Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

Rukousaiheet

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 08. Huhti 2013 22:32

Hmmm... vaikken tapausta tunnekaan, mitä tapahtui ja miksi... niin kehoitan ihan tutkimaan sitäkin puolta... että ihmisiä ne naisetkin on... oli sitten hellari, tai ei. Ihan kehoituksena joudun sanomaan, koska en siedä kieltä, jossa ihmisiä katkeruuden ja pettymyksen vuoksi saatanoiksi haukutaan... en tällä tarkoita, etteikö ihmistä voisi paholainen hallita... mutta kehoitan kärsimään Herrassa, eikä loukkaantumaan, sillä en usko että, Herramme Jeesus loukkaantuu ihmisiin. Lähimmäisiä tulee sietää välillä aika rankastikin, lähimmäiset voitetaan rakkaudella ja kärsivällisyydellä.

Eli siunauksin pettyneille ystäville tämän viestin lähetän :) ja lohdutan ja kehoitan kääntymään naisasioissa Jumalan puoleen...
lonelyrider
 

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 09. Huhti 2013 07:42

Siis ei se nainen ole perkele vaan perkele on ihan perkele vaan itse oman itsenään. Mutta näin taas paholaisen suunnitelman mun tuhoamiseksi:o( paholainen johdatti mut ihastumaan väärään naiseen (siis minulle väärään, ei välttämättä toiselle) jopa jollekin uskovalle veljelle tää nainen voi olla ihan hyvä tyttökaveri..

-Minä kykenen katsomaan vanhempiani ja sukuani ympäripäissään meillä kotona vierlaillessani
-Minä pystyn katsomaan kaveriani ympärikännissä kun olen sen luona..

Näitä siis ilman suurta lankeemuksen vaaraa..

Mutta jos joudun näkemään puolisoni laittatumnassa baariin,musa soi ja se on kännissä ja se soitaa kavereilleen.. SIINÄ kohti mun raja menee yli , ja mulla napsahtaa kaljapullo itsellä auki.=( Paholainen siis eksyttää minua, ei niinkään tuota tyttöä.. vaikka toki eksyttää sitäkin. Mutta minun tuhoamiseni oli paholaisen päämissio tässä
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 09. Huhti 2013 07:49

2.Korinttolaiskirje:
2:11 ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat.

Paholaisen juoni paljastui taas. Se oli.. Eksyttää sekä minut että tuo nainen juomisen syntiin. Siinä se olisi saanut kaksi saalista yhdellä kertaa. Nyt kun sanoin (vaikka se siitä suuttui) että valitettavasti joudun nyt jättämään sut, en voi elää baareissa käyvän ihmisen kanssa.. Se varmasti kelaa nyt mielessään että "onkohan se uskovalle sopivaa tällainen toimiminen" ja parhaassa tapauksessa se saa aikaan hänessä Jumalan mielenmukaisen murheen ja hän kääntyy ja tekee parannuksen ja alkaa palvella kokosydämisesti Herraa.. ja NAPS!! Paholainen hävisi!! :good2: :good2: :hurraa: :hurraa:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Huhti 2013 08:24

Kyllä Jumala ohjaa ,,mutta itse meidän pitää se suhde käydä ja liitto .Se on totta myös ,että jos on Jumalan ohjauksessa niin tuossa Tuomarin sanassa oli vinha perä,sillä noin se paholainen toimii,,en korota sitä ,mutta se on mestari pettämään.Tämmöinen valeasu saattaa äkkiä kuulostaa uskovien sekoilulta ,mutta kaikkea muuta .Liian monesti tämä on just sitä taistelua henkimaailmassa ja ihmiset ei sitä ymmärrä .Mutta vastustaja ymmärtää sen ,että moni ei ymmärrä ja sitte taas mentiin metsään ja lujaa.Ihan Rukous huulilla ku kulkee näissä vaara tilanteissa n yleisesti on hyvä .Ymmärrykseni on ,että kun ihminen on vaaran tilanteessa tai aavistaa( siis Jumalan oma) niin silloi keskustelua Herran kanssa askel askeleelta ja apu on lähellä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 09. Huhti 2013 09:31

Ok, tuomarisimson777 hyvä että selvensit hieman mitä tarkoitit, jäi aluksi hieman vääränlainen kuva ajatuksistasi. Mutta, sillähän se selvisi, se nainen ei ollut sinua varten...
lonelyrider
 

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 11. Huhti 2013 08:22

Täällä heitellään isoja kiviä ihmisten päälle!

Haluan sanoa yleisesti, että kaikki se, mikä ei meitä miellytä, ei ole Saatanasta. Jokainen ihminen on Jumalan kuvaksi luotu. Jokainen ihminen on tarkoitettu hyvään. Se, että joku on riivaajan valtaama onkin sitten eri asia. Kaikki ne ihmiset, jotka käyvät baareissa ja juhlivat eivät ole näitä riivattuja. Itsekin olen käynyt, juhlinut ja muuta. Olen ollut "tuhlaaja", mutta onneksi Jumalan suuri armo ja laupeus veti parannukseen. Ihmisten puheet sitä eivät tehneet. Varokaa siis, millaisia tuomioita täällä julistatte. Juurikin tällainen kielenkäyttö (ajetaan riivaajia ihmisistä, jotka tarvitsevat muuta apua), aiheuttaa psyykkisiä ongelmia, vihaa ja katkeruutta Jumalaa kohtaan. Sisäisesti rikkinäiset ihmiset eivät astu seurakunnan ovista uudelleen sisään, jos tulevat loukatuiksi ja haavoitetuiksi.

Rukousaiheeseen: Ihmisen tulee saada oma elämä kuntoon yksilönä. Vain ehjä ihminen voi muodostaa toimivan parisuhteen! Kukaan ihminen ei tule täydelliseksi "tässä ajassa", ja Jeesuksen kuvaksi kasvaminen on koko elämän mittainen taival. Taipaleelle mahtuu iloja ja suruja, pettymyksiä ja voittoja, epätoivoa, ahdistusta, vihaa, rakkautta, onnea... kaikkia tunteita laidasta laitaan. Jumala eheyttää ja kasvattaa päivä kerrallaan :) ! Ihminen on riippuvainen Jumalasta ja toisista ihmisistä, mutta Jumala haluaa eheyttää meissä "väärän" ripustautumisen. Kun sellainen ripustautuminen ja "uhrin roolin esittäminen" on korjautunut, Jumala voi antaa toimivan parisuhteen. Niin kauan kuin treffeillä käyminen tuo riitaa ja vihaa - sellaista vihaa, mikä täytyy tuoda haukkumisena tällaiselle foorumille, Jumala suojelee tulevaa puolisoa tällaiselta äkkipikaisuudelta. Uskon, että jokainen, kuka sydämestään kaipaa puolisoa, sellaisen saa. Parisuhde on Jumalalle tärkeää, koska ihminen loi miehen ja naisen hyvin aikaisin maailman perustamisessa! Rukouksin ja uskossa eteenpäin. Toivottavasti seuraavat treffit ovat paremmat :thumb:
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Huhti 2013 09:26

Me Jumalan itseemme ottaneet olemme kaikki taistelussa pahan henkivoimia vastaan ja se täytyy pitää mielessä ainakin taustalla mielen sopukoissa .Kun kristitty tekee mitä tahansa,missä tahansa niin tämä hyvän ja pahan vääntö on käynnissä .Vapaa päiviä ei ole taistelussa .Mutta Me olemme voittajia ja se on jo etukäteen ilmoitettu .Me jotka Herrassa pysymme loppuun asti.Avioliitot ovat yksi lopun ajan airue ,josta Raamatussa (meistä) avionrikkojien sukupolvesta.Se me olemme .Jokainen saa miettiä tämän asian itsessään mistä tämä avioerojen määrä johtuu.Ns viisaat selittää muuttuneilla olosuhteilla ,arvomaailmalla ,rahalla.Vaan onko näin ja kysyn onko näin .Tämä asia on jo kirjoitettu monien muiden asioiden kanssa ja nyt sitä elämme todeksi.Me olemme siinä sisällä nyt ja kun puolisoa valitsee saa/pitää olla tarkkana .Ja nyt jos koskaan täytyy olla nuhteeton avioliitossa ,koska tämä avioliitto asia on lopun ajan asia niin tarkkailijoita ja kiinni iskijöitä odottaa tuolla pimeässä ulkopuolella .Helppoa ei ole ,mutta siinähän meitä punnitaan.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Huhti 2013 09:36

*
Miten voi tietää onko tuleva puoliso Jumalan johdattamana? Olen kuullut tai tiedän pari uskovan joka odottaa tulevaa puolisoa jota he ovat uskollisesti rukoillut anoen mutta minua jäi mietityttämään miten tavalla voi tietää onko se Jumalan "johdattama puoliso"? Sorry tällainen tyhmä kysymykseni! :oops:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Huhti 2013 10:17

*
Tunnen yhden uskonsisaren sieltä lännestä ja mielestäni hän toimi typerästi. Hänen eksä joka ei ole uskossa, hyväksyi hänen uskoa mutta uskonsisar totteli enemmän uskovia jotka kehoitti ottamaan eron siitä miehestä. :o :shock: Se mies voi olla se oikea puoliso joka hyväksyi uskonsisaren vakaumusta eikä vastustanut mitään.

Ne uskovat kehoittivat ottamaan eron. Se oli tosi iso virhe. Koska nyt se uskonsisar on ollut pitkään sinkkuna ja on vielä sinkkuna.

1Kor. 7:12
Mutta muille sanon minä, eikä Herra: jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö;
13 samoin älköön vaimokaan, jos hänellä on mies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, hyljätkö miestänsä.
14 Sillä mies, joka ei usko, on pyhitetty vaimonsa kautta, ja vaimo, joka ei usko, on pyhitetty miehensä, uskonveljen, kautta; muutoinhan teidän lapsenne olisivat saastaisia, mutta nyt he ovat pyhiä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Huhti 2013 14:45

Täällä meilläpäin on tapana ,että ei kuulu meille ku joku alkaa tai yrittää alkaa mässäilemään toisten avio epäonnella.Tai kuten edesmennyt kalakaverini sanoi ku asia alkoi mennä negatiiviseen suuntaan jonkun ulkopuolisen taholta ni tokaisi äänekkäästi ..Ei kuulu mulle (hesalainen kaiken nähnyt) ja kas kummaa alkoi puhetyyli ja ilmapiiri muuttua.Lähes pahinta mitä voi tehdä ,että avioliiton ulkopuolinen alkaa vaatimaan eroa ,,,huh huh ,,siinä mennään taas mopedilla metsään niin ,että oikein koivikko raikuu.Avioliitto on miehen ja naisen kahden keskinen liitto eikä se kuulu muille ,paitsi jos pariskunta sitä erikseen pyytää.Olisikohan yksi erojen suurimpia aiheuttajia ne sarvet päässä olevat NS hyvät ystävät ,jotka tietävät Kyllä mikä on maailmassa parasta .Vanhaan aikaan taidettiin laskea jo liitossa petos asiaksi tuollainen vehkeily selän takana silloin Simsonin aikaan.Sitä voimme yhdessä miettiä kans ,että tarkoittiko sanonta niin kuin te mittaatte niin teille mitataan yms Raamatun kohdat pelkästään loppu tuomiolla asioita vai voisiko tämmöinen sonta kaatua niskaan jo omassa elämässä ,kun esim puuttuu toisen avioelämään ja saa lopulta tapahtumaan eron ,jota hyvin tiedämme Jumala vihaa .Eikö pitäisi ja kuuluisi kristityn Rukoilla ja Rukoilla .Särkyneellä sydämmellä tehty Rukous menee Jumalan kuuluviin näin uskon ,enkä tätä uskoa tule muuttamaan.Ja koska on hyvä kertoa välillä jotain konkreettista niin meillä lähes joka kerta Rukoilemme juuri näiden riita avioliittojen puolesta ,kun niitä tuntuu riittävän ,että kaikki kääntyisi hyvin päin ja ihmisiä tulisi uskoon .Kova urakka ,mutta mielellämme sen teemme.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

EdellinenSeuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron