Kristityille vanhemmille!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja Juha » 21. Syys 2012 12:35

Olkaa tarkkoja millaiseen päiväkotiin laitatte lapsenne. Saatanan aivopesu voi ulottua päiväkoteihinkin nykypäivänä. Ystäväni, joka on työharjoittelussa päiväkodissa niin on kertonut että siellä opetetaan lapsille homouden olevan normaalia. Eräs hoitaja kuulemma pakotti väkisin pienen pojan pukeutumaan prinsessaksi, koska "pojatkin voivat olla prinsessoja ja pitää olla sukupuolineutraali"... Lisäksi lapset ovat siellä yleisesti sitä mieltä että homous on normaalia, pojat voivat leikkiä barbeilla, olla prinsessoja ja pussatakin keskenään. Jotkut pojat ovat siellä pussailleetkin keskenään :( kun ystäväni sattui ohimennen tälle prinsessaksipukija-hoitajalle mainitsemaan olevansa kristitty niin reaktio oli "Et sitten näille lapsille puhu sanaakaan Jumalasta tai Jeesuksesta, aivopesu on kiellettyä"

Kukas se täällä aivopesee lapsia.. Kyseinen hoitaja on lisäksi lesbo ja selitellyt lapsille omista tyttöystävistäänkin.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja Juha » 21. Syys 2012 12:42

Niin ja ystäväni pikkuvelille ollaan koulussa sanottu (opettaja sanonut) että homous on normaalia, luonnollista ja tervettä, samoin kuin heterouskin. Järkyttävää kun tuollaista opetetaan. Ei kaikissa Suomen kouluissa ja päiväkodeissa välttämättä ole tällaista, mutta pikkuhiljaa väärä suvaitsevaisuus levittää lonkeroitaan joka puolelle.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Syys 2012 12:49

Mä oon tuskaillu näitten samojen asioitten kanssa ..vääristynyt seksuaalisuus ja noituus,(itselläni on ala-aste ikäisiä tyttöjä).Ne on tänä päivänä "in" ja Jumalasta puhuminen on vanhanaikaista ja monenmielestä varmaan tarua.Mihinkäkohän ne lapset turvaa sitten tiukanpaikan tullen kun ei oo opetettu mitään Kaikkivaltiaasta Jumalasta joka on kaiken yläpuolella ja lähellä ihmistä.
systeri
 

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja Juha » 21. Syys 2012 12:58

Itselläni ei ole lapsia vielä, mutta sitten kun on niin aion kyllä erittäin tiukasti valvoa mitä asioita heille opetetaan. http://www.voice.fi/pop/ilmiot/kauheaa- ... iksi-50186
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 21. Syys 2012 13:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja Herman » 21. Syys 2012 13:05

Me ollaan pidetty lapset alusta asti kotona, yhdessä seurakunnan kerhossa he ovat vain käyneet kun tunnettiin kerhotäti ja tiedettiin tämän olevan palava uudestisyntynyt uskova. Ei myöskään laiteta lapsiamme kunnalliseen kouluun vaan pidetään heille kotikoulua. Elintaso ei saa olla tärkeämpää kuin lapset. Mutta jokainen vanhempi on vastuussa omista lapsistaan ja tekee itse päätökset kuinka kasvattaa. Itse en kuitenkaan anna minkäänlaista kasvatusvastuuta lapsistani yhdellekään jolla on vähääkään antikristilliset asenteet ja arvot, tai jonka arvoista en ole selvillä.
Herman
 

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Syys 2012 13:12

Mä arvostan teidän mielipiteitänne ja sitä kuinka toimitte mutta kaikilla ei oo tuota mahdollisuutta ja kysymys ei oo nyt elintasosta.
Mä toivon pystyväni opettaa Jumalan johdatuksessa lapsiani siten että he "kunnialla" taaplaavat nuo kerhot ja koulut läpi ja pärjäävät tässä maailmassa Herraan Jeesukseen turvaten.Ja toivon että kiinnostuvat Jeesuksen elämästä ja Jumalan Sanasta yhä enemmän ja enemmän aikuistuessaan.
systeri
 

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja Herman » 21. Syys 2012 18:28

Niin jos toinen vanhemmista ei ole uskossa niin silloin ymmärrän ettei asia ole niin yksinkertainen. Mutta perheissä jossa molemmat on uskossa, on melkein aina mahdollista pitää lapset kotona. Pitää vaan tehdä valintoja.
Herman
 

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 21. Syys 2012 18:51

Tämä on niin vaikea asia, en voi muuta sanoa, kun että mun sydämeni kyllä on murtunut tämän asian kanssa. Justiinsa poika tuolla toisessa huoneessa kiukuttelee isälleen, päiväkodista kun päästiin pois, niin taas on ollut päivä että vaan huutaa ja huutaa taukoamatta ja mikään ei passaa ;( ja ne päivät kun saa olla kotona meidän kanssa, niin on aurinkoinen ja oma ihtensä, jääräpäähän se tietenkin, kun on minuun tullut, mutta kyllä tuosta kiukuttelusta huomaa, että jotain se viestittää tuolla. Ja kuulemma päiväkodissa kun on ulkona...vartoo aidalla koko ajan kahtoen, että milloin tullaan hakemaan ja siellähän se yleensä napittaakin kun tullaan hakemaan aidan vieressä potkumopon päällä odottaen. Tyttö on jo sen verran iso, että osaa suhtautua ja enemmän ymmärtää asioita.

Ja miksi tämä kaikki... no, mun mieheni tahto oli että kävisin koulun loppuun(ja varmaan tahtoisi että menisin töihinkin, en vain tiedä onko se perheen äidille hoitoalalla (2-3 vuorotyötä), mahdollista tehdä työtä ja hoitaa lapsia, niin että lapset ei kärsisi äidin jatkuvasta poissaolosta) ja kunnioitan tietenkin sitä, koska haluan myös kunnioittaa sitä mitä raamatun sana sanoo aviopuolisoista ja kotielämästä... vaikka ei se mulle helppo päätös ollut.

Näin kahden lapsen äitinä, en nyt kauheasti kiinnitä huomiota jos tyttö joskus leikkii autoilla tai poika barbeilla, kun kyllä sen kuitenkin näkee että poikia oikeasti ne autot kiehtoo, jos normaalisti on kehitytty ja tytöt tykkää hoitaa nukkeja... mutta en tee arjessa siitä numeroa jos käy välillä myös toisinpäin, kun sisaruksia ovat, niin tottakai leikit sekoittuu puolin ja toisin, ilman että se olisi jotenki epänormaalia, jos en itse tee käytökselläni siitä sitä :) mutta joo, ketään ei pitäisi tämän nykytrendin "sukupuolineutraalin" kasvatuksen aatteen mukaisesti pakottaa muottiin, joka on ns. sukupuolineutraali. Ei pojan tarvii leikkiä prinsessaa, eikä ole korrektia esitellä omia lesbopuolisoita päiväkodissa lapsille, eihän heterohoitajatkaan esittele puolisoitaan päiväkodissa.

Ja kyllähän tuo kasvatuskumppanuus, mikä lie sanahirviö onkaan... on niin tämän yhteiskunnan manipulointituotos... mutta toisaalta sopeuduttava on jollain tasolla, koska onko vaihtoehtoa, henkilökohtaisesti en tiedä mikä on vaihtoehtoni... ja jos on, mikä?
lonelyrider
 

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja tanu » 21. Syys 2012 19:11

Tämä on asia, joka todella tuottaa huolta ja tuskaa. Tekisi vaan mieli hypätä pois "oravanpyörästä", napata lapset ja vaimo mukaan ja paeta jonnekin maalle,
kauas pois tästä tämän maailman vaikutuksesta ja houkutuksista.
Uskoon tulon jälkeen silmät avautuivat näkemään, miten lapsia aivopestään tv:n ja muun viihdesaastan avulla.
Lastenohjelmat ovat välillä todella outoja ja pelottavia. Ja tuo pullan mainitsema noituus ja velhous on tosiaan lasten keskuudessa "in".
Lisäksi tietyillä kanavilla(etenkin viikonloppuisin) on lastenohjelmien välissä aivan hirvittävän paljon lelukrääsämainoksia!

Muistan kun uskoontuloni jälkeen takavarikoin alle kouluikäiseltä tyttäreltäni pinon lahjaksi saatuja cd-ja dvd-levyjä. Sisältönä oli lapsille suunnattua heviä ja
keiju-elokuvia, joissa oli tosi pelottavia kohtauksia. Tyttö sai aivan hirvittävän huuto- ja raivokohtauksen.
Nyt vanhat lastenlaulut, hengelliset sekä muut, kelpaavat hänelle ihan hyvin ja oikein siulua lämmitti kun tyttö kysyi tuossa vähän aikaa sitten, että
milloin olisi taas pyhäkoulu?

Pojan aloittaessa koulunkäynnin, ihmetytti miten hänen käytöksensä muuttui ihan vieraaksi. Jostakin syystä kiltti ja kuuliainen poika alkoi valehdella ja
sai raivareita ja tuli väkivaltaiseksi. Koulukiusaaminen on todellakin paha ongelma. Tavallinen kiltti lapsi, "tavis", joutuu helposti kiusatuksi. Ja monet vanhemmat
eivät näe omissa lapsissaan mitään vikaa. Vapaa kasvatus on tavallista. Lapsille annetaan kaikessa periksi, että itse pääsee helpommalla. Voi opettaja-parkoja!
Ja voi niitä lapsi raukkoja!

Viime keväänä kävin pojan koulun kevätjuhlassa. Oli iloinen yllätys kun siellä veisattiin suvivirsi. Ja mikä ihaninta, rehtori puhui Jeesuksen rakkaudesta!
Ai että oli hyvä mieli pitkään sen jälkeen. Onneksi islam ei ole ainakaan vielä saanut sijaa tuossa koulussa.

Kyllä saa olla tarkkana kaiken sen roskan suhteen mitä tv:stä(lasten kasvaessa netistä) ulos tulee. Helpointa olisi tietysti hankkiutua eroon koko televisiosta. Varsinkin kun ei itse viitsi enää katsoa sieltä edes valheellisia uutisia. Muusta saastasta puhumattakaan. Entisenä innokkaana urheilunseuraajana on siinäkin suhteessa tullut mitta täyteen. Urheilu on niin kaupallistunut ja koventunut ettei enää kiinnosta. Urheilun lasken nykyään samaan saastaan, jolla koitetaan aivopestä ihmisiä pois "pehmeistä arvoista". Ja urheilun ylitarjonnan avulla saadaan ihmisten kiinnostus pois oleellisista asioista. Tyyliin leipää ja sirkushuvia. Ihmiset ajetaan työelämässä tarkoituksella niin uuvuksiin, että riittää kun tv:stä tulee viihdettä ja kaupasta saa halpaa kaljaa. Muuhun ei voimat enää riitä. Puhumattakaan, että jaksaisi paneutua lasten kasvatukseen. Itse olin tuossa tilanteessa vielä muutama vuosi sitten.

Saan kuitenkin luottaa tässäkin vaikeassa asiassa Jeesuksen rakkauteen ja Raamatun lupauksiin ja esirukouksen voimaan.
Apt 16:31. Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".


Siunausta ja voimia kaikille teille vanhemmille, jotka painitte näiden asioiden kanssa! :hearts:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Kristityille vanhemmille!

ViestiKirjoittaja Herman » 21. Syys 2012 19:29

Monet uskovatkaan eivät tule ajatelleeksi, kuinka kauas Jumalan tarkoittamasta normaalista elämästä meidän elämänpyörä on pyörinyt. Antikristillinen sosialistinen systeemi hajottaa perheet kun mahdollisimman pienenä viedään päiväkotiin ja siitä kouluun, ja vanhana kun ei olla enää työkykyisiä laitetaan vanhainkotiin yksin kuolemaan. Siinä välissä olevat vuodet paiskitaan töitä, että saadaan ylläpidettyä näitä laitoksia. En kapinoi yhteiskuntaa vastaan, mutta kun meillä on kuitenkin vielä mahdollisuus valita toisin, valita pitää lapset kotona lapsuuden ja opettaa heille yhteiskunnan vaatiman oppimäärän itse, niin miksi ihmeessä ei sitä tehtäisi. Vaikka kuinka puhuttaisiin rakkaudesta lapsiin ja kuinka tärkeä perhe on, ei se ole kuin puhetta jos kuitenkin sysätään lapset yhteiskunnan armoille ja annetaan perheen hajota. Meitä pidetään usein outoina ja ihmiset (uskovatkin) ovat koittaneet puhua ympäri, vaikka me nimenomaan eletään Jumalan normaaliksi tarkoittamaa perhe-elämää Hänen armostaan. Toivon ja rukoilen, että tulisi todellinen herätys ravistelemaan tällä(kin) alueella ihmisten käsityksiä ja asenteita!

Tällä en tahdo syyllistää sellaisia, jotka eivät oikeasti tilanteelle itse mahda mitään. Teitä voin vain lohduttaa sillä, että Jumala on armollinen ja Hän on suurempi kuin maailman voimat. Mutta en kehoittaisi ketään tietoisesti antamaan lapsiaan maailman muokattavaksi, jos vaan mitenkään on mahdollista valita toisin.
Herman
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron