Kuin akana tuulehes, kuin lastunen lainehil..:o(

Rukousaiheet

Kuin akana tuulehes, kuin lastunen lainehil..:o(

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Elo 2013 12:15

Mun uskonelämä hoippuu.. Rukolkaa mun + kaikkien muiden duunari + vielä varsinkin niiden uskovien pualesta..jotka joutuu kuorma-autoa ajamaan.. ON VAIKEA pysyä uskos ja Hengen Hedelmä mätänee varsinkin töis.. :( :cry:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Kuin akana tuulehes, kuin lastunen lainehil..:o(

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 06. Elo 2013 01:51

Koitan muistaa rukoilla puolestasi, älähän vaivu epätoivoon!

Pysy tuomari vahvana. Kaikille uskoville tulee "aavikko" hetkiä jolloin yhteys yläkertaan voi tuntuta heikolta erillaisista syistä, mutta Jumalaan voi luottaa, Hän ei hylkää ja käännä selkäänsä samalla lailla kuin ihmiset,, Hän on uskollinen!

Herra Jeesus Kristus julisti: ”Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä” (Joh. 10:28-29). Olemme lujasti sekä Jeesuksen että Isän kädessä. Kuka pystyisi irrottamaan meidät sekä Isän että Pojan otteesta?

Jos jokin synti painaa sinua niin, rukoile Jumalalta apua ja pyydä anteeksi syntejäsi Jeesuksen nimessä. Koita myös soitella uskon veljille tai jollekkin uskovalle ja keskustele tästä. Usein Jumala toimii toisten uskovien kautta! Olet rakas ja tärkeä Jumalalle !

Voimia ja siunausta sinulle!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Kuin akana tuulehes, kuin lastunen lainehil..:o(

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 08. Elo 2013 18:55

No nyt alkaa taas skulaamaan. ei vilku töissäkään enää kaljapullon kuvat silmissä.. Saatamme muuten nykyaikana olla laiskoja rukoilemaan Herraa..siispä keksin vertauksen

Rukoilematon seurakunta on kuin keskelle Saharaa heitetty Lohi..
Rukoileva seurakunta on kuin vastavirtaan koskea ylös kapuava VOIMAKAS lohi.. :happy: :happy:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Kuin akana tuulehes, kuin lastunen lainehil..:o(

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Elo 2013 08:27

Joo. Kunhan olet kuin akana Pyhän Hengen tuulessa ja lastunen elävän veden virran lainehilla, niin kaikki menee hyvin ;gladly: "Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt (Joh.3:8)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa