkuntoisen ilman lääkkeitä.. kun harvoin osuu mitään sopivaa lääkettä mistä ei tulisi haittavaikutuksia. Pyydän rukousta että saisin viisautta puhua noissa jännittävissä tilanteissa, sekä että ensiviikon tapaaminen menisi hyvin.. Tarvitsen selkeyttä jatkoa varten; sairaslomaa lisää vai jokin muu ratkaisu.. lähetteen sain tosin kuntoutuspolille, mutta toivon että sen voisi ehkä vielä peruuttaa tai muuten estyisi. Kiitos jos joku muistaa : )
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46

Re: univaikeudet

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 01. Helmi 2014 18:52

Taivaan Isä antaa omilleen voimaa ja usko se asia ,,,,omassa taistelussa pahan voimia vastaan niin en tiedä olisinko enää elossa ,jos olisi pitänyt omassa lihan voimassa kestää ...Rukoilin ja pyysin Taivaan Isältä voimaa ja todella olen saanut sellaisen voiman ,että kun yleensä sydän pompahti kurkkuun jossakin tilanteessa niin nytten elimistö toimii rauhallisesti eikä ns heilahteluja ole ,joita ennen oli .Tämä oli vaan vahvistuksena sinulle Rukoukseen ,että sinä olet oikeutettu myös saamaan ns yliluonnollista voimaa ,jolla selviää vaikeista paikoista. Siis uskotaan ja toivotaan sinulle Taivaan Isän voimaa sisälle sinuun Jeesuksen nimessä .Aamen.
Rukoilen myös välillä itselleni rauhallista yöunta Jeesuksen nimessä ja hyvin on toiminut eli samaa Hyvää sinulle.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: univaikeudet

ViestiKirjoittaja sisu » 02. Helmi 2014 00:14

wau, oon iloinen sun puolesta! kiitos : ) menestystä sinulle!
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron