..

Rukousaiheet

..

ViestiKirjoittaja sisu » 07. Loka 2013 05:44

Muutamia kertoja vaan olen langennut yhteen syntiin.. jos asian toteuttaminen paremmalla tavalla ei auttanut ja kaipasin helpotusta olooni. Haluaisin olla täysin vapaa tuosta sitovasta asiasta ja tuntea tyytyväisyyttä yksin Jumala- suhteesta jotta muutkin suhteet voisivat sujua vahvemmin. Eilen illalla pitkästäaikaa lankesin.. kurja olo. Toivon että Herra armahtaisi ja vaikuttaisi niin että hyvät ja rakentavat asiat nappaisivat minua enemmän.
Viimeksi muokannut sisu päivämäärä 08. Loka 2013 21:34, muokattu yhteensä 4 kertaa
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46

Re: Ahdistaa..

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 07. Loka 2013 10:57

Vaikka puhumme yleensä Raamatullisesti lihasta ja sen viheliäisyydestä niin itse uskon ,että se pahan henkivalta saa jonkun portin auki ,mistä se pääsee ihmistä ohjaamaan vääriin asioihin.
En tarkoita ,että ihminen olisi riivattu ,mutta näin se vaan tuntuu menevän.Kun ihminen on lihassa heikoimmillaan tai tunneelämä on negatiivista tai voisi sanoa ,että negatiivista on paljon ihmisen ympärillä eikä itse ole balanssissa Hengen ja lihan suhteen niin silloi saattaa olla vaikeaa ja usein.Yleensä pidemmän aikaa uskossa kasvaneet hoksaa tämän ,mutta ei aina kaikki.Henki opettaa ja sitä oppia tulee suoraan pyytää Jumalalta ja puhua asia suoraan .Esim Minulla Rakas Jumala on jatkuvasti tämä synti ,joka toistuu ja toistuu ja toistuu ja voi ,että minä häpeän sitä ,etten pääse siitä eroon.Herra auta minua ja vahvista minua ja poista tämä synti ,joka pääsee minuun kiinni ja olen niin heikko ,että en osaa enkä voi sitä vastustaa.Herra Jumala anna minulle voimaa ja puhdista minut niin ,että olen puhtaampi kuin maaliskuinen lumi aurinkoisella pellolla . Herra auta minua tässä häpeässäni ja anna syntini anteeksi. Aamen.
,,,,,,,,,,,,,,,,Elikkä tähän tyyliin itse aikoinaan rukoilin ja rukoilin ja sanoin myös niin ,että odotan Herra jo ,että kuulet minua ja vapautat.Odotan sitä innolla.,,,,,,Meni Rukouksia useita kertoja samalla tyylillä taivaaseen ja sitte huomasin eräänä päivänä "koe vääntöä" eli tunsin ,että olin vahvistunut ja sitte meni aikaa ja huomasin ,että taas synti kietoi paulaansa ja jo murtuneella sydämmellä (luulen ) että Pyhä Henki huokaili jo puolestani ja kanssani ,koska ymmärsin todella ,että itsessäni ei ole mitään hyvää ,jolla voittaisin pahan paulan.Meni aikaa ja huokailin ja huokailin ,koska synti oli käynyt Raskaaksi.
Sitten eräänä päivänä sain ajatukseeni hennon ajatuksen .Sitä on vaikea kuvailla ,mutta ymmärsin ,että Jumala oli täyttänyt minut voimalla juuri tällä tietyllä synnin osaalueella ja sain voiman vastustaa ja se synti EI SAANUT OTETTA ENÄÄ MINUSTA ,,sitä syntiä pyöri edelleen ,mutta se ei päässyt ohjaamaan minua tai pitämään minua vallassaan vaan sen pahan voima oli murrettu ja ainoastaan Jumalan voimalla .Näin uskon ,että samalla tavalla synti kuin synti vapautuu ja asiat täytyy suoraan tunnustaa Jumalalle ja välimiehenä meillä on ainoa ja oikea Kuningas ja mahtava Herra eli Yeshua eli Jeesus Kristus.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Ahdistaa..

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 07. Loka 2013 12:39

Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Ahdistaa..

ViestiKirjoittaja sisu » 07. Loka 2013 14:08

Tykkään tosta laulusta :hearts:

Kiitos myös Mr. Kerimäki, hyvä kirjoitus :pc:
Viimeksi muokannut sisu päivämäärä 08. Loka 2013 21:43, muokattu yhteensä 2 kertaa
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 11 vierailijaa

cron