omalaatuinen potilas

Rukousaiheet

omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 13. Tammi 2011 18:20

Otin yhteyttä erääseen lääkäriin sairauksiini liittyvissä asioissa ja pyysin päästä osastolle. Olen sekä henkisesti että fyysisesti sairaalakunnossa. Voitteko rukoilla sen puolesta että pääsisin osastolle? Minulla masennusta, psykoottista oireilua, ihottuma mennyt pahaksi ja myös joku paise on minulle tullut. Ja kauhee väsymys ja uupumus. Ja lisäksi viimeaikoina olen kokenut kovia. Voitteko muistaa myös lääkäriä rukouksin? Että jaksaisi minua. olen ollut aika omalaatuinen potilas.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Tammi 2011 19:20

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön sinun eteesi. Sinä tiedät ja tunnet nämä ihmiset ja näet heidän sydämeensä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa nämä ihmiset. Tapahtukoon sinun tahtosi sillä sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja lähtökuoppa » 14. Tammi 2011 01:02

Yeshuan nimessä ja veressä kiitämme siitä, että Herra Sinä olet se, joka kuulet köyhän ja kurjan huudon. Anomme viisautta Sinulta lääkärille, jonka vastaanotolle ollaan menossa ja oikeaa hoitoa ja huolenpitoa. Kiitämme siitä, että Sinä olet kuullut ja vastaat. Kiitos, että päivänsäde saa lohtua ja tukea tahtosi mukaan.

...itselläkin on jaksaminen kovilla.
lähtökuoppa
 

Re: omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja JHK » 14. Tammi 2011 11:25

Herra siunatkoon sekä päivänsädettä että lähtökuoppaa. Tapahtukoon Herran tahto.
JHK
 

Re: omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 14. Tammi 2011 14:53

Herra näkee tilanteesi ja huokauksesi. Hän on kuullut rukouksesi ja rukoilemme sinun puolesta päivänsäde niin, että Herran hyvä Tahto tapahtuisi kokonaisuuden kannalta niin, että kaikki ahdistus ja koettelemukset sekä kuritus, mikä ei ole Hänestä, Hänen sallimaansa poistuisi, ja jaksaisit kantaa taakkasi päivän, hetken kerrallaan niin, että se koituisi lopulta iankaikkiseksi parhaaksesi.
Amen! Herran Rauha ja Armo olkoon kanssasi päivänsäde :prayer4: :amen4:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja inka » 20. Tammi 2011 15:24

Rakas Taivaallinen Isämme, ole päivänsäteen ja lähtökuopan turvana ja pidä heistä huolta. Masennus ja uupumus ovat vaikeita sairauksia, jotka vain Sinä Herra pystyt lopullisesti parantamaan ja kaikki sydämen haavat sitomaan.
Anna lääkäreille viisautta auttaa potilaitaan parhaansa mukaan ja turvaamaan Sinuun. Auta myös fyysisten sairauksien kanssa kamppailevia, Sinä voit heidätkin parantaa. Auta luottamaan ja turvaamaan sinuun kaikissa elämän tilanteissa. Tapahtukoon Sinun tahtosi Herran Jeesuksen nimessä. Amen.
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 08. Helmi 2011 14:15

Esirukouspyyntö erään tuttuni puolesta. Hän saattaa joutua taas vaikean tilanteen eteen. Ainakin hyvin haastavan tilanteen eteen hän joutuu. Se on koettelemus, jonka kautta Herra kutsuu häntä pelastukseen ja hylkäämään maailman tiet. Herra kasvattaa ymmärtämään ja armahtamaan ja rakastamaan lähimmäistä ja olemaan kärsivällinen. Rukoilkaa, että asiat ja tilanteet menisivät hyvin. Siunatkaa tuota naista Jeesuksen nimessä ja veressä. Kiittäkää jo etukäteen siitä kun Jeesus hänet pelastaa.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: omalaatuinen potilas

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Helmi 2011 16:06

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Sinä tiedät ja tunnet tämän ihmisen ja näet hänen sydämeensä. Auta ja armahda häntä. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Sillä sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron