Esirukousta, jotta mieheni ei hylkäisi minua ja lapsiamme

Rukousaiheet

Esirukousta, jotta mieheni ei hylkäisi minua ja lapsiamme

ViestiKirjoittaja S_A » 24. Kesä 2013 23:30

Ei enää ajankohtainen, viesti poistettu. Kiitos kaikille ihanista vastauksista ja rukouksta!
Viimeksi muokannut S_A päivämäärä 31. Touko 2014 19:43, muokattu yhteensä 1 kerran
S_A
 

Re: Esirukousta, jotta mieheni ei hylkäisi minua ja lapsiamm

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 24. Kesä 2013 23:48

Voi Ihmispoloista ,jos tuo teksti pitää paikkansa ni sinä olet kurjassa tilanteessa tosiaan .Jumala auta tätä naista ,,sillä kukaan muu ei voi auttaa kuin sinä Ikiaikainen .Sinä joka olet aina ollut ja olet oleva ja joka olet meihin tiedot asentanut jo ennen aikojen alkua..Pyydän Herra Taivaan ja Maan ,että auta tätä kärsivää perhettä ,sillä sinä voit sen tehdä.Lähetä enkeleitä auttamaan .Aamen.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Esirukousta, jotta mieheni ei hylkäisi minua ja lapsiamm

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Heinä 2013 00:55


Tee perkeleen työt tyhjäksi ja pelasta avioliitto, Jeesuksen nimessä!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Esirukousta, jotta mieheni ei hylkäisi minua ja lapsiamm

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 01. Heinä 2013 21:21

Herramme Jeesus..tuhoa perkeleen kiusausvoimat ja synnin sidokset kuten tuhosit kaikki paholaisen viritykset munkin elämäs.. Olet saattanut mua kohti vakaata Kalliota.. jossa on avara paikka.. :wise3: :GBU:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Esirukousta, jotta mieheni ei hylkäisi minua ja lapsiamm

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Heinä 2013 11:34

Herra siunatkoon sinua. Ensinnäkin joudun sanomaan, vastaus löytyy yleensä meistä itsestämme, Jumala on luvannut pitää meistä huolta, kunhan käännymme Hänen puoleen oikealla sydämenasenteella.

Ensinnäkin, sinun itsesi on käännyttävä katkeruudesta. Siinä on avain ja anteeksianto, oli toinen tehnyt mitä hyvänsä. Kun ihminen anteeksiantaa, hän ei muistele vääryyttä jota on joutunut kokemaan(tämä ei tarkoita, etteikö asioita käydä läpi). En tiedä takaako kaikki tämä miehesi paluuta, mutta se takaa sinun vakautesi ihmisenä. Sinulla on pieniä lapsia, lapset tarvisevat äitiään... toki isäänsäkin, mutta sinä olet itse avainasemassa siihen mitä sinä olet lapsillesi, jotka ovat syyttömiä teidän kahden välisiin konflikteihin.

Muista olet myös äiti! Olet toki myös puoliso, mutta toista ihmistä et voi muuttaa, muutos lähtee aina siitä että on itse halukas ottamaan vastuun OMISTA teoistaan. Jos olet väsynyt, vihainen ja katkera, kaikki se heijastuu varmasti myös lapsiisi. Siunausta, Jumalan runsasta siunausta!
lonelyrider
 

Re: Esirukousta, jotta mieheni ei hylkäisi minua ja lapsiamm

ViestiKirjoittaja Hipsunen » 03. Syys 2013 17:01

Sydäntä särkevä tilanne :/ Tuli tosi surullinen olo puolestasi kun luin tuota kirjoitustasi tilanteestasi. Toivon, uskon ja rukoilen todella että Herra Jeesuksen Kristuksen nimessä tekisi perheestänne rakkaudentäytteisen ja turvallisen tulevalle lapselle ja muulle perheelle. Antaisin halauksen jos sattuisin sinuun törmäämään : )

Siunauksia ! <3
Hipsunen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 15. Joulu 2012 19:04


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa