Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta ??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja tanu » 14. Maalis 2014 15:18

Oikeassa olet Mikko-veli siinä, että netti on pullollaan juutalaisia mustamaalaavia ja antisemitistisiä kirjoituksia.
Ihmettelen vaan kovasti, että mistä nämä kaikki tuollaiset kirjoitukset tulevat ja kenen etua ne ajavat?
Pohjimmiltaan taustalla on tietenkin sielunvihollisen valheet ja viha juutalaisia kohtaan.

Tuntuu välillä että itseään juutalaisiksi sanovat(siionistit tai mitkä lie) lietsovat tätä vihaa Israelia ja juutalaisia vastaan.
Ja ihan kuin Hansu arveli, niin taitaa RKK:lla olla myös sormensa pelissä mitä suuremmissa määrin.

Itseään juutalaisiksi nimittävät lietsovat vihaa juutalaisia vastaan. Miten kiero suunnitelma!

Johanneksen ilmestys 2
1. "Efeson seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, joka pitää niitä seitsemää tähteä oikeassa kädessään, hän, joka käyskelee niiden seitsemän kultaisen lampunjalan keskellä:
2. Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;
3. ja sinulla on kärsivällisyyttä, ja paljon sinä olet saanut kantaa minun nimeni tähden, etkä ole uupunut.
4. Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi.
5. Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.
6. Mutta se sinulla on, että sinä vihaat nikolaiittain tekoja, joita myös minä vihaan.
7. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'
8. Ja Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, joka kuoli ja virkosi elämään:
9. Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga. 10. Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
11. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.'
12. Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:
13. Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
14. Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.
15. Niin on myös sinulla niitä, jotka samoin pitävät kiinni nikolaiittain opista.
16. Tee siis parannus; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi pian ja sodin heitä vastaan suuni miekalla.
17. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'
18. Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski:
19. Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset.
20. Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21. Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23. ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
24. Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
25. pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
26. Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
27. ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain -
28. ja minä annan hänelle kointähden.
29. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"



Pitää (taas kerran!) tehdä parannus tästä turhien asioiden tutkimisesta. Ja muistaa se Raamatun totuus ja pitäytyä siinä, että juutalaiset(ketä sitten tarkoitetaankaan?) ovat Jumalan valittu kansa ja
kuka muuta väittää ja mustamaalaa on perkeleen asialla.

Ja kiitos Mikko rakkaudellisesta ojentamisesta.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 14. Maalis 2014 20:38

Kiitos on Herran, on suuri ilo jos joksus Hänen voimastaan pystyy jotakin rakennus palikoita jonnekkin laittamaan.

Herra on niin suuri , että pystyy tällaista raakilettakin käyttämään ja kaikkia meitä rakentamaan toinen toisiamme.

Herra on katsonut hyväksi:

Room 8

27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 14. Maalis 2014 20:42

"Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut."

Herra voi jopa antisemitismin kääntää voitoksi, sillä ahdistuksissa olevat Juutalaiset esimerkiksi Ukrainassa pakenevat kotiin Israeliin antisemitismin vihan aallon alta pois!

Ei tietenkään ole hyvä tätä edistää, mutta tällätavalla vaikka kaikki on kaaosta ja synkkää ja tuntuu olevan holtitonta meininkiä niin Jumala taitavasti ohjailee omiaan :).
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Maalis 2014 17:41

"Venäjän radiotiedustelurykmentti siirretään Suomen vastaiselle rajalle"

http://finnish.ruvr.ru/news/2014_03_13/ ... alle-2223/

"Venäläinen Izvestija-lehti (http://www.izvestia.ru) kertoo, että Venäjän Pohjoislaivaston radiotiedustelurykmentti siirretään 50 kilometrin etäisyydelle Suomen vastaiselta rajalta.

Radiotedustelurykmentti majoitetaan Alakurtin kylään, joka sijaitsee 90 kilometrissä Vienanmeren rannikolta.

Asiaintuntijat katsovat siirron syyksi Arktiksen hyödyntämistä."


Venäjän presidentin standaari:

Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Maalis 2014 15:01

Aika hurjaksi tämä alkaa mennä, nimittäin Suomi EU:N jäsenenä on osaltaan nyt mukana asettamassa Venäjälle pakotteita:

"Tuomioja ennen EU-kokousta: Toivon, ettei vaikutusta Venäjän ja Suomen väleihin"

http://yle.fi/uutiset/tuomioja_ennen_eu ... in/7140331

"EU:n ulkoministerit tapaavat tänään maanantaina Brysselissä päättääkseen toimista Venäjää vastaan. Ulkoministereiden odotetaan määräävän matkustuskieltoja ja varojen jäädytyksiä Venäjän viranomaisille.

Ulkoministeri Erkki Tuomioja toivoo, etteivät EU:n Venäjän vastaiset toimet vaikuttaisi Suomen ja Venäjän perinteisesti hyviin väleihin.

– Suomi on tottakai mukana kaikissa Euroopan unionin päätöksissä, Tuomioja sanoi Yle Uutisille juuri ennen kokouksen alkua.

Ulkoministerin mukaan ratkaisevaa on se, mitä seuraavaksi tapahtuu.

– Tänään tehdään päätöksiä kakkosvaiheesta. Kolmosvaihetta emme halua nähdä, koska se tarkoittaa sitä, että silloin olisi konflikti laajentunut.

Ensimmäisessä vaiheessa EU jäädytti neuvottelut EU:n ja Venäjän välisestä uudesta yhteistyösopimuksesta ja viisumivapaudesta.

Tuomiojalla ei ole tietoa siitä, mihin vastatoimiin Venäjä saattaisi ryhtyä.

Tuomioja huomautti myös, että EU:n ulkoministereiden kokouksessa tänään maanantaina ei vielä puhuta talouspakotteista."


Dictator Vladimir Putin:

Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Maalis 2014 10:18

*
Michael Howard kertoi Jumalan herättäneen hänet rukoilemaan Suomen puolesta keskellä yötä. Useiden tuntien esirukousta, itkua, valitusta, huutoa ja kyyneleitä. Hän sanoi tietävänsä nyt miksi on tulossa Suomeen syksyllä pidemmäksi aikaa pitämään kokouksia ja olemaan tälle kansalle Huutavan ääni.

VOIKO VENÄJÄN UHKAAVAN HYÖKKÄYKSEN TORJUA?

Venäläinen kenraali Nikolai Makarov vieraili kesäkuussa Helsingissä ja uhkaili Suomea sodalla.Venäjän Suomea kohtaan esittämät uhkaukset ovat todellisia. Se on jo päättänyt liittää itseensä maan itäisen osan. Euroopan Unioni, USA tai Nato eivät välitä asiasta vähääkään, ja valitettavasti suomalaiset itse pitävät tätä edessä olevaa uhkaa pahimmassa tapauksessa naurettavana tai parhaimmassakin tapauksessa vain lievästi levottomuutta herättävänä. Tällä kaikella ei kuitenkaan ole merkitystä; merkitystä on sillä, mitä kaikkivaltias Herra Jumala ajattelee ja miten Hän tilanteen näkee.


Kuitenkin on hyvin surullista, että Suomen seurakunta on hämmennyksen tilassa. Se kärsii suuresta identiteettikriisistä eikä pysty tarjoamaan sellaista johtajuutta kuin sen pitäisi. Poliitikot ovat suurimmaksi osaksi heikkoja, epäyhtenäisiä ja pelokkaita humanisteja, Suomen armeijan puolustuskyky on olematon, ja suuri osa kansalaisista on joko alkoholiongelmaisia tai burn-outista kärsiviä unissakävelijöitä. Venäjän ei tarvitse muuta kuin kävellä – ei edes marssia – Suomeen esimerkiksi juhannusaattona, eikä sen tarvitse ampua laukaustakaan. Viimeisin venäläisen kenraalin esittämä suora loukkaus osoittaa, ettei kansakunnasta löydy päättäväisyyttä. Siitä on tullut humanistinen kansakunta, jossa miehet eivät ole enää todellisia miehiä, koska naiset ovat tehneet heistä velttoja. Kenen tahansa sortajan tai kiusaajan vastustamiseen vaaditaan todellista sisua ja päättäväisyyttä, ja Venäjä on sortaja. Tarvittiin lingolla ja kivellä varustettu Daavid vastustamaan Goljatia, mutta säälittävää on, etteivät useimmat suomalaiset luultavasti enää tunne koko kertomusta. Mutta se ei haittaa, sillä Daavidin ja Raamatun Jumala ei ole muuttunut, ajateltiinpa Hänestä sitten mitä tahansa!

MIKÄ ON SUOMEN ASEMA?

Yksinkertaisesti ja selvästi sanottuna: Suomi on ERISTETTYNÄ JA YKSIN! Kerta kaikkiaan kukaan ei riennä Suomen avuksi. Venäjän karhu ei koskaan unohda Hitlerin petosta ja pitää myös Suomea siitä osallisena. Venäjän karhu ei koskaan unohda eikä anna anteeksi myöskään sitä nöyryytystä, jonka se kärsi Tali-Ihantalassa. Jos Suomi luulee Naton, amerikkalaisten, saksalaisten tai Euroopan Unionin tulevan sen avuksi, se erehtyy suuresti. Jos Ison-Britannian johdossa olisi nykyään Winston Churchillin kaltainen mies, se tulisi apuun, mutta nuo päivät ovat olleet ja menneet. Suomi, joudut valitettavasti oppimaan PETOKSEN katkeran läksyn. Eurooppa halusi sinut ensinnäkin rikkautesi tähden ja toiseksi toimimaan puskurivaltiona Euroopan ja Venäjän välillä. Amerikkalaiset ja EU ovat ilmaisseet kantansa selvästi. Liberaalihumanisti Hillary Clinton teki asian selväksi Helsingissä: ME OLEMME VENÄJÄN YSTÄVIÄ! Kun maailma herää todellisuuteen, on oleva liian myöhäistä.

HITLERIN SUUNNITELMA

Kun Hitler kirjoitti teoksensa Mein Kampf eli Taisteluni vuonna 1933, vain pieni vähemmistö uskoi häntä ja näki hänen suuruudenhulluutensa. Saatuaan oikeat työkalut Hitler todisti lähes kaikki sanansa oikeiksi toteuttamalla ne. Vuoden 1939 jälkeen suuret kansanjoukot pitivät häntä sankarina, ja jotkut vielä nykyäänkin. Vain harvat ymmärtävät, että Hitler oli todellisuudessa saatananpalvoja. Hän sai innoituksensa meedioilta, joiden kautta henget välittivät hänelle selkeitä ohjeita sotatoimista. Vain Saatana pystyi vihaamaan juutalaisia tarpeeksi innoittaakseen Hitlerin viemään ”lopullista ratkaisuaan” eteenpäin. Itse asiassa kyse oli asiakirjasta nimeltä ”Juutalaisten ja juutalaisten Jumalan tuhoaminen ikuisiksi ajoiksi”. Ovatko ”tsaari Putinin” julistukset ja suunnitelmat mitenkään erilaisia? Venäläiset ovat tuoneet suunnitelmansa ja ohjelmansa selvästi julki vuosisatojen ajan. Pietari ei riitä. Käytännössä Venäjä kontrolloi nyt jo Haminan satamaa! Se on täydellinen ympärivuotinen väylä Baltiaan ja maailmalle. Tämä ei ole ollut mikään salaisuus moneen sukupolveen.

ÄLÄ KOSKAAN UNOHDA, ETTÄ ON OLEMASSA JUMALA!

Yksi asia, jonka Hitler ja kaikki Jumalaa vihaavat ihmiset unohtavat, on se, että kaikkivaltias Herra Jumala on todellinen. Hän ei ole koskaan luopunut valtaistuimestaan. Saatana ja kaikki sen innoittamat ihmiset voivat tehdä vain sen, minkä Herra sallii. Yhden raamattukoulun yhteiset rukoukset Ison-Britannian Swanseassa saivat aikaan dramaattisen käänteen toisessa maailmansodassa. Rees Howells ja pieni omistautuneiden esirukoilijoiden joukko koskettivat kaikkivaltiaan Jumalan sydäntä pelkän rukouksen voimalla. Muutamien ihmisten kuuliaisuus taivutti Herran puuttumaan sodan kulkuun vanhurskauden puolesta. Suuri Britannian taistelu oli toisen maailmansodan lopun alkua. Kun Saksan ilmavoimat olivat saamassa täydellisen yliotteen Britannian ilmatilasta ja tie oli avoin tuon saarivaltion valloittamiseksi, Hitler kutsui Luftwaffen kotiin ilman mitään järjellistä syytä. Ilmavoimien kenraalien tivatessa häneltä selitystä hänen selvä vastauksensa oli, että hänen henkioppaansa olivat käskeneet hänen tehdä niin. Siitä hetkestä lähtien kaikki Hitlerin määräykset olivat sekavia ja johtivat hämmennykseen kaikilla sotarintamilla. Mitä oli oikeastaan tapahtunut? Ihmisten rukousten kautta Jumala vapautui kutsumaan väkevät enkeliarmeijansa mukaan taisteluun. Tätä kuvataan tarkasti Danielin kirjassa, jossa Danielin rukoukset vaikuttivat suoraan suuren sodan arkkienkeli Miikaelin vapaaksi pääsemiseen. Miikael taisteli Persian enkeliruhtinasta vastaan, niin että sanansaattajaenkeli pystyi laskeutumaan ja vierailemaan profeetta Danielin luona tuoden hänelle merkittävän ohjeen Herralta.

SUOMI, MUISTA RUKOILEVAT ISOÄITISI!

Vaikka Englannin ilmavoimilta vaadittiin paljon ilmaherruuden saavuttamiseen ja luonnolliseen taisteluun, sen ponnistelut olisivat olleet hyödyttömiä ilman kaikkivaltiaan Jumalan määräystä. Tuo määräys oli seurausta siitä, että palavat rukoussoturit olivat polvillaan rukouksessa. Rees Howells totesi rohkeasti, että Walesin raamattukoulun oppilaat ja opettajat taistelivat Pyhän Hengen vaikutuksesta yhtä ankarasti polvillaan kuin sotilaat eri rintamilla.
Vaikka Suomen sotilailta vaadittiinkin paljon lähteä sotaan ja taistella Venäjää vastaan luonnollisessa maailmassa, todellisen sodan voittivat rukoilevat naiset polvillaan. Ihmettelen, miksi nyt, kaikkien vuosien jälkeen, Suomi ei ole vienyt asiaa kansainväliseen oikeuteen ja YK:hon, vaikka on todistettu, että Venäjä provosoi ja aloitti sodan Suomea vastaan. Ainakin kaikki Suomen maksamat sotakorvaukset tulisi palauttaa. Mutta mitään ei sanota eikä tehdä, koska Suomi pelkää sortajaa.
Paimenpoika Daavid lähti Goljatia, hirmuista jättiläistä vastaan aseenaan vain pelkkä linko ja kiviä. Jotta Jumala nousisi jotain jättiläistä vastaan ja voittaisi tämän, tarvitaan sisukasta ja päättäväistä ihmistä, joka uskoo kaikkivaltiaan Jumalan valtavaan voimaan. Daavid sanoi: ”Sinä tulet minua vastaan miekan, peitsen ja keihään voimalla, mutta minä tulen sinua vastaan Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan, jota sinä olet häväissyt” (1. Sam. 17:45). Hänen sanansa kaikuvat ikuisuuden aikakirjoissa ja ovat lakkaamattomana todistuksena siitä, että usko elävään Jumalaan johtaa aina Hänen voimalliseen vastaukseensa ja yliluonnolliseen pelastukseen. Tämän päivän Suomi tarvitsee kipeästi uutta Mannerheimia, mutta mistä sellainen löytyisi? Enemmän kuin mitään muuta Suomi tarvitsee armeijan rukoilevia miehiä ja naisia, sillä heidän rukouksistaan nousee uusi Mannerheim.

VALTANSA MENETTÄNYT SEURAKUNTA

Missä on Lutherin seurakunta? Missä ovat ne miehet ja naiset, jotka voivat laulaa täynnä varmuutta: ”Jumala ompi linnamme”? Missä on se kansakunta, joka pystyy uskomaan sellaiseen virteen? Siihen ei tarvita armeijaa vaan muutamia ihmisiä, jotka uskovat Jumalan vapautuksen väkevään käsivarteen eivätkä lopeta, ennen kuin se alkaa toimia. Tämä on kutsu uskollisille lähteä liikkeelle. Tämä on kutsuhuuto niille, jotka osaavat nousta ja taistella polvillaan. Tämä on jälleen ratkaiseva hetki Suomen historiassa. Tässä ei ole kyse mistään kirkkokunnasta, yksittäisestä seurakunnasta tai jonkun henkilökohtaisesta palvelutyöstä vaan siitä, että kaikkivaltiaan Jumalan Pyhä Henki kutsuu miehiä ja naisia nousemaan vartijoiksi muureille. Hän kutsuu heitä puhaltamaan pasuunaan, varoittamaan kansakuntaa ja huutamaan Herraa puuttumaan siihen, mikä on jo julistettu Suomea vastaan.

SUOMI, ITKEN PUOLESTASI

Kuukausien ajan rukoilin syvää synnytysrukousta suomalaisessa metsässä Suomen puolesta. Tein matkan koko Suomen itäisintä tietä pitkin, ja tuo matka todella avasi silmäni. Matkustin toisen samanhenkisen esirukoilijan kanssa itäistä tietä 522 pitkin Ilomantsista Lieksaan, ja kävimme Suomen itäisimmällä kohdalla Hattuvaaralla. Se on myös Euroopan Unionin itäisin paikka. Koin syvää liikutusta käydessäni ja kävellessäni Talin-Ihantalan taistelukentällä. Mannerheimin ja kenraali Airon strategiana oli pysäyttää venäläiset Talin-Ihantalan linjalle, ja tuo ihme todella tapahtui. Venäjän joukot pysäytettiin kuin seinään ja pakotettiin rauhaan. Monet miehet ja naiset, jotka olivat suuria sotasankareita ja jotkut heistä ovat elossa vielä tänä päivänä, ovat todistaneet, miten kaikki tiesivät - sen jälkeen kun venäläisten joukot oli pysäytetty - nimenomaan Jumalan saaneen sellaisen valtavan pelastuksen aikaan. Kaikki olivat yhtä mieltä tästä totuudesta, jopa ne, jotka eivät itse uskoneet Kristukseen. Matkustaessamme pitkin tuota Suomen itäisintä tietä, joka on vain muutaman kilometrin päässä Venäjän rajalta, järkyttävintä oli, että se on SUOJATON. Pitkät osuudet – lähes 80 kilometriä – tuosta tiestä ovat edelleen vetistä hiekkatietä. Suomen armeijaa ei näkynyt missään. Laajoilla metsäalueilla voisi helposti oleskella tälläkin hetkellä venäläisiä joukkoja, ja tosiasia on, että Venäjä on koonnut joukkoja tälle Suomen vastaiselle rajalle MONIEN VUOSIEN AJAN. Tiet ovat niin huonossa kunnossa, etteivät joukkojenkuljetusautot ja tankit pystyisi ajamaan niitä pitkin. Venäjän Karjalassa jäljellä olevat suomalaiset eivät saa enää omistaa kiinteistöjä, ja heidät on pakotettu luopumaan kaikista omistusoikeuksistaan.
Miksi tästä ei ole puhuttu julkisuudessa enempää? Miksi venäläisiä kohdellaan kuin kuninkaallisia? Heidän kuorma-autonsa voivat käyttää Suomen teitä maksamatta tieveroa, venäläiset eivät joudu maksamaan pysäköintisakkoja ja ylinopeussakkojakin he ovat maksaneet vasta toukokuusta alkaen. Heille annetaan etuoikeuksia Suomen maakaupoissa, ja heitä parveilee maahan kuin kärpäsiä.

RINTAMALINJOJA VEDETÄÄN, SUOMI

On vain ajan kysymys, milloin Venäjä toteuttaa oman Taisteluni-ohjelmansa, eikä luonnollisessa maailmassa ole tällä hetkellä mitään tai ketään, joka voisi pysäyttää sen. Seurakunta on epäjärjestyksessä, hämmentynyt, kaaoksen tilassa ja luopunut tehtävästään. Näin on oleva siihen saakka kunnes joku nousee, karistaa uskonnon ja orjuuden kahleet yltään ja tulee uudeksi todelliseksi Lutheriksi TÄLLE SUKUPOLVELLE. Vain rukous voi pelastaa Suomen tulevaisuuden ja varjella sen kansakuntana.
- M.Howard

SINULLE ON ANNETTU VALTA – KÄYTÄ SITÄ!

Koko Out of African olemassa olon ajan on sen yksi tärkeimmistä tehtävistä ollut Jumalan kansan haastaminen esirukoilemaan. Esirukousryhmät, esirukoilijat ja rukoilija tämä on sinun hetkesi. Tyydytkö katselemaan sivusta, kun sinua tarvitaan? Nyt sinulla on mahdollisuus käyttää Jumalan sinulle antamaa valtaa ja muuttaa historian kulkua. Jumala on pelastanut tämän kansan kerran. Miksi hän ei voisi tehdä sitä toisenkin kerran. Täytyykö meidän odottaa sotaa, vai voisimmeko tällä kertaa mennä polvillemme jo muuttaaksemme tapahtumien kulkua, ennen kuin joudumme maksamaan laiskuudestamme kauhean hinnan. Älä heitä tätä sanomaa laatikkoon muiden kirjeiden joukkoon, vaan paina sanoma sydämeesi ja ala pommittamaan Jumalaa rukouksillasi, kunnes Hän vastaa. Sodoman ja Gomorran Jumala olisi säästänyt vain kymmenen vanhurskaan tähden, eikö Hän siis tekisi meillekin sen meidän vuoksemme.

Ollaan määrätietoisia ja käytetään valtaa. Keskitytään esirukoilemaan tärkeimpiä asioita, niin Jumala kyllä huolehtii niistä muistakin.

Esirukous Top 3 aiheet:

1. Suomen puolesta. Ettemme joutuisi vieraan vallan käsiin.
2. Jumala vuodata henkesi voimallisesti seurakuntiin (Kristuksen ruumiiseen)
3. Suomen puolesta. Viisautta ja rohkeutta päättäjille. (EU)

- H.W . :shock: Mielipiteitännekö? :roll:

http://www.ooa.fi/Opetuksia/YLIMAARAINE ... 12-07.html
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Maalis 2014 10:41

Aiemmin jossain kohdassa kirjoitin Venäjän ylpeydestä ja luonteesta ja Putinin puheessa "Uuden alueen palauttamisesta takaisin paljastui koko vyyhti .Se vyyhti todella on ,että he eivät ole unohtaneet menneitä.Suomen kohdalla edelliset valtiomiehet ovat suht hyvin pelanneet korttinsa ,mutta nykyinen hallitus on pelkureita täynnä.Siellä ei ole moraalista johtajaa ,joka puhuisi suoraan.
Tämä Krimin ,,Ukrainan alueen selkkaus on se minkä Täytyi tapahtua ja tähän asiaan on vaikuttanut jo 80-luvulla amerikan ja naton ,,Naton ja Amerikan ,kuinka päin sen vaan haluaa sanoa iskeytyminen ydinaseineen Neuvostoliiton rajalle .Putin kertasi hieman näitä todella röyhkeitä tekoja ja ymmärrän Putinia täysin .Se peli mitä Amerikka on pitänyt liittolaisineen on todella röyhkeää ja jos sota syttyisi tuosta myyräntyöstä ja jäisi muutama historiankirjoittaja eloon niin jokainen tajuaisi ,että Amerikan röyhkeys vieraalla maaperällä ajoi Maailman sotaan.Suomen ei missään nimessä pitäisi olla Amerikan juoksupoika sillä se maa ei tule puolustamaan ketään.
Suomen ja Venäjän hyvät suhteet on avainasia ja erittäin tärkeä asia ,joka pitäisi saada Suomen valtiomiesten ymmärrykseen on tuo Putinin lanseeraama uusipolitiikka eli Venäjä saa puolustaa omia kansalaisiaan missä vaan he asuvat ??????? Koko Itä-Suomi on pullollaan Venäläisiä.
Sitten lopuksi ,,En ole Venäjä Fani vaikka tekstistä äkkiä voisi päätellä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Maalis 2014 10:59

*
Siitä on tullut humanistinen kansakunta, jossa miehet eivät ole enää todellisia miehiä, koska naiset ovat tehneet heistä velttoja. Kenen tahansa sortajan tai kiusaajan vastustamiseen vaaditaan todellista sisua ja päättäväisyyttä, ja Venäjä on sortaja.
:shock: :roll: Miten niin naiset ovat tehneet miehistä velttoja?

Vain harvat ymmärtävät, että Hitler oli todellisuudessa saatananpalvoja. Hän sai innoituksensa meedioilta, joiden kautta henget välittivät hänelle selkeitä ohjeita sotatoimista.
Onko tuo asia totta, että oli saatananpalvoja? Kyllä tuota on vaikea uskoa todeksi... :shock: :roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Maalis 2014 11:06

vaisuliini kirjoitti:*
Siitä on tullut humanistinen kansakunta, jossa miehet eivät ole enää todellisia miehiä, koska naiset ovat tehneet heistä velttoja. Kenen tahansa sortajan tai kiusaajan vastustamiseen vaaditaan todellista sisua ja päättäväisyyttä, ja Venäjä on sortaja.
:shock: :roll: Miten niin naiset ovat tehneet miehistä velttoja?

Vain harvat ymmärtävät, että Hitler oli todellisuudessa saatananpalvoja. Hän sai innoituksensa meedioilta, joiden kautta henget välittivät hänelle selkeitä ohjeita sotatoimista.
Onko tuo asia totta, että oli saatananpalvoja? Kyllä tuota on vaikea uskoa todeksi... :shock: :roll:


Vaisuliini, rakas sisar Herrassa, tasa-arvon myötä naiset ovat ottaneet yhteiskunnassa miesten tehtäviä itselleen ja täten miehistä on tullut laiskoja, saamattomia ja välinpitämättömiä jne. Telkkaria katsellaan kun olisi parempaakin tekemistä....

Ei Hitler ainakaan Jumalan palvelija ollut, ei missään nimessä vaan saatanan palvelija hän oli.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Maalis 2014 11:32

Suomalaiset jatkavat Venäjän uhmaamista, nyt oli vuorossa kenraali Gustav Hägglund. Olisi nyt vain pitänyt leipäläpensä viisaasti kiinni koska kaikki tämä typerä uhoaminen kantautuu aivan varmasti Putinin korviin!


Kenraali Krimistä: "Eivät ne tänne uskalla tulla":

http://yle.fi/uutiset/kenraali_krimista ... la/7143783

"– Eivät ne tänne uskalla tulla. Ne tietävät, että täällä tulee turpiin. Me pärjäämme historiallisilla suorituksilla. Meillä on erilainen tausta kuin Itä-Euroopan mailla, jotka vallattiin ja miehitettiin, Hägglund sanoo."


Jaakobin kirje 3:

1. Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
2. Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.
3. Kun panemme suitset hevosten suuhun, että ne meitä tottelisivat, niin voimme ohjata niiden koko ruumiin.
4. Katso, laivatkin, vaikka ovat niin suuria ja tuimain tuulten kuljetettavia, ohjataan varsin pienellä peräsimellä, minne perämiehen mieli tekee.
5. Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää!
6. Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.
7. Sillä kaiken luonnon, sekä petojen että lintujen, sekä matelijain että merieläinten luonnon, voi ihmisluonto kesyttää ja onkin kesyttänyt;
8. mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
9. Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja;
10. samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni.
11. Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
12. Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä.
13. Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.
14. Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
15. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
16. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
17. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
18. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 33 vierailijaa

cron