rukouspyyntö kämppikseni puolesta

Rukousaiheet

rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja Eetu » 10. Huhti 2013 10:07

kämppikseni halusi eilen jutella uskonasioista, sain julistaa hänelle evankeliumia ja annoin hänelle Raamatun. Rukouspyyntönä, että hän pääsisi eroon viinanhimosta ja muutenkin pääsisi alkuun uskonelämässä ja että osaisin tukea häntä
Eetu
 

Re: rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja Sippis » 10. Huhti 2013 11:32

Jes, hienoa Eetu! :hurraa:

Tämä on tosi mieluinen rukousaihe Herralle, kun on kyse noin lähellä sielun pelastuksesta. :good2:
Sippis
 

Re: rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Huhti 2013 12:18

Hyvä hyvä ja erinomaista sillä jos hyvälle puolelle saa yhden niin voi saada toisenkin.En ala neuvomaan Eetua tässä asiassa ,mutta uutta ihmistä hyvä ohjeistaa ei pelon kautta vaan Raamatun sanan kautta.Esim nyt uusi luomus on siinä tilanteessa ,että se paha yrittää päästä takas kuten Jeesus kertoi .Sillä vastustaja tietää ,että se kivijalka joka on juuri asennettu ,niin siihen on sen vastustavan voiman heti siis heti yritettävä iskeä kii .Eli taistelu on käynnissä het.Rukousta rukouksen perään ja vastusta perkelettä niin se lähtee.Itse aikoinaan skannasin itseni kun taistelu oli saatanaa vastaan oikein käsin kosketeltavaa ja sanoin Jeesuksen Kristuksen nimessä poistukoon saatana minusta ja minun läheisyydestä ja myös tästä rakennuksesta.Ja auttoi ja sitten kun tilanne vakiintui pyysin puolustajaa Rakasta Pyhää Henkeä tulemaan minuun suojaksi ,annoin auktoriteetin Jumalalle minusta kokonaan 100pros ja silloin Pyhä Henki vahvasti tuli suojelemaan.Olen tästä kertonutkin ihmisille eli kun paha yritti päästä minuun kii ja ajatuksiin niin sillä ei ollut mitään mahdollisuutta vaan se kuin kimposi pois.Pahat ajatukset ,joilla se yritti minua saada uskomaan valheita ja kaikkea saastaa niin Pyhä Henki kuin` sotki´ ne sanat ,joita tunsin tulevan.Todella ihmeellistä siis todella ihmeellistä kuinka puolustus oli täydellistä.Pyhä Henki on mahtava ,siis kunnia Jumalalle ja Jeesukselle ,joka on Kuningasten kuningas.Eli asiat pitää tehdä oikeassa järjestyksessä niin hyvä tulee .Ja tärkeä asia on ,että vaikka Pyhän Hengen ykkös tehtävä on kirkastaa Jeesusta niin hän on myös meidän kääntyneiden ja pelastuneiden auttaja Henki maailmoja vastaan kun taistelemme .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja Eetu » 10. Huhti 2013 13:45

Mr Kerimäki kirjoitti:Hyvä hyvä ja erinomaista sillä jos hyvälle puolelle saa yhden niin voi saada toisenkin.En ala neuvomaan Eetua tässä asiassa ,mutta uutta ihmistä hyvä ohjeistaa ei pelon kautta vaan Raamatun sanan kautta.Esim nyt uusi luomus on siinä tilanteessa ,että se paha yrittää päästä takas kuten Jeesus kertoi .Sillä vastustaja tietää ,että se kivijalka joka on juuri asennettu ,niin siihen on sen vastustavan voiman heti siis heti yritettävä iskeä kii .Eli taistelu on käynnissä het.Rukousta rukouksen perään ja vastusta perkelettä niin se lähtee.Itse aikoinaan skannasin itseni kun taistelu oli saatanaa vastaan oikein käsin kosketeltavaa ja sanoin Jeesuksen Kristuksen nimessä poistukoon saatana minusta ja minun läheisyydestä ja myös tästä rakennuksesta.Ja auttoi ja sitten kun tilanne vakiintui pyysin puolustajaa Rakasta Pyhää Henkeä tulemaan minuun suojaksi ,annoin auktoriteetin Jumalalle minusta kokonaan 100pros ja silloin Pyhä Henki vahvasti tuli suojelemaan.Olen tästä kertonutkin ihmisille eli kun paha yritti päästä minuun kii ja ajatuksiin niin sillä ei ollut mitään mahdollisuutta vaan se kuin kimposi pois.Pahat ajatukset ,joilla se yritti minua saada uskomaan valheita ja kaikkea saastaa niin Pyhä Henki kuin` sotki´ ne sanat ,joita tunsin tulevan.Todella ihmeellistä siis todella ihmeellistä kuinka puolustus oli täydellistä.Pyhä Henki on mahtava ,siis kunnia Jumalalle ja Jeesukselle ,joka on Kuningasten kuningas.Eli asiat pitää tehdä oikeassa järjestyksessä niin hyvä tulee .Ja tärkeä asia on ,että vaikka Pyhän Hengen ykkös tehtävä on kirkastaa Jeesusta niin hän on myös meidän kääntyneiden ja pelastuneiden auttaja Henki maailmoja vastaan kun taistelemme .


Joo, kerroin kämppikselle että perkele yrittää heti iskeä ja kehotin häntä rukoilemaan Jeesuksen nimessä: väisty, saatana. Annoin myös puhelinnumeroni niin hän voi soittaa mulle töihin jos tarvitsee apua.
Eetu
 

Re: rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Huhti 2013 17:20

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 21:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja Eetu » 16. Huhti 2013 13:42

tanu kirjoitti:
Eetu kirjoitti:kämppikseni halusi eilen jutella uskonasioista, sain julistaa hänelle evankeliumia ja annoin hänelle Raamatun. Rukouspyyntönä, että hän pääsisi eroon viinanhimosta ja muutenkin pääsisi alkuun uskonelämässä ja että osaisin tukea häntä


Kiitos Jeesus että annat uuden elämän Eetun kämppikselle!
Pyhä Jumala, eheytä ja uudista tämä ihminen ja ota pois viinanhimo.
Suojele ja varjele kaikilta perkeleen hyökkäyksiltä ja valheilta.
Johdata kasvuun uskossa ja osoita hänelle uskovien yhteys.
Anna Eetulle oikeat sanat ja paljon hetkiä jutella uskon asioista hänen kanssaan.
Kiitos ja kunnia Taivaan Isälle, Jeesuksen nimessä, amen.


Kiitos Eetu kun kerroit tästä kämppiksestä. Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin saada lukea tällaisia "uutisia".


Joo tässä on käytännön ongelmana vielä siis kämppiksen paha alkoholiongelma, annoin hänelle äsken vieroitushoidon numeron mutta hän ei tahdo sinne soittaa. Hän ei ole käyttäytynyt väkivaltaisesti joten pakkohoitokaan ei käsittääkseni onnistu. On niin surullista katsoa vierestä kun hän hitaasti tappaa itseään. Hän on selvästi kyllästynyt elämään tuolla tavalla, on kuulemma väsynyt hedonismiin mutta viina vie miestä silti.
Eetu
 

Re: rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja Eetu » 16. Huhti 2013 20:13

kämppis on delirium-tilassa, soitin ambulanssin hakemaan, katotaan lähteekö suosiolla vai pitääkö soittaa poliisit myös. Ehdotin hänelle vierotukseen menoa mutta ei halua lähteä joten pakko oli soittaa ambulanssi koska delirium tilasta voi tulla sydänpysähdys.

Noniin, kämppis ei siis eilen halunnut lähteä ambulanssilla, joten tänään soittelin hänen isälleen, ja - kiitos Herralle - isä vie hänet selviämisasemalle, josta hän sitten suuntaa katkaisuhoitoon.
Eetu
 

Re: rukouspyyntö kämppikseni puolesta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Huhti 2013 00:05

Isä! Pelastathan hänet viinan kirosta ja autat paikkaamaan rikkinäisen perheenkin, joka kärsii tästä juomisesta?

Isä, anna sille pienelle tytölle isänsä takaisin ja vaimolle mies ja pyydän Herra että antaisit myös uskon lahjan hänelle, että hänen koko perhekuntansa voisi pelastua!

Pyydän tätä sinulta Isä minkä Raamatussa kerran meille lupasit! Vetoan sinuun Isä tässä ! Pelasta se perhe!

Joh. 16:23

Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään. "Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimessäni, sen hän antaa teille. [Joh. 14:13,14+]

Tätä pyydämme Jeesuksen nimessä, aamen!

Kiitos Herra!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron