Tänään on 15. Joulu 2018 22:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ahdistelijat kimpussani
ViestiLähetetty: 10. Tammi 2011 11:28 

Voitteko rukoilla, että eräs rikokseen syyllistynyt ihminen ja hänen äitinsä jättäisivät minut jo rauhaan. Ovat lähetelleen minulle häiritseviä ja pelottavia viestejä eivätkä tottele vaikka olen käskenyt heidän jättää minut rauhaan. Itse en ole tuossa jutussa osallinen mutta en jaksa olla likakaivona johonka kaikki paha puretaan kun itsekin olen sairas ja minulla vaikeaa jo ilmankin tätä asiaa.

Poissa
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Ahdistelijat kimpussani
ViestiLähetetty: 10. Tammi 2011 11:41 

päivänsäde kirjoitti:
Voitteko rukoilla, että eräs rikokseen syyllistynyt ihminen ja hänen äitinsä jättäisivät minut jo rauhaan. Ovat lähetelleen minulle häiritseviä ja pelottavia viestejä eivätkä tottele vaikka olen käskenyt heidän jättää minut rauhaan. Itse en ole tuossa jutussa osallinen mutta en jaksa olla likakaivona johonka kaikki paha puretaan kun itsekin olen sairas ja minulla vaikeaa jo ilmankin tätä asiaa.

Muistetaan rukouksin, että Herran hyvä tahto tapahtuisi kaikkien kohdalla. Herra näkee tilanteen salatuimpaan saakka ja puuttuu tähän asiaan tahtonsa mukaisesti. Ole rauhassa päivänsäde. Herra pitää sinusta huolen. :prayer4: :amen4:

1.Piet.5:7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen.".... lohdutukseksi sinulle. :hearts:

Siunausta :wise3:

ViestiLähetetty: 10. Tammi 2011 20:24 
:prayer4: Muistetaan Herran Jeesuksen nimessä.

ViestiLähetetty: 10. Tammi 2011 22:21 
Site Admin

Rakas taivaallinen Isämme, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda eteesi tämän esirukouspyynnön. Sinä tunnet nämä ihmiset ja näet heidän sydämeensä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa nämä ihmiset.Tapahtukoon sinun tahtosi, amen.

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

http://www.annabellawargh.tk
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18. Tammi 2011 16:55 

Poliisilta voi hakea lähestymiskieltoa. Silloin kannattaa säästää sähköposti- ja tekstiviestit, kaikki kirjeet ja kortit sekä muut dokumentit. Kotirauhan rikkominen on rangaistava teko. (Olen joutunut tekemään tämän asian yhden ihmisen kohdalla itsekin. Raskas prosessi kannatti, vaikka mietinkin, onko tuo kristillistä/ oikein toimia noin. Lait ovat suoja meille kristityillekin.) Oma elämänlaatusi ja mielenterveytesi kärsivät. Sidot energiasi negatiivisen miettimiseen ja joudut pelkäämään.

Voimia ja rakkautta sinulle. Toivon myös, ettei tähän "järeään" toimintaan tarvitsisi lähteä, ja nämä ihmiset jättäisivät sinut rauhaan. Kun sinun omatuntosi on puhdistettu Jeesuksen verellä, se on paras turva :D ! Rukoilen sinulle rauhaa, rakkautta ja kestävyyttä. Et ole enää pelon lapsi, vaan vapaa :)

Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia