Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta ??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 13. Maalis 2014 16:58

Minäkin tunnustaudun Israelin siunaajaksi.Kun katsomme historiaa Raamatun valossa niin huomaamme ,että näin varovasti arvioituna Juutalaiset on olleet aikas "pässipäitä ja oikeita jukureita vielä.Jumala antoi tarkat ohjeet Israelin kansalle Raamatussa ja käskyt ,kuinka elää ja kun Herran oma kansa tämän kaiken tekee niin sataa suorastaan omalle kansalle siunausta.Sitten kolikon kääntöpuoli oli varsinainen nurjapuoli ja siellä sitten satoi kaikki vitsaukset oman kansan niskaan ,jos ei Jumalan ohjeista piitannut.Oma lukunsa lienee se kirous ,jonka israelin kansa huusi päälleen silloin kun Jeesusta tuomittiin Rooman johtajajien käsitellessä asiaa.
Nyt kuten huomaamme on Israelin valtion ympärillä sellainen susilauma ,joka janoaa verta ja on uhkauksia suustaan päästäny ,että koko maailma sen tietää ja taustalla on tuo Islam ns Rauhanuskonto ,joka haluaa tappaa jokaisen vääruskoisen jos ei pakkokäännytys onnistu.Tuo uskonto joka sanoo ,että Jeesus on vain profeetta muiden joukossa ja näin kieltää Jumalaisen olemuksen kokonaan ja silloinhan tiedämme ,että se on täyttä vääryyttä ja valhetta vaikkakin heidän uskontonsa niin kauniisti mukailee meidän tuntemaa VT uskoa .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Maalis 2014 17:13

Hansu kirjoitti:Tää on vaan mun villi heitto siitä miksi holokaustia ei saa tutkia, että Katollinen
kirkko olisi koko holokaustin takana ja hitler joukkoinen oli vain heidän pelinappulansa ja
kulissi, jos tämä tulisi julki niin katollinen kirkko olisi mennyttä. Katollinen kirkko on aina
vainonnut juutalaisia.


Hyvinkin voisi asia näin olla.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Maalis 2014 17:15

Mr Kerimäki kirjoitti:Minäkin tunnustaudun Israelin siunaajaksi.Kun katsomme historiaa Raamatun valossa niin huomaamme ,että näin varovasti arvioituna Juutalaiset on olleet aikas "pässipäitä ja oikeita jukureita vielä.Jumala antoi tarkat ohjeet Israelin kansalle Raamatussa ja käskyt ,kuinka elää ja kun Herran oma kansa tämän kaiken tekee niin sataa suorastaan omalle kansalle siunausta.Sitten kolikon kääntöpuoli oli varsinainen nurjapuoli ja siellä sitten satoi kaikki vitsaukset oman kansan niskaan ,jos ei Jumalan ohjeista piitannut.Oma lukunsa lienee se kirous ,jonka israelin kansa huusi päälleen silloin kun Jeesusta tuomittiin Rooman johtajajien käsitellessä asiaa.
Nyt kuten huomaamme on Israelin valtion ympärillä sellainen susilauma ,joka janoaa verta ja on uhkauksia suustaan päästäny ,että koko maailma sen tietää ja taustalla on tuo Islam ns Rauhanuskonto ,joka haluaa tappaa jokaisen vääruskoisen jos ei pakkokäännytys onnistu.Tuo uskonto joka sanoo ,että Jeesus on vain profeetta muiden joukossa ja näin kieltää Jumalaisen olemuksen kokonaan ja silloinhan tiedämme ,että se on täyttä vääryyttä ja valhetta vaikkakin heidän uskontonsa niin kauniisti mukailee meidän tuntemaa VT uskoa .


Samanlaisia pässinpäitä tuntuu olevan jokainen maailman kansa täynnä.
Uskotaan omaan itseen ja ihmisen hyvyyteen, mutta ei elävään Jumalaan.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Aivina » 13. Maalis 2014 21:30

Hei, Tanu!

tv 7 alkaa juuri lähettää ohjelmaa Kuningaskunnan tuuli. Tänään on mielenkiintoinen jakso, siinä messiaaniset juutalaiset kertovat, kun eivät hyväksy Suomen Lähetysseuran "homojen lähettämistä lähetystyöhön". "Messiaaniset" ovat niitä uskovia, jotka Israelissa pyrkivät pitämään vanhurskautta voimassa.
Aivina
 
Viestit: 63
Liittynyt: 12. Helmi 2011 23:14

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Maalis 2014 22:12

Aivina kirjoitti:Hei, Tanu!

tv 7 alkaa juuri lähettää ohjelmaa Kuningaskunnan tuuli. Tänään on mielenkiintoinen jakso, siinä messiaaniset juutalaiset kertovat, kun eivät hyväksy Suomen Lähetysseuran "homojen lähettämistä lähetystyöhön". "Messiaaniset" ovat niitä uskovia, jotka Israelissa pyrkivät pitämään vanhurskautta voimassa.


Kiitos vinkistä Aivina! Katsoin ohjelman ja oli oikein hyvä.

Messiaaniset=Jeesukseen uskovat juutalaiset seurakunnat ja järjestöt ovat kaikki lopettaneet yhteistyön Suomen Lähetysseuran kanssa.
Syynä on se, että Lähetysseura lähetti Kambozaan homoparin lähetystyöhön.(tämä on jo vanha juttu viimevuoden lopulta)
Lähetysseura siis pitää Suomen lakia ja ev-lut.kirkon käytäntöä Raamattua tärkeämpänä.

Miksi näitä kääntyneitä juutalaisia muuten kutsutaan messiaanisiksi juutalaisiksi? Miksei uudestisyntyneiksi kristityiksi? Miksi juutalaista taustaa pitää tuoda esiin?
Eihän Paavaliakaan kutsuta Raamatussa messiaaniseksi juutalaiseksi. Hänhän kääntyi myös juutalaisuudesta kristinuskoon.

Tuon ohjelman lopussa toimittaja rukoili ja sanoi rukouksessaan: "Kiitos Isä että Jumalan tuomio omiaan kohtaan saa alkaa Suomesta." Ja toivoi vielä, että tuo tuomio voi lopulta kääntyä siunaukseksi Suomelle. Tuohon toivomukseen haluan yhtyä.

Jeesuksen nimessä pyydän ja rukoilen, että Pyhä Jumala vaikuttaisi Suomen esivaltaan niin, että Suomi voisi vielä irtaantua tästä muodostumassa olevasta petovaltakunnasta.
Että Suomi vielä kääntyisi kansakuntana Jumalan puoleen ja tunnustaisi ettei pärjää ilman Häntä. Ihan niinkuin tehtiin sotien aikana ja Herra varjeli.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Aivina » 13. Maalis 2014 22:43

Hei!

Palaan vielä kirjoituksiini, lähden viemään ketjua Israel-asiaan, eikä se ole ketjun aloittajan tarkoitus.
Anteeksi!
Aivina
 
Viestit: 63
Liittynyt: 12. Helmi 2011 23:14

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Aivina » 13. Maalis 2014 23:50

Ilmestys
Ketjua lukiessa tuli mieleeni vanha enkeli-ilmestys Turun Tuomiokirkosta. Ilmestyksen sai Arkkipiispa Gustaf Johansson (1844-1930).
Löysin tämän ilmestyksen Risto Kumpusen kokoomana, linkki:
http://www.fkf.net/Kadonneet/RistoKumpunen2004.html

Jos Suomen kansa, erityisesti "kristikansa" ei tee rehellistä parannusta ja palaa takaisin Raamatun sanaan, niin onko Jumala 'sallimassa' tuomioita tähän maahan "ison naapurimaan" toimesta?

Onko kenelläkään tiedossa, onko joku muu saanut vastaavanlaista ilmestystä, kuin Arkkipiispa G.Johansson? (ja kirjoituksessa mainitut Rogel, Konttinen ja Reponen).
Eli 1945 vuoden jälkeen tullutta ilmestystä, profetiaa.

Kyllä Hilja Aaltosen profetoimaa rukousherätystä tässä maassa tarvitaan.
"Vanhurskaus kansat koroittaa - synti on kansakuntien häpeä".
Aivina
 
Viestit: 63
Liittynyt: 12. Helmi 2011 23:14

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Juha » 14. Maalis 2014 00:40

Mielenkiintoisen kuuloinen ilmestys, tosin en osaa ottaa luotettavuuteen kantaa, mutta noihin mainittuihin naisiin (Konttinen ja Rogel) suhtaudun erittäin suurella epäilyksellä. Heistä on ollut keskustelua tällä foorumilla aiemminkin, suosittelen lukemaan tämän ketjun:

viewtopic.php?f=2&t=937&p=8949
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 14. Maalis 2014 10:17

Sefanja 3

Sefanja 3

Haggai 1


1 Voi uppiniskaista ja saastutettua, voi väkivaltaista kaupunkia!
2 Se ei ole totellut ääntä, ei huolinut kurituksesta, ei luottanut Herraan, ei lähestynyt Jumalaansa.
3 Sen päämiehet sen keskellä ovat ärjyviä leijonia. Sen tuomarit ovat kuin sudet illalla, jotka eivät säästä mitään aamuksi.
4 Sen profeetat ovat huikentelijoita, uskottomia miehiä. Sen papit saastuttavat pyhän ja tekevät väkivaltaa laille.
5 Herra on vanhurskas sen keskellä, hän ei tee väärin. Joka aamu hän tuo valoon oikeutensa, ei se tulematta jää. Mutta väärintekijä ei tunne häpeätä.
6 Minä olen hävittänyt pakanakansat, niiden muurinkulmat ovat autioina. Minä olen tehnyt niiden kadut raunioiksi, kulkijattomiksi; niiden kaupungit ovat hävitetyt ihmisettömiksi, asujattomiksi.
7 Minä olen sanonut: Ainoastaan pelkää minua ja ota varteen kuritus, niin ei hävitetä tytär Siionin asumusta, ei mitään siitä, mitä minä olen hänelle säätänyt. Kuitenkin he varhaisesta alkaen ovat aina pahemmin tehneet.
8 Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.
9 Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat Herran nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.
10 Tuolta puolen Etiopian virtain tuovat minun rukoilijani-tytär, minun hajoitettu joukkoni-minulle ruokauhreja.
11 Sinä päivänä ei sinun tarvitse hävetä yhtäkään niistä teoistasi, joilla olet rikkonut minua vastaan, sillä silloin minä poistan sinun keskuudestasi sinun ylvääsi, riemuitsevaisesi, etkä sinä sitten enää ylpeile minun pyhällä vuorellani.
12 Mutta minä jätän jäljelle sinun keskuuteesi kurjan ja vaivaisen kansan, ja he luottavat Herran nimeen.
13 Israelin jäännökset eivät tee väärin, eivät puhu valhetta, eikä heidän suussaan tavata vilpillistä kieltä. Sillä he kaitsevat kaittaviansa ja makaavat kenenkään peloittelematta.
14 Iloitse, tytär Siion, puhkea huutoon, Israel; ihastu ja ratkea riemuun kaikesta sydämestäsi, tytär Jerusalem.
15 Herra on poistanut sinun tuomiosi, kääntänyt pois sinun vihollisesi. Israelin kuningas, Herra, on sinun keskelläsi. Ei tarvitse sinun enää onnettomuutta nähdä.
16 Sinä päivänä sanotaan Jerusalemille: "Älä pelkää, Siion, älkööt kätesi hervotko.
17 Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
18 Jotka murehtivat, kaukana juhlakokouksista, ne minä kokoan: nehän ovat sinusta, niitä häväistys kuormana painaa.
19 Katso, siihen aikaan minä teen tekoni kaikille sinun nöyryyttäjillesi. Minä pelastan ontuvat ja kokoan karkoitetut ja teen heidät ylistetyiksi ja mainehikkaiksi jokaisessa maassa, jossa he olivat häpeänalaisina.
20 Siihen aikaan minä tuon teidät takaisin-siihen aikaan, jona minä teidät kokoan. Sillä minä teen teidät mainehikkaiksi ja ylistetyiksi kaikissa maan kansoissa, kun minä käännän teidän kohtalonne teidän silmäinne nähden; sanoo Herra.

Ylläoleva kommentiksi keskusteluun Suomen kansan kurituksesta. Tuo alku kuvastaa minusta (jakeet 1-5) täysin suomen tilannetta. Suomi on tällä hetkellä kuin jakeet 1-5.


omia mieleipiteitäni Juutalais asian tiimoilta , tämä vain oma mielipiteeni en pakota ketään kokemaan asiaa samallalailla:


On totta, että Israelin kansassa on vielä paljon uppiniskaisia ja kääntymättömiä sekä niitä jotka sielunvihollinen on saanut tekemään tahtoansa. Kuitenkin itse suhtaudun niin, että koska en tiedä kuka vielä messiaaniseksi kääntyy en jaksa tulistua heidän vääryyksistään periaatteella " Ne saavat palkan jotka pelastukseen tarttuu, synnin palkka on kuolema".

Eli väärintekijä mistä tahansa kansasta saa palkkansa ja myös se joka tarttuu pelastukseen, saa hyvän palkkansa. Olen menettänyt uskoni oikeudenmukaisuuteen maallisessa mielessä, mutta uskoni Jumalan ikuiseen oikeudenmukaiseen tuomioon tuonpuoleisessa lohduttaa minua. Maanpäällinen oikeus on heikkoa ja vajaavaista ja väärintekijä voi luulla pääsevänsä vähällä, mutta totuus on ikuisuusmielessä toinen.

Sanoohan Raamattukin:

Ilm. 22:11

Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
..mutta kaikki on saava tekojensa mukaan...


Antisemitismi ihan oikeasti nostaa päätään näinä lopunaikoina ja kaikenlaiset sivustot missä tuodaan esiin negatiivisiä asioita Jumalan kansasta Israelista sekä Juutalaisista ajavat antisemitismin etua ja lisääntymistä. Vaikka väitteissä olis joissakin perääkin, niin en usko että on Jumalan tahto kansaansa kohtaan (tai mitään muutakaan kansaa) on lisätä vihaa.

Sillä:

1. Piet. 3:9

Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.


Netissä on paljon sivustoja missä esimerkiksi kiistetään koko holokausti ja tämä on pöyristyttävää, sillä ainut hyvä asia mikä holokaustista on tullut on myötätunto ja sääli kovia kokeneille kidutetuille. Jos holokausti kiistetään kärsineet eivät saa kidutuksestaan palkaksi edes tätä.

Näillä sivustoilla uutisoidaan asioista Juutalisuutta mustamaalaten ja Juutalaisia vastaan eikä itse asiaa taikka väärää tekoa.

Kaksi eri tapaa :

Antisemitistinen:

Juutalainen pankkiiri Rotschild huijasi rahaa köyhiltä.

Normaali:

Pankkiiri huijasi rahaa köyhiltä.

Eli tuodaan esiin sitä että Juutalainen teki vääryyttä vaikka huomion pitäisi olla siinä että vääryyttä tehtiin oli sen tekijä kuka tahansa.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Hansu » 14. Maalis 2014 12:48

Mikko, kirjoituksesi oli siunaavaa ja rohkaisevaa tekstiä, ainakin minun mielestäni,
koska näin juuri meidän Herran Jeesuksen opetuslasten tulisi ajatella. :)
Hansu
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa