Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta ??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 12. Maalis 2014 09:13

Ei oo täälläkään pelkoo mistään hyökkäyksestä ja uskon ,että pelkoa ei tule ku Herran kanssa vaeltaa.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Maalis 2014 11:24

Suomalaispoliitikot jatkavat Putinin arvostelemista tai pitäisikö sanoa paremminkin haukkumista? Minusta pienen Suomen pitäisi ymmärtää nyt se tosi asia, että tällä tavalla vain suututamme Putinin ja hänen uskolliset kannattajansa:

"Zyskowicz: Onko Putin uusi Hitler tai uusi Stalin?"

http://www.pohjalainen.fi/uutiset/kotim ... -1.1571328

"Zyskowicz kysyi, onko Venäjän presidentti Vladimir Putin uusi Hitler tai uusi Stalin.

Kokoomuksen kansanedustaja Ben Zyskowicz on hätkähdyttänyt eduskunnan Ukraina-keskustelussa suorasanaisella Putin-vertauksellaan.

Zyskowicz kertasi ensin Hitlerin ja Stalinin valloitusretkiä ja kysyi perään, onko Venäjän presidentti Vladimir Putin suhtautumisessaan naapurimaiden alueelliseen koskemattomuuteen uusi Hitler tai uusi Stalin."


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Maalis 2014 11:58

Juutalainen saa kyllä arvostella ja haukkua ketä tahansa ja se julkaistaan tiedotusvälineissä.
Mutta kaikki juutalaisiin kohdistuva arvostelu leimataan heti antisemitismiksi yms.
Haukutaan heti natsiksi jos joku vähänkin arvostelee juutalaisia tai heidän tekemisiään. Miksi näin?

Tätä en ymmärrä, vaikka Jumalan valittu kansa ovatkin...

Tuntuu että juutalaiset aina vetävät antisemitismi- ja natsikortin esiin jos joku vähänkin uskaltaa heitä arvostella.
Ja vetoavat siihen että "mepäs ollaankin Jumalan valittuja ja meitä ei saa arvostella".

Kai jokaisen tulisi olla samanarvoinen ja nöyrä Luojansa edessä?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Maalis 2014 13:56

Kaikkihan tietävät, että Hitler oli puoliksi juutalainen. Mutta kuinka moni tietää, että myös Stalin oli puoliksi juutalainen?
Koko kommunistinen neuvosto-Venäjä oli täynnä juutalaisia johtajia. Todellinen kansanmurha tapahtui heidän toimestaan. Yli 60 miljoonaa ihmistä tapettiin heidän ansiostaan. Ja miksei tästä puhuta mitään? Holokaustista kyllä opetetaan historian oppikirjoissa ja siitä on tehty monia elokuvia ja kirjoitettu kirjoja yms. Ja miksi sitten holokaustin tutkiminen on rikollista esim. Saksassa???

http://www.heinola.org/~patato/Codex-23.html

Trotski, hänen kumppaninsa rikoksissa ja joukkomurhissa, oli juutalainen joka asui Bronxissa, New Yorkissa, oikealla nimellään: Lev Bronstein. [i]Stalin, Neuvostoliiton troikan kolmas jalka, oli puoliksi juutalainen ja Yiddish oli ainoa kieli jota puhuttiin hänen lapsuuden kodissaan Georgiassa, Stalinin todellinen sukunimi oli Dzhugashvili -- juutalainen. [2]

Karl Marx oli Saksan juutalainen jonka isoisä oli rabbi, ja koko kommunistinen vallankumous oli juutalaisten Rothschildien ja juutalaisten Warburgien rahoittama Saksassa, yhdessä juutalaisten Warburgien ja juutalaisten Schiffien kanssa Yhdysvalloissa.

Kommunismi oli juutalainen alusta alkaen. Marxin näkemykset teoksissa Pääoma ja Kommunistinen manifesti olivat juutalaisen Kabbalan ideologisia ilmiasuja, joka oli myös pohjana Marxin teorialle dialektisesta materialismista ja taloudellisesta luokkataistelusta. Albert Piken teos Morals and Dogma on myös suoraan juutalaisesta Kabbalasta. Näyttää siltä että ihmiskunnan piraijat, uivat kaikki samassa saastuneessa lammessa: juutalaisessa kabbalismissa sekä rabbiinisessa magiassa ja despotismissa.

Leninistä Putiniin, meillä on suora juutalaisen kabbalismin linja kommunismin ja nyt, 'demokraattisen kapitalismin' verhon alla. [3] [/i]


Entä miksi Ukrainassa tapahtunut kansanmurha "Holodomor" on niinikään täysin vaiettu?
Yli 10 miljoonaa ukrainalaista näännytettiin nälkään.

Juutalaiset ovat aina vaientaneet vastustajansa tavalla tai toisella. Usein sillä toisella eli tappamalla. Ensimmäiset vaiennetut olivat Johannes kastaja ja Herra Jeesus.
Juutalaiset(fariseukset ja kirjanoppineet?) ovat aina vihanneet todellisia Herran Jeesuksen opetuslapsia. Miten nämä kyykäärmeensikiöt ja saatanan synagooga voivat olla Jumalan valittu kansa???

En todellakaan kyseenalaista sitä, että juutalaiset ovat jumalan valittu kansa. Mutta ovatko Talmudia ja Kabbalaa oppikirjoinaan käyttävät perkeleenpalvojat, käännynnäiset, joilla ei ole mitään juuria Raamatun Israeliin, yhtä valittuja. Ei sovi käsitykseeni oikeudenmukaisesta Jumalasta.

Eikö tämä valittu kansa ole nimenomaan ne juutalaiset, joihen silmät Jumala on sulkenut näkemästä, että Jeesus on Messias. Ne juutalaiset, jotka perustavat uskonsa Tooraan eli Mooseksen lakiin?

Tämä asia ei ole mulle vieläkään auennut. Kaksi ja puoli vuotta olen ollut uskossa ja yhä tämä juttu aika ajoin nousee sydämelle eikä aukea millään.
Vain Jumala itse voi tämän mulle aukaista. Niin sekavia ja ristiriitaisia ovat ihmisten selitykset tässä asiassa.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 13. Maalis 2014 14:02

Tuo pikku benin kommentointi oli jotain sellaista ,että en olisi ikinä uskonut ,että suustaan päästää moista sontaa.Se minkä hyvänmiehen arvostuksen on hän saanut niin se nyt kyllä meni samantien.Tuollaista ei pitäisi tuossa asemassa olevan politiikon päästää suustaan ja anteeksipyyntö ei muuta ,että typeryys on tehty.
Suomi on saanut poikkeuksellisen hyvät välit Itä Naapuriin ja meille tuo valtio on myös tärkeä. Se ,että jos venäjä itse pissii omat paperinsa ni se on heidän juttu se.
Neuvottelupöytä on ollu vuosikymmeniä paikka ,jossa isot konfliktit on ratkaistu sillä jokainen tietää ,että mitä on jos 3 sota alkaa ja mikä tulee olemaan lopputulos.
Amerikka on heti sohimassa ja haukkumassa ja uhkailemassa vaikka heille asia ei kuulu millinkää vertaa.Tosiasia on ,että Ukraina ja niemimaa on ollu venäjän "aluetta ja se ,että Amerikka ja EU ja Nato eli koko läntinen sontasakki sotkee tahallaan asiaa koko ajan niin ei millään paranna asian kehitystä.
Se mikä on Venäjän kansan omaylpeys ja se kuinka loukkaavana he kokevat tämän typeryyden ,jota länsi harjoittaa on ihan omalukunsa.Se pahimmillaan saattaa tehdä sen ,että ,,,,,,,,,tilanne vaikka laukeaisi ilman ison pyssyn pamausta niin se on jäänyt idän mieleen ja pidemmäksi ajaksi.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Maalis 2014 14:20

Tuntuu että koko USA/EU vastaan Venäjä/Kiina uhittelu on vain pelkkää teatteria.
Näiden maiden johtajien taholta siis. Eiköhän nuo kaikki johtajat aja samaa perkeleen asiaa. Tavoitteena yksi maailman hallinto ja tavallisten ihmisten orjuuttaminen.
Päätökset tehdään ties missä bilderberg-kokouksissa ja vapaamuurarilooseissa yms. salaseuroissa. Pankkiirisuvut ja jesuiitat/katolinen kirkko ohjaavat koko toimintaa.
Valheiden verkko on koko maailman kattava.

Sodat aina hyödyttävät rikkaita ja entisestään kurjistavat tavallisten ihmisten asemaa.
Tulevan WWIII:n tavoitteena on keskiluokan hävittäminen eli jäljelle jää rikas eliitti ja orjat. Ja tietysti antikristuksen valtaan saattaminen.

Mutta kaikki tämä tapahtuu vain ja ainoastaan Jumalan sallimuksesta, jotta kaikki Raamatun profetiat toteutuvat ja Herra Jeesus voi palata!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Hansu » 13. Maalis 2014 14:47

Mä olen myös miettinyt tuota juutalais kansaa. Olen miettinyt, että osa
juutalaisista on pettänyt ja kääntänyt selkänsä omalle kansalleen Saatanan pettäminä
ja heistä on tullut ilkeitä ja kieroja.
Ja niinkuin tiedämme Saatana iskee kyntensä joka paikkaan mikä on Jumalan omaa.
Kun, osa juutalaisista on visuhousun petettämiä ja käyttäytyvät ilkeästi ja kieroillen niin
koko kansa leimataan samallaisiksi. Ja mikä on sen mieluisinta Saatanelle, että
Herran omaisuus kansaa vainotaan ja vihataan.
Hansu
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Aivina » 13. Maalis 2014 15:23

tanu kirjoitti:. . . Juutalaiset ovat aina vaientaneet vastustajansa tavalla tai toisella. Usein sillä toisella eli tappamalla. Ensimmäiset vaiennetut olivat Johannes kastaja ja Herra Jeesus.
Juutalaiset(fariseukset ja kirjanoppineet?) ovat aina vihanneet todellisia Herran Jeesuksen opetuslapsia. Miten nämä kyykäärmeensikiöt ja saatanan synagooga voivat olla Jumalan valittu kansa???

En todellakaan kyseenalaista sitä, että juutalaiset ovat jumalan valittu kansa. Mutta ovatko Talmudia ja Kabbalaa oppikirjoinaan käyttävät perkeleenpalvojat, käännynnäiset, joilla ei ole mitään juuria Raamatun Israeliin, yhtä valittuja. Ei sovi käsitykseeni oikeudenmukaisesta Jumalasta.

Eikö tämä valittu kansa ole nimenomaan ne juutalaiset, joihen silmät Jumala on sulkenut näkemästä, että Jeesus on Messias. Ne juutalaiset, jotka perustavat uskonsa Tooraan eli Mooseksen lakiin?

Tämä asia ei ole mulle vieläkään auennut. Kaksi ja puoli vuotta olen ollut uskossa ja yhä tämä juttu aika ajoin nousee sydämelle eikä aukea millään.
Vain Jumala itse voi tämän mulle aukaista. Niin sekavia ja ristiriitaisia ovat ihmisten selitykset tässä asiassa.


Hei!
Tuolta alkuosasta jätin tanu:n kirjoitusta pois!
Vastaan tähän: "juutalaiset ovat aina vaientaneet vastustajansa... jne"
Kansat ovat Seemin, Haamin ja Jaafetin jälkeläisiä. Juutalaiset (Juuda) ja me Suomalais-ugrilaiset kansat olemme Seemin jälkeläisiä. Seemin jälkeläisille on tunnusomaista sotimattomuus, maanpuolustusta kyllä on jouduttu tekemään. Seemiläinen ei ole murhanhimoinen. Haamin jälkeläiset arabit ovat sotaisia kansoja, kuten Jaafetin jälkeläiset - esim. Venäjän kansa. Pieni Israel taistelee tänä päivänä olemassaolostaan, monta puolustussotaa ovat joutuneet taistelemaan.

Juutalaiset on todella Jumalan valitsema kansa, siinä sanoit ihan oikein. - Siksi vastaan Sinulle, koska huomaan, että olet jotenkin vilpitön uskova.
Arvostan erittäin paljon uskovaa isoäitiäni, opetti mulle Raamattua kun olin lapsi. Isoäiti sanoi, muista aina Jeesus oli juutalainen. (Jeesus on Davidin suvun alenevaa polvea). Olen aina ollut Israelin/Juutalaisten ystävä, se on perintöni kotoa ja Raamatun ymärrykseni. Jumala on tehnyt israelilaisten kanssa liiton, eli kaikki kaksitoista Jaakobin poikaa. Israelin/Juudan historia on pohjois-Israel (10 heimoa) ja etelä-Israel (Juuda ja Benjamin)
- Tässä tulee huomata, Jumala on tehnyt liiton Juudan kansan ja Israelin kansan kanssa.

Ketä asuu tänä päivänä maassa nimeltä Israel? Siellä asuu Juudan ja Benjamin jälkeläisiä, jonkin verran Leevin jälkeläisä. (muita heimoja ei siellä vielä oikein tunnisteta). Toki myös ns. pakanakansojen jälkeläisiä.

Mitä kohta tapahtuu?
Raamattu kertoo, Jumala kutsuu kymmenen karkoitettua (kadonnutta) heimoa myös kotiin Israeliin. Maailmalla kuhisee ja kohisee, antisemitismi valtaa alaa. Se tarkoittaa, juutalaisia (Juuda) ja israelilaisia (10 heimoa) joutuvat lähtemään Israeliin (jäännös kuitenkin vaan).

Jeesus ei voi tulla ennen kuin juutalaiset/israelilaiset sitä pyytävät Israelin maassa. Ilmestyskirja kertoo meille, että Jaakobin kahdentoista pojan jälkeläisiä asuu Israelissa kun Jeesus tulee:
Ilm.7:4. "Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista: 5. Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Gaadin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, 6. Asserin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Naftalin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Manassen sukukunnasta kaksitoista tuhatta, 7. Simeonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Leevin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Isaskarin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, 8. Sebulonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Joosefin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Benjaminin sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä."

Israelissa asuvia juutalaisia tulee tänä aikana uskoon Jeesukseen Messiaaseen.
Me suomalaiset olemme saaneet olla mukana antamassa juutalaisille koko Raamatun.

Ramattu kehoittaa meitä siunaamaan Israelia ja rukoilemaan maan ja kansan puolesta.
Tämä ei tarkoita sitä, että siunataan heidän tekemiä virheitä.

"Joka Israelia siunaa - sitä Jumala siunaa"!
Aivina
 
Viestit: 63
Liittynyt: 12. Helmi 2011 23:14

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Maalis 2014 15:50

Kiitos Hansu ja Aivina vastauksistanne!

Ihan samaa mieltä olen teidän kanssa siitä mitä kirjoititte.
Mutta silti en ymmärrä tätä juutalais-asiaa.

Juutalaiset ovat Raamatun mukaan Jumalan valittu kansa. Sen ymmärrän ja uskon.
Raamatussa kehoitetaan rukoilemaan Israelin puolesta ja siunaamaan Israelia. Sekin on ihan selvää ja ymmärrettävää.
Kaikkien puolesta tulee rukoilla ja kaikkia siunata ihan samalla tavalla.

En tiedä mikä tämä Israel/juutalaiset oikein on, joten rukoilen Raamatun Israelin puolesta, koska Jumala kyllä tietää sen asian laidan.

Se mitä en ymmärrä on se, että miten tämä "valittu kansa" voi olla nykyään niin yläpuolella kaiken arvostelun?
Miksi esim. holokaustia ei saa tutkia? Mulla ainakin alkaa hälytyskellot soimaan ja tuollainen kielto pakostakin laittaa ajattelemaan että asiassa on jotain mätää..

Mutta Raamatussahan sanotaan, että maailman viha kohdistuu lopun aikona juutalaisiin ja Jeesuksen opetuslapsiin.

No tämäkin asia selviää lopulta, niinkuin kaikki asiat tulevat selviksi ja päivänvaloon.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Hansu » 13. Maalis 2014 16:52

Tää on vaan mun villi heitto siitä miksi holokaustia ei saa tutkia, että Katollinen
kirkko olisi koko holokaustin takana ja hitler joukkoinen oli vain heidän pelinappulansa ja
kulissi, jos tämä tulisi julki niin katollinen kirkko olisi mennyttä. Katollinen kirkko on aina
vainonnut juutalaisia.
Hansu
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa

cron