ihmissuhteista

Rukousaiheet

ihmissuhteista

ViestiKirjoittaja sisu » 02. Syys 2013 15:13

Minulla on hätää ja epävarmuutta muutamista ihmissuhteistani. Rukoilen että Jumala johtaisi ne miten niiden tulisi olla, samoin myös tunteeni.. etten olisi levoton.

Rukoilen että eräs ihminen jonka koen jotenkin erityisen tärkeäksi, eheytyisi ja tulisi niin onnelliseksi ja vahvaksi Jeesuksessa että kestäisi odottaa rauhassa vaimoa. Toivon hänelle viisasta, toimeliasta ja rakastavaa vaimoa.. ennen kaikkea enentyvää rauhaa ja rohkeutta, sekä oikeat ihmiset tukemaan häntä.. uskon tiellä.

kiitos Jumalalle tästä foorumista. :thumb:
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46

Re: ihmissuhteista

ViestiKirjoittaja sisu » 10. Syys 2013 07:03

Eniten kaipaan sitä, että Jeesus Sinä sulattaisit sydämeni ja saisin todella tuntea rakkautta.. sillä:

Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa. 1. Joh. 4: 18 :roll:

Haluaisin rohkean, nykyistä rakastavamman ja viisaan sydämen.
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46

Re: ihmissuhteista

ViestiKirjoittaja sisu » 15. Syys 2013 21:37

Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas. Ps.19:14
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46

Re: ihmissuhteista

ViestiKirjoittaja sisu » 25. Syys 2013 13:44

Jeesus rakas, auta avioliittoani! Ja puolisoni terveyttä :!:
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46

Re: ihmissuhteista

ViestiKirjoittaja Janne » 26. Syys 2013 19:03

Kiitos Herra että olet rukouksia kuuleva Jumala, etkä hylkää palvelijaasi.
Kiitos Herra että Sisun avioliitto ja puolison terveyskin on Sinun käsissäsi ja Sinä autat heitä Herra sinun ajallasi.

Herra kiitos vielä siitä että Sinä kannat koko Sisun perhettä ja annat riittävästi voimia jokaiselle päivälle.

Jes 43
18 Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: ihmissuhteista

ViestiKirjoittaja sisu » 01. Loka 2013 17:25

: ) kiitos rukouksista!
sisu
 
Viestit: 23
Liittynyt: 31. Elo 2013 21:46


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron