Oma kasvamattomuus ja sitä seuraava muiden virheiden etsintä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Oma kasvamattomuus ja sitä seuraava muiden virheiden etsintä

ViestiKirjoittaja tanu » 17. Loka 2012 08:08

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 20:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Oma kasvamattomuus ja sitä seuraava muiden virheiden ets

ViestiKirjoittaja PetriFB » 17. Loka 2012 08:13

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Oma kasvamattomuus ja sitä seuraava muiden virheiden ets

ViestiKirjoittaja systeri » 17. Loka 2012 09:14

Kuuntele tanu tään laulun sanat...tää on välillä arkipäivää ainakin jokaiselle keskenkasvuiselle,ei pidä lannistua vaan kiitoksella asiat Herran pöydälle :hearts:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_MbUbq-K2og[/youtube]
systeri
 

Re: Oma kasvamattomuus ja sitä seuraava muiden virheiden ets

ViestiKirjoittaja tanu » 17. Loka 2012 11:10

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Oma kasvamattomuus ja sitä seuraava muiden virheiden ets

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 17. Loka 2012 11:33

Minäkin aikoinani näin vain pelkkää eksytystä siellä ja täällä, jopa niin paljon pelkäsin kaikkea inhimillisen näkökyvyn ylittävää, että epäilin ihan kaikkea. Mietin että miten voin tietää mikä on Jumalasta ja mikä ei.
En huomannut kaiken sen keskellä, että itse olin jopa eksyneempi kuin ne joista virheitä hain.

Yritän sanoa tällä, että monille uskoville on käynyt aivan kuten sinullekin, mutta tänään elät tätä päivää Herrassa Jeesuksessa, tänään saat olla vapaa, koska vapauden Hän antaa. On hyvä että näet virheesi ja toimintatapasi, mutta älä jää senkään vangiksi, vaan usko että tämäkin asia on ennalta hyväksi annettu sinun nähdä ja kokea. "Voit elää tänä päivänä toisin, kun eilen, jokaiselle päivälle on omat murheensa".

Ehkä me ei kokonaan tästä pahuksen minästä päästä... mutta opimme näkemään, mikä on mistäkin, onko jokin hyväksi meille itsellekään. Nimittäin, jos kerron yhden asian. Koin jokin päivä viime viikolla kateuden tunteen ja tunnistin sen... ajattelin tosin ajattelemattomasti, että no tunnen niin ja mitään en voi, mutta rehellisesti tiedostan sen... no, mikä siitä kateuden tunteesta pulppusi kun sallin sen kautta pahan kiusata minua... yhtäkkiä alkoikin sen seurauksena kauhea alemmuuden tunne, tuntui etten kestä koko tätä elämää, että ihan kuin koko elämäni olisi vain katastrofi itsessään ja toivoa ei ole mistään. Sallin siis kateuden tunteen kautta, antaa myös pahan kiusata minua, ei yksistään se, että teen toista kohtaan väärin, vaan myös se vaikuttaa itseeni. Tämä olisi siis myös hyvä huomioida, että se miten ajattelemme, vaikuttaa itseemme tosi paljon, enkä tarkoita mitään mielikuvaharjoitteita, vaan ihan arkielämässä sydämen tasolla tapahtuu asioita, joista opin koko ajan lisää ja tämäkin kokemus minkä koin, opin siitä näkemään, millainen vaikutus kaikella on sydämeeni ja minkälaisille tunteille pitäisi laittaa heti stoppi, ettemme päästäisi itse sen kautta kiusaajaa elämäämme.
lonelyrider
 

Re: Oma kasvamattomuus ja sitä seuraava muiden virheiden ets

ViestiKirjoittaja tanu » 19. Loka 2012 12:34

-
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa