Out of Africa - Michael Howard

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Out of Africa - Michael Howard

ViestiKirjoittaja Eetu » 13. Loka 2012 00:08

http://www.ooa.fi/Opetuksia/Michael-How ... 12-05.html

Tämä kuulostaa jotenkin oudolta:

"Haastan teitä jokaista, jotka luette tätä: ”Oletko koskaan todella opetuslapseuttanut ketään?” ”Onko sinulla parhaillaan opetuslapsi?” ”Ellei sinulla ole opetuslasta, milloin aiot hankkia sellaisen?”

Olen Herran Jeesuksen opetuslapsi enkä minkään Michael Howardin opetuslapsi. Tuo mieshän on ihan sekaisin, päihtynyt valta-asemastaan.

Onko sinulla parhaillaan lemmikkikoira? Ellei sinulla ole lemmikkikoiraa, milloin aiot hankkia sellaisen?

http://www.huutavanääni.fi/index.html

Pastori Michael mainitaan tuolla sivustolla. Eikö tämä porukka muka oppinut siitä Nokia Missiosta mitään? Ei näköjään. Samalla meno jatkuu eri johtajalla. Ei hyvää päivää. Anteeksi jos kuulostan kiukkuiselta, mutta tämmöinen kiukuttaa että ihmiset pistävät kieltä rautaan yhä uudestaan. Itsekin olen usein tehnyt niin mutta soisi sen Nokia Mission romahduksen jälkeen, että tuosta porukasta joku olisi avannut Raamatun ja tarkistanut sieltä, että ei pidä yhtä miestä korottaa toisten yläpuolelle.

Tämähän haiskahtaa täysin siltä Healing Rooms eksytykseltä:

"Yhdistyksen tapa toteuttaa edellinen on perustaa ylistys- ja palvontakeskus tai keskuksia, joissa olisi 24-7 esirukousta, rukousta, ylistystä ja palvontaa."

http://www.huutavanääni.fi/keita%20olemme.html
"Huutavan Ääni ry on uskossa elävien yhdistys, joka toimii Tampere Areenalla. Tämä perustettiin toukokuussa 2012 ja toimitamme alkaa syksyllä 7.9.2012. Kyseessä on Out of Africa ry:n Suomen työ, joka on eriytetty muusta Out of Afrikan työstä vastuullisuus syistä. Toimintamme tavoitteena on koskettaa Jumalan sydäntä ja esirukoilla herätys alas. Tärkeimmät painopisteet ovat: Henkilökohtainen rakkaussuhde Jumalaan, elää Jumalan valtakunnassa Raamatun sanan mukaisesti ilman kompromissejä sekä olemalla radikaali alueensa hallitseva Jumalan huutavan ääni tälle maailmalle.

Yhdistyksen tapa toteuttaa edellinen on perustaa ylistys- ja palvontakeskus tai keskuksia, joissa olisi 24-7 esirukousta, rukousta, ylistystä ja palvontaa."

Ilman kompromisseja? No aika iso kompromissi on tehty jo kun on epäraamatullinen seurakuntarakenne, yksi mies pyramidin huipulla päsmäröimässä. Suoranaista valehtelua tuo teksti.

Ja onpa tosi radikaalia se, että Tampere Areena vain kielsi PMMP:tä esittämästä Jeesusta pilkkaavaa laulua, eihän Jeesuskaan mennyt kaatamaan vain yhtä rahanvaihtajan pöytää vaan kaikki pöydät. PMMP on valheen asialla (puolustavat mm. homoliittoja), eikä semmoisella bändillä ole ainakaan minun kotiini mitään asiaa, siis esiintymään, tietysti lähimmäisinä avaisin oven heille. Tosin olen itse musiikin suhteen yhä siirtymävaiheessa, kuuntelen vieläkin maallista musiikkia, olen kyllä pikku hiljaa siirtynyt entistä enemmän kohti hengellistä.
Viimeksi muokannut Eetu päivämäärä 19. Loka 2012 22:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Eetu
 

Re: Out of Africa - Michael Howardin oudot opetuslapsijutut

ViestiKirjoittaja Herman » 14. Loka 2012 21:35

Eetu kirjoitti:Eikö tämä porukka muka oppinut siitä Nokia Missiosta mitään? Ei näköjään. Samalla meno jatkuu eri johtajalla. Ei hyvää päivää. Anteeksi jos kuulostan kiukkuiselta, mutta tämmöinen kiukuttaa että ihmiset pistävät kieltä rautaan yhä uudestaan. Itsekin olen usein tehnyt niin mutta soisi sen Nokia Mission romahduksen jälkeen, että tuosta porukasta joku olisi avannut Raamatun ja tarkistanut sieltä, että ei pidä yhtä miestä korottaa toisten yläpuolelle.


En nyt kerkeä muuta kirjoittamaan, mutta täytyy sen verran sanoa että tämä Michael Howardin porukka ei ole entinen Nokia Missio, vaan tunnettiin ennen nimellä Out Of Africa. Nokia Missio on nykyisin nimeltään Missiomaailma.
Herman
 

Re: Out of Africa - Michael Howardin oudot opetuslapsijutut

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 14. Loka 2012 22:51

Joskus, tai ehkä vieläkin on Hki alueella toiminut Kristuksen Seurakunta niminen porukka joka myös teki uusista siihen liittyneistä jonkun vanhemman liikkeessä olevan opetuslapsia. He saattoivat asua kommuuneissa. Opettaja vahti hyvin tarkasti "opetuslastaan" ja oli hänen johtaja..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Out of Africa - Michael Howardin oudot opetuslapsijutut

ViestiKirjoittaja Herman » 15. Loka 2012 02:13

Luin nyt tuon Michael Howardin kirjoituksen, ja se oli mielestäni todella hyvä. Siinähän nimenomaan painotetaan, ettei opetuslapseuttamisen tule olla missään nimessä kontrolloimista ja manipuloimista, vaan palvelemista rakkaudessa. Samalla tavallahan itse Jeesus toimi, ja myös apostolit. Hän otti kaksitoista seuraajaa lähelle, ja niistä muutamat vielä lähemmäs itseään, ja panosti heihin kaikista eniten. Paavali otti myös mukaansa matkoille nuoria opetuslapsia, esim Barnabaksen ja Timoteuksen, ja opetti heitä elämällä läheisessä yhteydessä heidän kanssaan.

Eetu, sinulla on varmasti hyvä tahto löytää totuus ja erottautua valheista, mutta koen varoittaa sellaisesta, että irroitetaan jokin lause tai lauseita kokonaisuudesta ja niiden perusteella arvioidaan asioita. Nimittäin tuosta Howardin kirjoituksesta ilmenee mielestäni aika selvästi, kun sen lukee kokonaan, että siinä puhutaan nimenomaan ihmisten opetuslapseuttamisesta Jeesuksen opetuslapsiksi. Ja myöskin kirjoitit, että tuo olisi Nokia Mission porukkaa mikä sekään ei pidä paikkaansa, eli rakkaudessa kehottaisin sinua tutkimaan hieman tarkemmin ennenkuin lausut arvioita, ettei tällaiset virhe-arvioinnit pääse toistumaan. Sinua koko sydämestä siunaten.
Herman
 

Re: Out of Africa - Michael Howard

ViestiKirjoittaja Eetu » 15. Loka 2012 10:50

Kiitän tästä oikaisusta, suunnaton pätemisen tarpeeni lyö läpi ja hutkin ennen kuin tutkin. Keskityn nyt muihin asioihin kuin tämmöiseen hutkimiseen, olen jotenkin nyt liian yliherkkä ja vedän salamannopeat johtopäätökset asioista.

Laitan vaikka uutispalstalle jotain hauskoja uutisia, vietin kevään vakavien youtube-videoiden äärellä, nyt on korkea aika keskittyä hyviin ja iloisiin asioihin. Siunausta teille kaikille, opettelen nyt taas kantapään kautta sitä, että pitää miettiä tovi ennen kuin lähtee laukomaan käsityksiään.

Näin Jumala näköjään opettaa minua muiden uskovien kautta, kiitos teille kaikille ja anteeksi kun olen jyrkkä kiihkoilija ja tässä tapauksessa vieläpä täysin väärässä, mutta kiitos Herran olen saanut otollisen sydämen ja otan oikaisun kiitollisena vastaan. Ylpeyteni tietysti koki kolauksen mutta se on vain hyvä asia, koska siinähän itse nostelen itseäni jalustalle jos haluan vain päteä "hienoilla" analyyseillani.

Hyvää päivänjatkoa teille kaikille, kuten sanottu, otan nyt vaikka tehtäväkseni jakaa iloisia uutisia uutispalstalle, sillä eihän mistään tule mitään, jos koko ajan kyttää ikäviä uutisia. Onneksi myin telkkarini, niin ei sitä kautta pääse alakulo iskemään, internetti on toisaalta vielä pahempi mutta esim. eilen kalastamassa käydessä olin sen kalareissun ajan todella onnellinen kun en ollut kytköksissä internettiin lainkaan ja kaikessa rauhassa koitin pyydystää kalaa.

Pistän loppuun kolme hymiötä (opin tämmöisen hymiönkäytön työkaverilta, kiitos Herralle hänestä ja kiitos hymiöistä)

:) :D :-P


[edit: kirjoitinpa nyt kuitenkin uutispalstalle EU:sta mutta onhan se jo edistystä tuosta väärien profeettojen pakonomaisesta metsästyksestä]. Noh, uutispalstalla on nyt kolme hyvää uutista, mm. lemmikeistä.
Eetu
 

Re: Out of Africa - Michael Howard

ViestiKirjoittaja eetu » 27. Elo 2017 17:47

Kehotan kaikkia Out of African ja Huutavan Äänen toiminnassa mukana olevia tutkimaan ja koettelemaan toiminnan ja opetukset Jumalan Sanalla.

Tutkikaa ja koetelkaa Michael Howardin opetukset ja kirjallinen tuotanto Jumalan Sanalla.

2. Kor. 17. Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.

1. Kor. 7:23. Te olette kalliisti ostetut; älkää olko ihmisten orjia.

Seurakunnalla tulee olla vanhimmisto.

1 Piet 5:
1 Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä:
2 kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta,
3 ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina,
4 niin te, ylipaimenen ilmestyessä, saatte kirkkauden kuihtumattoman seppeleen.
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron