Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

Rukousaiheet

Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 24. Syys 2013 16:49

Sitä se mun elämä vaan ollut oikeasti..hetki tiukasti uskovaisena.. sitten ei aikaakaan kun synti ja vekottelija saa musta otteen ja vetää mut pakonomaisesti oman itsekkään tahtoni tielle. Vain Sinä Herra voit muuttaa mut.. mulla omantahdontien seuraaminen johtaa pian turmioon ja kadotukseen.. Tahdon OIKEAN muutoksen elämään.. ei enää omia yrityksiä muuttua, ei itsekkäitä oman tahdon pyyteitä..mulla on pian tilanne kuoleman ja kadotuksen vakava, ellen pääse oikeasti Herran 100% tahtoon ja suojelukseen ja johdatukseen..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 25. Syys 2013 00:27

Tuomari ,,,,,muista aina tämä vaikka tuntisit itsesi kuinka Syntisistä suurimmaksi niin kun sinulla on synnintunto niin silloin asiat on hyvin,,,Muista ,että Koskaan ei anneta periksi vaikka mitä tulis vastaan .Tulee päivä kun rukoilet niin huomaat ,että olet voittaja.Se päivä tulee ja siihen asti periks ei anneta,,muista ;)
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Syys 2013 11:59

Mr Kerimäki kirjoitti:Tuomari ,,,,,muista aina tämä vaikka tuntisit itsesi kuinka Syntisistä suurimmaksi niin kun sinulla on synnintunto niin silloin asiat on hyvin,,,Muista ,että Koskaan ei anneta periksi vaikka mitä tulis vastaan .Tulee päivä kun rukoilet niin huomaat ,että olet voittaja.Se päivä tulee ja siihen asti periks ei anneta,,muista ;)



Amen! :thumb: Kun se kohtaa omaa syntillisyyttä, se tajuaakin tarvitsevan Jumalan armoa joka kasvattaa hylkäämään maallisia himoja ja jumalattomuutta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 26. Syys 2013 11:21

Nyt kun käännyin viimeinkin taas REHELLISESTI Herran puoleen (mulla oli jopa pelastusvarmuus kateissa..pelkäsin kuolemaa ja helvetin kadotusta) on palannut taas uudelleen.. Olen kiertänyt niin monta synnin sakkokierrosta, ettei enää laskuissakaan pysy.. Mutta olkoon tämä teille veljet ja sisaret sellainen kestorukouspyyntö tää aihe.. Johdatusta Herralta, jokaisella askeleella.. sillä OMA-tie on se kuoleman tie..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Syys 2013 11:26

*
Hepr. 7:25 Siksi hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan tulevat Jumalan luo, sillä hän elää aina rukoillakseen heidän puolestaan.


:thumb: *mukana rukouksessa*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 02. Loka 2013 22:03

Olen nyt saanut kiinni uudelleen Herrasta mutta nyt pitäisi saada kiinni myös toisista uskovista ja se paikka missä mun pitäs palvella, näyttää siltä että pk-seudulla alkaa tosiaan seurakuntaelämä nukkua ja pahasti. :( Missä päin pk-seutua ois kaikista parhaimmat ja terveimmin uskossaan kasvaneet uskovat=)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 04. Marras 2013 22:33

Mä tulin vääristä motiiveista pk-seudulle=( Ajattelin että "sieltä se vaimo sit mulle nasahtaa" mutta jouduinkin työn vangiksi jossa olen edelleen=/ sit näitä "maailmaan" lankeemisia.. Herra lähetä mut pois täält..Jos tänne ei pitänytkään tulla..

AUTA MUA VALITSEMAAN OIKEIN..Mä valitsen AINA VÄÄRIN=(
pehmytpusu777
 

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja tanu » 05. Marras 2013 10:33

tuomarisimson777 kirjoitti:Olen nyt saanut kiinni uudelleen Herrasta mutta nyt pitäisi saada kiinni myös toisista uskovista ja se paikka missä mun pitäs palvella, näyttää siltä että pk-seudulla alkaa tosiaan seurakuntaelämä nukkua ja pahasti. :( Missä päin pk-seutua ois kaikista parhaimmat ja terveimmin uskossaan kasvaneet uskovat=)


Joka paikassa missä tutkitaan ahkerasti Raamattua ja nöyrästi rukoillen kysellään Herran tahtoa ja johdatusta. ;)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Jatkuva lankeaminen pois Jumalan tieltä..

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 04. Helmi 2014 10:04

Muistakaa myös se ,että jos teillä on kovapolte seurakuntayhteyteen ja löytyy parikin kaveria edes ,joilla on sama tunne ja se voima olla yhdessä Rukoilemassa ja Kiittämässä ja synnit tuomassa Herran eteen puhdistuaksenne ja saadaksenne voiman ,jolla hylätä synti niin laittakaa kotisrk pystyyn.Ei siihen tarvitse hakea Presidentiltä lupaa.Te olette ihan samalla viivalla aloittamaan kuin kuka muu tahansa sillä eihän meillä ole johtajana kuin yksi nimi.Muita ei tarvitse ja siitä homma käyntiin ja seinille ja ilmoitustauluille lappuja ,että puhdasraamatullinen kotisrk kokoontuu sinä päivänä siinä kodissa tervetuloa ja sitä rataa.
Kun seurakunta kokoontuu puhtaassa vilpittömässä Hengessä niin sieltä saa myös mukaan sitä Taivaallista voimaa ,joka suojelee ja ajatusmallinmuutos saattaa monelle olla se hyvä yllätys joka auttaa elämässä .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa