Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Loka 2012 11:50

2 Piet 3:
1 ¶ Tämä on jo toinen kirje, jonka minä kirjoitan teille, rakkaani, ja näissä molemmissa minä muistuttamalla herätän teidän puhdasta mieltänne,
2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
3 ¶ Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

Raamatun opetuksen mukaan lopunaikana, ihmiskunnan viimeisinä päivinä tulee pilkkaajia pilkkapuheinensa, jotka vaeltavat omien synnin himojensa mukaan. Pilkkaajat sanovat: Missä on Jeesuksen tulemus? - Jeesus ei tule takaisin jne. Raamattu antaa vihjeen miksi he pilkkaavat: He eivät ole tietävinään Jumalan luomistyöstä, eli he eivät halua uskoa Jumalan luomistyöhön. Miksi he eivät usko luomiseen? 1800-luvulla syntyi opetus ja ajatus evoluutiosta (valheopetus), jonka seurauksena moni omaksui tieteellisen maailmankuvan, jonka kautta monet ovat luulleet maailman ja universumin syntymisen olemassaolon tulleen ratkaistuksi. Tätä ennen jumalaton ihmiskunta uskoi luomiseen, joskin luomisesta oli monenlaisia virheellisiä käsityksiä, sillä ainoastaan Raamatussa on oikea opetus Jumalan luomistöistä.

Lopunajan ajoitus osuu siis aikaan, jossa jumalattomat ihmiset ovat hylänneet luomisuskon ja vaihtaneet sen toiseen uskoon, jonka he sanovat olevan tieteellinen evoluution mukainen "totuus" elämän ja universumin olemassaolosta. Ihmisestä on tullut valhetiedon takia ylpeä ja pilkkaaja. Ylpeys sydämessään lopunajan ihmiset pilkkaavat Raamattua ja Herran Jeesuksen opetuslapsia. Joka kerta kun pilkkaaja sanoo missä viipyy Jeesuksen tulemus tai Jeesus ei tule takaisin, niin pilkkaaja toteuttaa Jumalan profetiallisen sanan totuutta. Eikö olekin ihmeellistä, että pilkkaaja itse ylpeydessään todistaa Jumalan sanan olevan totta, sen sanan johon hän ei itse usko. Armonaikaa on vielä jäljellä ja katuva saa syntinsä anteeksi uskon kautta Herraan Jeesukseen. Herra Jeesus tulee pian takaisin, oletko valmis?
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Loka 2012 19:03

Aika "hassua", että kukaan ei ole kommentoinut tätä Petrin uusinta kirjoitusta (ollut siellä Klo 11.46 alkaen) "Puheenvuorossa". Nyt pilkkaajat ovat hiiren hiljaa "Uudessa Suomessa". Yleensähän pilkkaajat osallistuvat varmaankin lähes jokaiseen Petrinkin kirjoitukseen. Eivätkö he uskalla nyt pilkata kun kirjoitus koskee juuri heitä? Vai mitä mieltä olette tästä asiasta?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Loka 2012 19:13

pekka kirjoitti:Aika "hassua", että kukaan ei ole kommentoinut tätä Petrin uusinta kirjoitusta (ollut siellä Klo 11.46 alkaen) "Puheenvuorossa". Nyt pilkkaajat ovat hiiren hiljaa "Uudessa Suomessa". Yleensähän pilkkaajat osallistuvat varmaankin lähes jokaiseen Petrinkin kirjoitukseen. Eivätkö he uskalla nyt pilkata kun kirjoitus koskee juuri heitä? Vai mitä mieltä olette tästä asiasta?


Olen huomannut meissä ihmisissä sellaisen piirteen, että kun totuus napsahtaa kohdilleen, eli osuu sydämeen, niin silloin ihminen usein vaikenee ja sivuttaa asian keskittyen epäolennaisiin ja valheen tai vääryyden puolustamiseen. Olen varma, että US:ssa uskomattomat kyllä lukevat sen uusimman kirjoitukseni ja suurin osa käyttäytyy juuri edellä esitetyn käytöksen tavoin. Siksi he ovat hiljaa. Se on myös hyvä merkki jos totuus on osunut sydämeen, myöhemmin ihminen voi tehdä parannuksen ja uskoa Herraan Jeesukseen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Loka 2012 19:19

Kyllä, olen kanssasi täysin samaa mieltä ja se on vain hyvä merkki, voisi sanoa, että "osui ja upposi". Taatusti he ovat sen lukeneet mutta hiljaisuus on merkki, että nyt tuli pistos pilkkaajien sydämeen. Kiitos Herralle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja toni t » 18. Loka 2012 19:23

pekka kirjoitti:Aika "hassua", että kukaan ei ole kommentoinut tätä Petrin uusinta kirjoitusta (ollut siellä Klo 11.46 alkaen) "Puheenvuorossa". Nyt pilkkaajat ovat hiiren hiljaa "Uudessa Suomessa". Yleensähän pilkkaajat osallistuvat varmaankin lähes jokaiseen Petrinkin kirjoitukseen. Eivätkö he uskalla nyt pilkata kun kirjoitus koskee juuri heitä? Vai mitä mieltä olette tästä asiasta?


Kirjoitukseen ei ole vastattu myöskään siksi että se hävisi etusivulta melkein heti eli kirjoitus ei ole näkynyt lukijoille. Huomasin sen hävinneen siinä yhteydessä kun Petri vaihtoi kuvansa.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Loka 2012 19:30

Kiitos tiedosta. Olen ollut tänään koko päivän poissa kotoa ja en ole voinut noita kirjoituksia aikaisemmin seurata kuin nyt vasta illan suussa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 20. Loka 2012 09:36

On myös toinen tapahtumasarja mikä voi seurata kun totuus napsahtaa kohdilleen. Jotkut voivat pian käydä jopa käsiksi. Itse aikanaan huusin ja riehuin kun mulle annettiin totuuksia siitä etä mä olen alkoholisti..

Apt 7:54 Mutta kun he tämän kuulivat, viilsi se heidän sydäntänsä, ja he kiristelivät hänelle hampaitansa.
55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".
57 Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
58 ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
59 Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"
60 Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.

Tässä on myös esimerkki mitä voi tapahtua kun ei kestetä enää kuulla.. :(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lopunajan pilkkaaja toteuttaa Jumalan sanan profetiaa

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Loka 2012 10:41

Otsikko on jo aika raflaava,voi hetken ärsyttää tai sitten saada ihmisen ajattelemaan syvällisemmin mitä on tekemässä..hyvä niin jos saavat tunnontuskia.Herra auttakoon ja armahtakoon :roll:
systeri
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa