Siis voi elukka!

Rukousaiheet

Re: Siis voi elukka!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 08. Joulu 2012 11:55

No, joo meidän isäntäkin oli sitä mieltä, että sen voisi päästää ulos... mutta itse olen sitä mieltä että tuo dementikko ei varmaan löytäisi kotiakaan tai mistä sen tietää ja lisäksi meillä on tuossa vieressä tie, jossa ajetaan 60:ä ja lisäksi tahtovat ajaa ylinopeutta, siihen on jonkun talon kissa meidän tässä asuessa kuollutkin. Täällä asutusalueella sinänsä on kumma tapa pitää kissoja ulkona, ennen asuimme enempi kaupunkikeskustassa ja siellä ei olisi voinut ajatellakaan pitävänsä ulkona kissoja...

Joka aamu saattaa löytää kivoja ylläripylläreitä ja astua vaikka kisunpisun päälle :D ajattelin taas tänä aamuna, että lähtee piikille... ja eihän tietysti voi elää tuon kanssa, jos se ei osaa tehdä kohta muualle kuin sinne minne ei pitäisi... kakat se tekee potalleen, että aika valikoiva tuo dementia :lol:

Mutta olen aika huono tekemään tällaisia päätöksiä, se on enemmän kuin eläin, jos eläin asuu vuosikaudet samassa talossa lemmikkinä. Vaikka eihän eläimen piikille vieminen, ole verrattavissa oleva asia ihmisen tappoon, mutta jokin omassa tunnossa pistää vastaan viimeiseen asti. Koirankin kanssa kävi niin, että päätin, että huomenna on pakko viedä eläinlääkärille lopetettavaksi, että en voi antaa sen kärsiä ja sitten se kuoli sitä edeltävänä yönä... ehkä siinä oli vaikutusta sillä, että rukoilin Jumalaa ottamaan sen pois ennen sitä, että se saisi kuolla kotona, uskon näin, nimittäin kun se kuoli, ihmeellinen rauha laskeutui mun sydämeen... ja vaikka surin, saatoin keskellä yötä herätä, sellaiseen rauhan ja rakkauden tunteeseen, sen surun keskellä.
lonelyrider
 

Re: Siis voi elukka!

ViestiKirjoittaja Janne » 08. Joulu 2012 15:23

No eikös se kissan ulospäästäminen olisi kuitenkin parempi vaihtoehto kuin piikille meno ?
Ja jos se nyt sitten vahigossa sattuisi auton alle jäämään niin eipä ainakaan piikille sitten tartte viiä.
Mut loppujen lopuksi aika harva kissa jää auton alle.

Mekin päästettiin meidän edellinen sisäkissa vanhuksena ulos, niin se pärjäsi kyllä hyvin. Siinä se vain nurkilla pyöri eikä koskaa lähtenyt mihkään tosi pitkälle. Autotiekin meni silloin 10 metri päässä takapihalta ( 40 km/h rajoitus).

Mut voishan sitä kissaa aluksi totutella ulkona olemiseen valjaiden kanssa.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Siis voi elukka!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 08. Joulu 2012 15:43

Janne kirjoitti:No eikös se kissan ulospäästäminen olisi kuitenkin parempi vaihtoehto kuin piikille meno ?
Ja jos se nyt sitten vahigossa sattuisi auton alle jäämään niin eipä ainakaan piikille sitten tartte viiä.
Mut loppujen lopuksi aika harva kissa jää auton alle.

Mekin päästettiin meidän edellinen sisäkissa vanhuksena ulos, niin se pärjäsi kyllä hyvin. Siinä se vain nurkilla pyöri eikä koskaa lähtenyt mihkään tosi pitkälle. Autotiekin meni silloin 10 metri päässä takapihalta ( 40 km/h rajoitus).

Mut voishan sitä kissaa aluksi totutella ulkona olemiseen valjaiden kanssa.


Valjaissa osaa käydä, mutta meillä ei ole aikaa käyttää kissaa valjaissa aina pisulla, ikävä kyllä.

Meidän koira oli sellainen luppana että pysyi pihapiirissä, mutta joskus otti hatkat... niin kyllä mulla meni pasmat sekaisin ja sitä koiraa piti lähteä ehtimään kauhean huolen kanssa ja varmaan koko kylä raikasi kun huusin sen nimeä ja etsin ja joka kerta, se tuli aika pian kotiin, jossain oli jahtaamassa jotain oravaa.

Mutta joo, harkitaan tuota ulospäästämistä kyllä, jos mene mahdottomaksi, jos minusta ei ole sen päiviä päättämään, mun kontolle sen piikille vienti jäisi kuitenkin... ja eihän se välttämättä koskaan joutuisi auton alle tai muuta... voi olla että mun etukäteisajattelu kyseessä.
lonelyrider
 

Re: Siis voi elukka!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Joulu 2012 01:13

Meiltä kuoli kissa n 2kk sitte ja on vieläki ikävä sitä karvanaamaa :(.

Siksi vetoankin suhun että jos se ei näytä kärsivän tai olevan kivuissa vaan syöpöttelee ruokaakin niin mielummin päästäisitte sen ulos tai edes koittaisitte jos se auttaisi asiassa. Ymmärrän kyllä että ei oo kivaa jos kissanpissa haisee ja löytyy miinoja, mutta cmoon kato sitä karvasta naamaria ja ajattele niitä vuosia kun se on sulostuttanut teidän elämää kommelluksillaan. Ei kandee viel piikittää!

Ja jos se ei auta ni voitte aina koittaa kissanvaippoja, voi pestä koneessa !!

http://www.dog-nappy.co.uk/Cat_design.htm

:hugehug:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Edellinen

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron