Olen kirjoittamassa steinerilaisuudesta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Olen kirjoittamassa steinerilaisuudesta

ViestiKirjoittaja PetriFB » 16. Loka 2012 20:21

Olen kirjoittamassa steinerilaisuudesta parhaillaan uutta kirjoitusta. Sain aiheen sydämelleni systerin kautta, joka puhui steinerilaisesta opettajasta, joka on menossa kouluun opettamaan. Koin asian Jumalalta tulleena. Tähän mennessä tutkittu materiaali osoittaa kysymyksessä olevan eräs ekumeenisesta ja demonisesta eksytyksestä, joka vaikuttaa lopunajassa.

Kirjoituksen on tarkoitus toimia myös evankeliumin sanoman esiintuojana. Avaan uuden ketjun aiheesta kun saan kirjoituksen valmiiksi.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Olen kirjoittamassa steinerilaisuudesta

ViestiKirjoittaja Juha » 16. Loka 2012 21:29

Hmm. Itse lueskelin joku päivä tästä Rudolf Steineristä. Jäi jonkinlainen kuva että olisi jonkin sortin okkultisti ollut, mutta en nyt sitten tiedä näkyykö se mitenkään nykypäivän steinerkouluissa.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa