Ahdistelijat kimpussani

Rukousaiheet

Ahdistelijat kimpussani

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 10. Tammi 2011 12:28

Voitteko rukoilla, että eräs rikokseen syyllistynyt ihminen ja hänen äitinsä jättäisivät minut jo rauhaan. Ovat lähetelleen minulle häiritseviä ja pelottavia viestejä eivätkä tottele vaikka olen käskenyt heidän jättää minut rauhaan. Itse en ole tuossa jutussa osallinen mutta en jaksa olla likakaivona johonka kaikki paha puretaan kun itsekin olen sairas ja minulla vaikeaa jo ilmankin tätä asiaa.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Ahdistelijat kimpussani

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 10. Tammi 2011 12:41

päivänsäde kirjoitti:Voitteko rukoilla, että eräs rikokseen syyllistynyt ihminen ja hänen äitinsä jättäisivät minut jo rauhaan. Ovat lähetelleen minulle häiritseviä ja pelottavia viestejä eivätkä tottele vaikka olen käskenyt heidän jättää minut rauhaan. Itse en ole tuossa jutussa osallinen mutta en jaksa olla likakaivona johonka kaikki paha puretaan kun itsekin olen sairas ja minulla vaikeaa jo ilmankin tätä asiaa.


Muistetaan rukouksin, että Herran hyvä tahto tapahtuisi kaikkien kohdalla. Herra näkee tilanteen salatuimpaan saakka ja puuttuu tähän asiaan tahtonsa mukaisesti. Ole rauhassa päivänsäde. Herra pitää sinusta huolen. :prayer4: :amen4:

1.Piet.5:7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen.".... lohdutukseksi sinulle. :hearts:

Siunausta :wise3:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Ahdistelijat kimpussani

ViestiKirjoittaja todael » 10. Tammi 2011 21:24

:prayer4: Muistetaan Herran Jeesuksen nimessä.
todael
 

Re: Ahdistelijat kimpussani

ViestiKirjoittaja pekka » 10. Tammi 2011 23:21

Rakas taivaallinen Isämme, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda eteesi tämän esirukouspyynnön. Sinä tunnet nämä ihmiset ja näet heidän sydämeensä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa nämä ihmiset.Tapahtukoon sinun tahtosi, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ahdistelijat kimpussani

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 18. Tammi 2011 17:55

Poliisilta voi hakea lähestymiskieltoa. Silloin kannattaa säästää sähköposti- ja tekstiviestit, kaikki kirjeet ja kortit sekä muut dokumentit. Kotirauhan rikkominen on rangaistava teko. (Olen joutunut tekemään tämän asian yhden ihmisen kohdalla itsekin. Raskas prosessi kannatti, vaikka mietinkin, onko tuo kristillistä/ oikein toimia noin. Lait ovat suoja meille kristityillekin.) Oma elämänlaatusi ja mielenterveytesi kärsivät. Sidot energiasi negatiivisen miettimiseen ja joudut pelkäämään.

Voimia ja rakkautta sinulle. Toivon myös, ettei tähän "järeään" toimintaan tarvitsisi lähteä, ja nämä ihmiset jättäisivät sinut rauhaan. Kun sinun omatuntosi on puhdistettu Jeesuksen verellä, se on paras turva :D ! Rukoilen sinulle rauhaa, rakkautta ja kestävyyttä. Et ole enää pelon lapsi, vaan vapaa :)
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron