Terveys

Rukousaiheet

Terveys

ViestiKirjoittaja Hemu » 18. Tammi 2011 20:06

Rakas Jeesus, pyydän sinulta viisautta torstain terveydenhoitajalla käyntiä varten. Auta että tietäisin tuleeko minun pyytää lähete isompiin tutkimuksiin.. vai voinko vielä odottaa että parantuminen tulisi suoraan Sinulta. En haluaisi tutkimuksia ja lääkkeitä, mutta vointi on ollut pitkään heikko. Pyydän että vahvistaisit vatsaa ja jalkojani ja voisin herkistyä kuulemaan äänesi kirkkaammin. Kaipaan sinua elämääni.

:amen4:
Hemu
 

Re: Terveys

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Tammi 2011 20:14

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että olet heikkojen ja sairaiden ihmisten Parantaja. Vahvista kaikkien uskovien uskoa kestämään tämän maailman koetuksia ja ahdistuksia. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Terveys

ViestiKirjoittaja lähtökuoppa » 19. Tammi 2011 00:46

Rakas Jeesus, pyydän sinulta viisautta torstain terveydenhoitajalla käyntiä varten. Auta että tietäisin tuleeko minun pyytää lähete isompiin tutkimuksiin.. vai voinko vielä odottaa että parantuminen tulisi suoraan Sinulta. En haluaisi tutkimuksia ja lääkkeitä, mutta vointi on ollut pitkään heikko. Pyydän että vahvistaisit vatsaa ja jalkojani ja voisin herkistyä kuulemaan äänesi kirkkaammin. Kaipaan sinua elämääni.

Kuule Herra tämä rukous tahtosi mukaan Yeshuan nimessä.
lähtökuoppa
 

Re: Terveys

ViestiKirjoittaja Hemu » 21. Tammi 2011 00:23

Rukouksiin on vastattu ja Jeesus on vienyt asioita eteenpäin! Tästä vaan vahvistutaan ja jatkossakin Hänen parantavaan läsnäoloon saa turvata. Hänestä virtaa voimaa, elämää jokaiselle janoavalle.

Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi, huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat." Joh. 7:37-38


Kiitos Jeesus rakas miten haluat elävöittää ja kaikilla elämän osa-alueilla auttaa. Annathan viisautta ja voimia myös muuttoasioihin. Putkiremontti tulossa ja mielellään jo muuttaisinkin sinne minne on tarkoitus muuttaa. Kiitos että haluat johdattaa tahtosi mukaan. Ole ylistetty ja kiitetty meidän Herramme ja Parantajamme joka osoitat meille oikean tien nimesi tähden!
Hemu
 

Re: Terveys

ViestiKirjoittaja toni t » 21. Tammi 2011 20:57

Hemu kirjoitti:Rukouksiin on vastattu ja Jeesus on vienyt asioita eteenpäin! Tästä vaan vahvistutaan ja jatkossakin Hänen parantavaan läsnäoloon saa turvata. Hänestä virtaa voimaa, elämää jokaiselle janoavalle.

Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi, huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat." Joh. 7:37-38


Kiitos Jeesus rakas miten haluat elävöittää ja kaikilla elämän osa-alueilla auttaa. Annathan viisautta ja voimia myös muuttoasioihin. Putkiremontti tulossa ja mielellään jo muuttaisinkin sinne minne on tarkoitus muuttaa. Kiitos että haluat johdattaa tahtosi mukaan. Ole ylistetty ja kiitetty meidän Herramme ja Parantajamme joka osoitat meille oikean tien nimesi tähden!


:GBU: että on vastannut rukouksiin :amen4:

Tuo Joh.7:37-38 on kohta joka on 38 ja 1992 käänöksessä väärin käännetty. Oikea käännös löytyy Bibliasta ja Raamattu kansalle ja Uurnas Saarnivaaran käännöksistä.

Biblia. Joh.7:37. Mutta viimeisenä suurena juhlapäivänä seisoi Jesus ja huusi, sanoen: joka janoo, se tulkaan minun tyköni ja juokaan.
38. Joka uskoo minun päälleni, niinkuin Raamattu sanoo, hänen kohdustansa pitää vuotaman elämän veden virrat.
39. (Mutta sen hän sanoi siitä hengestä, jonka niiden piti saaman, jotka uskovat hänen päällensä; sillä ei Pyhä Henki vielä silloin saapuvilla ollut, ettei Jesus ollut vielä kirkastettu.)

US Joh.37. Mutta viimeisenä suurena juhlapäivänä seisoi Jesus ja huusi, sanoen: joka janoo, se tulkaan minun tyköni ja juokaan.
38. Joka uskoo minun päälleni, niinkuin Raamattu sanoo, hänen kohdustansa pitää vuotaman elämän veden virrat.
39. (Mutta sen hän sanoi siitä hengestä, jonka niiden piti saaman, jotka uskovat hänen päällensä; sillä ei Pyhä Henki vielä silloin saapuvilla ollut, ettei Jesus ollut vielä kirkastettu.)

38 ja 1992 käännös ovat muuttaneet näiden jakaiden tärkeän sanoman eli sen että Jeesukseen tulee uskoa niin kuin Raamattu sanoo. Emme voi itse keksiä itsellemme omaa Jeesusta mihin uskomme niin kuin jotkut tekevät vaan meidän tulee uskoa Jeesukseen niin kuin Raamattu sanoo niin synnymme uudesti ja saamme Pyhän Hengen.

38 käännös sanoo vain joka uskoo minuun ja jättää kuulijalle mahdollisuuden uskoa Jeesukseen miten haluaa mutta alkutekstin mukaisesti lause kuuluu " Joka uskoo minun päälleni, niinkuin Raamattu sanoo, hänen kohdustansa/sisimmästään pitää vuotaman elämän veden virrat.

:thumb:

Siunausta!
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron