Tänään on 10. Joulu 2018 10:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Seurakunnan yhteys jäi väliin
ViestiLähetetty: 26. Loka 2012 09:51 

*
Minun tuttu uskova sairastui syöpään ja jäi itse pois seurakunnan kokouksista niin minä kans...
Raamatun lukeminen on kans jäänyt pois minulta. Yritin lukea mutta tuntui työliäältä se lukeminen.

Nyt tuntuu siltä että olen yksin eikä uskovat ole enää minun ympärilläni ja se minua ahdistaa.
Pyytäisin esirukousta niin se uskonsisko parantuisi kokonaan ja jaksaisi tulla kokoukseen kanssani.
Kaipaan uskovien yhteyttä ja naisten iltakokousta.

Kiitos etukäteen!

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Seurakunnan yhteys jäi väliin
ViestiLähetetty: 29. Loka 2012 09:07 

-

Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 19:42, muokattu yhteensä 1 kerran

Viestin otsikko: Re: Seurakunnan yhteys jäi väliin
ViestiLähetetty: 04. Marras 2012 13:58 

*
Kiitoksia Tanun ja esirukoilijoitten esirukouksesta!
Tänään sain nähä uskonsisarta ja oli ihanaa nähdä häntä, siis siellä ehtoolliskokouksessa.
Mutta hän sanoi että pahanlaatuinen rintasyöpä voi uusiutua ja sitä minä pelkään kans.
Pyytäisin jos koette sydämessänne kehoituksen rukoilla tämän uskonsisaren puolesta että hän täysin tervehtyisi pois syövästä. Kiitoksia etukäteen!

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia