Jumala puhuu "duunarillekin".....

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumala puhuu "duunarillekin".....

ViestiKirjoittaja todael » 10. Syys 2012 20:41

JUMALA PUHUU "DUUNARILLEKIN"....

1Kor. 1:26-29 "Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä."

Aika vähän on aikaa pyöriä kokouksissa ja kaiken moisissa "celebraatioissa", ja muutenkin - koen oloni niissä aika vieraaksi nykyään. Ehkä siksi, että en näe keskitettyä (eriseuraista) herätysliiketoimintaa raamatullisena. Näen arjessa elävän uskon Jeesukseen suurempana kuin värivaloissa kylpevän kokouskristillisyyden. Kristuksen ylistys ja palvonta onnistuu hyvin räntäsateessakin - ei siinä tarvita audio-visuaalista tavaraa pumppaamaan fiiliksiä.

Silti, Jumala puhuu - ehkä juuri kun on "leirin ulkopuolella". Vahvistava sanoma Suomeen tulevasta herätyksestä, seurakunnan puhdistumisesta (Kristuksen auktoriteetin palauttaminen) sekä varoittava sanoma Venäjän aikaansaamasta ahdingosta Suomessa.

Joskus melkein naurattaa.... että vaikka on NIIN tavallinen "töllis" joka raahautuu tuolla aamu 7 duuniin, SILTI Jumala pitää ajantasalla ja puhuu selkeästi. Meillä on SUURENMOINEN Jumala, joka kohtaa tavallista ihmistä arjenkeskellä, ja puhuu suuria salaisuuksia Kristuksesta.

1Joh. 2:27 "Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä."

- todael
todael
 

Re: Jumala puhuu "duunarillekin".....

ViestiKirjoittaja Eetu » 18. Syys 2012 15:32

Totta turiset. Olen itse alkanut kiinnostua eräretkeilystä entistä enemmän, pienenä olin partiossa ja armeijastakin jäi kaikista eniten mieleen luonnon kauneus, muun muassa valkoisen huurteen peittämä metsä marraskuussa kello kolmen aikaan yöllä on jäänyt sisimpääni kauniina muistona.
Eetu
 

Re: Jumala puhuu "duunarillekin".....

ViestiKirjoittaja systeri » 23. Syys 2012 10:20

Jumala puhuu myös duunatessa :) :) Mikäs sen mukavampaa työntekoa kuin semmonen jossa on tuntitolkulla aikaa olla ajatuksissaan."Jalat maassa ja pää pilvissä"...kahdenmaan kansalainen :)
systeri
 

Re: Jumala puhuu "duunarillekin".....

ViestiKirjoittaja Herman » 23. Syys 2012 13:34

Jumala puhuu jokaiselle, joka Häntä haluaa kuunnella :D
Herman
 

Re: Jumala puhuu "duunarillekin".....

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Syys 2012 14:35

Herman kirjoitti:Jumala puhuu jokaiselle, joka Häntä haluaa kuunnella :D


Job 33:

4. Jumalan henki on minut luonut, ja Kaikkivaltiaan henkäys elävöittää minut.
5. Vastaa minulle, jos taidat; varustaudu minua vastaan, nouse taisteluun.
6. Katso, Jumalan edessä minä olen samanlainen kuin sinä: hyppysellinen savea olen minäkin.
7. Katso, ei käy minusta kauhu, joka sinut peljästyttää, eikä minun painoni ole raskaana ylläsi.
8. Mutta sinä olet sanonut korvieni kuullen, minä olen kuullut sinun sanojesi äänen:
9. 'Puhdas minä olen, rikoksesta vapaa; olen viaton, eikä minussa ole vääryyttä.
10. Katso, hän keksii vihan syitä minua vastaan, hän pitää minua vihollisenansa;
11. hän panee minun jalkani jalkapuuhun, vartioitsee kaikkia minun polkujani.'
12. Katso, sinä et ole oikeassa - niin minä vastaan sinulle - sillä Jumala on suurempi kuin ihminen.
13. Miksi olet riidellyt häntä vastaan, jos hän ei vastaa kaikkiin ihmisen sanoihin?
14. Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
15. Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
16. silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
17. kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
18. säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
19. Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
20. ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
21. Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
22. Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
23. Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
24. niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.
25. Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
26. Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
27. Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.
29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
30. palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa