Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta ??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 11. Syys 2012 22:10

JHK kirjoitti:
JHK, mihin tarvitse moisia kokemuksia ja miksi se masentaa? Mistä tiedät, koettelematta, tarvinnetko kyseisiä profetaalisia näkyjä Suomen valloituksesta tai mistään vastaavasta... en tarkoita ettäkö eivät olisi Herrasta... mutta en ainakaan itse lähde mukaan yhtään mihinkään, johon minulle henk.kohtaisesti ei ole annettu tietoa... siihen asti suhtautumiseni on aina "viileän neutraali" tai ainakin pyrin siihen.


Muilla on ja minulla ei ilmiö? Huonompi kuin muut? Väärinhän se on näin ajatella, mutta sanoin asian kuitenkin ääneen.


Ei Jumalalla ole suosikkeja sillä tavalla, että Hän jakaisi toisille kultasarvesta ja toisille papanoita ;) Jumala tietää mikä kullekin on hyväksi, en minä ainakaan epäile, etteikö Hän tietäisi mikä minulle on parasta ja mitkä lahjat on hyväksi ja mitkä ei. Jumala haluaa ensisijaisesti sinulle, minulle, Petrille, Hermanille ja kaikille ihmisille pelkkää hyvää. Me olemme Jumalan kuviksi luotuja ja Hän rakastaa meitä, ei siksi että olisimme toinen toistaan parempia ihmisinä.

Jumala ei katso epäonnistumisiin, eikä Hän odota, että yrität olla jotain kelvataksesi. Kelpaat sellaisena kuin olet.
lonelyrider
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Syys 2012 22:23

JHK kirjoitti:
JHK, mihin tarvitse moisia kokemuksia ja miksi se masentaa? Mistä tiedät, koettelematta, tarvinnetko kyseisiä profetaalisia näkyjä Suomen valloituksesta tai mistään vastaavasta... en tarkoita ettäkö eivät olisi Herrasta... mutta en ainakaan itse lähde mukaan yhtään mihinkään, johon minulle henk.kohtaisesti ei ole annettu tietoa... siihen asti suhtautumiseni on aina "viileän neutraali" tai ainakin pyrin siihen.


Muilla on ja minulla ei ilmiö? Huonompi kuin muut? Väärinhän se on näin ajatella, mutta sanoin asian kuitenkin ääneen.

JHK, Japanissa on Yhdysvaltain tukikohtia ja kun sotatoimet alkavat käynnistyä jossain vaiheessa niin on hyvin mahdollista, että Kiina hyökkää myös Japaniin, tai jollain muulla lailla Japanikin jää sodan jalkoihin poljettavaksi. Australia on myös suuressa vaaravyöhykkeessä kun sotatoimet jossain vaiheessa käynnistyvät.


Juuri kyseisestä syystä nykytilanteessa sota Kiinan ja Japanin välillä ei vaikuta todennäköiseltä - eskalaation riski on melkoinen. Sota yhdysvaltoja vastaan ei tällä hetkellä tue Kiinan intressejä, kiinan vahvimmat aseet ovat taloudellisia, ja talous kärsii sodasta.


Kiitos kirjoituksestasi JHK.

Ikävä kyllä sotia tulee olemaan aina siihen saakka kunnes tapahtuu Jeesuksen toinen tulemus.

Tässä Matteus 24:

3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

Luultavasti jossain vaiheessa sotatoimissa otetaan myös ydinaseet käyttöön. Minulla on ollut myös eräs näky jossa näin käytettävän tällaista hirvittävää tuhovoimaa.

Ilm. 16:16

Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

En minäkään kuitenkaan pelkää mitä tapahtuman pitää koska heitän kaikki huoleni ja ahdistukseni Herralle ja roikun hänessä kiinni viimeiseen hengenvetooni saakka.

Ps. 2:12

Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.

Ps. 5:11

(5:12) Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi.

Ps. 9:10

(9:11) Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.

Ps. 17:7

Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi.

Ps. 18:30

(18:31) Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.

Ps. 20:7

(20:8) Toiset turvaavat vaunuihin, toiset hevosiin, mutta me tunnustamme Herran, Jumalamme, nimeä.

Ps. 37:40

Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen.

Ps. 40:3

(40:4) Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.

Ps. 125:1

Matkalaulu. Jotka Herraan turvaavat, ovat kuin Siionin vuori: se ei horju, vaan pysyy iankaikkisesti.
Viimeksi muokannut pekka päivämäärä 11. Syys 2012 22:30, muokattu yhteensä 1 kerran
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 11. Syys 2012 22:23

JHK, sinun on opittava luottamaan Jumalan rakkauteen juuri sinua kohtaan, älä katso siihen mitä näet inhimillisesti.
lonelyrider
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Syys 2012 14:00

pekka kirjoitti:
JHK kirjoitti:
Japani ja Kiina ovat toistensa kimpussa, tänään oli uutisissa heidän "saarikiistansa": http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... la-aluksia


Tuskimpa Japani alkaa kiinan kanssa sotimaan, maan puollustusvoimat eivät moiseen pysty. Maiden välit ovat aina olleet hieman tulehtuneet, johtuen paljon vaikeasta historiasta.

Minulla oli myös tämän vuoden kesällä (heinäkuussa) kokemus joka mahdollisesti on puhuttelua samasta asiasta. Olin ajamassa itään päin ja rukoilin ajaessani, kun yhtäkkiä vähän ennen Kotkaa, Pyhtään kohdalla, alkoi ihan hetkessä ahdistamaan valtavasti. Ahdistus katosi yhtä nopeasti sillä hetkellä, kun ylitin Kotkan rajan. Ihmettelin, mitä tämä ahdistus oli, ja silloin tuli mieleeni sanat "Siinä kulkee raja". Perille päästyäni menin netistä etsimään aiheeseen liittyviä profetioita, ja löysin "Tukholman profetian" perusteella tehdyn kartan, jossa raja menee juuri Kotkan kohdalla:


Hieman masentavaa kun itsellä ei juuri moisia kokemuksia ole.


JHK, Japanissa on Yhdysvaltain tukikohtia ja kun sotatoimet alkavat käynnistyä jossain vaiheessa niin on hyvin mahdollista, että Kiina hyökkää myös Japaniin, tai jollain muulla lailla Japanikin jää sodan jalkoihin poljettavaksi. Australia on myös suuressa vaaravyöhykkeessä kun sotatoimet jossain vaiheessa käynnistyvät.


Lisään tuohon ylläolevaan kirjoitteluun liittyen tämän päivän uutisen:

"USA rauhoittelee Kiinaa ja Japania":

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... ja-japania

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... kivallaksi
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Loka 2012 10:31

Niin moni uskova on näinä aikoina sitä mieltä, että tuolla Venäjällä on nyt jotain tekeillä. Hermankin kirjoitti siitä tuolla facebook-sivuillaan ja minulle tuli heti aivan ahdistava olo kun sen luin. Mitä pahan vallassa olevat ihmiset tulevatkaan tekemään, se on Jumalan käsissä tämäkin asia mitä tulee tapahtumaan. Tyyntä myrskyn edessä? Syntien tekeminen jatkuu, se on selvä, että Jumala ei katso sitä hyvällä vaan antaa vaikeiden aikojen tulla Suomeenkin, että kansa heräisi unestaan.

Herra Jeesus, anna meille syntimme anteeksi tänäkin päivänä. Ja anna meille voimaa elää parannuksen Tiellä ja anna meille toivoa ja vahvista uskoamme, että kestäisimme tulevat vaikeat ajat. Auta meitä armossasi ja johdata meidät perille, että emme eksyisi matkallamme joka on vaikea ja täynnä ansoja. Anna meille voimaa rakastaa lähimmäisiämme ja varjele meitä sairauksilta.

Kiitos Isälle Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Loka 2012 12:46

Suomi jälleen ahdingossa Venäjän kanssa:

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... lahetystoa

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... ietoisesti

Ps. 140:3

(140:4) He hiovat kielensä niinkuin käärmeet, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla. Sela.

Jaak. 3:8

mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Loka 2012 10:19

Lapsikiistapiina jatkuu Venäjän kanssa:

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... ostuksessa

http://blogit.mtv3.fi/ahtiainen/2012/10 ... li-aseita/

Ef. 4:31

Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.

Sananl. 16:14

Kuninkaan viha on kuoleman sanansaattaja, mutta sen lepyttää viisas mies.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Elo 2013 12:17

"Uni Suomesta"

http://akimonkkonen.puheenvuoro.uusisuo ... i-suomesta

"Nyt se näytettiin minullekin; näky, ennusuni, profetia tai sitten pelkkä painajainen. En tiedä. Mutta vakuuttava se oli kaikessa yksityiskohtaisuudessaan, kuin elävästä elämästä leikattu pätkä. Joitakin omaan elämään liittyviä ennusunia olen nähnyt elämäni aikana ja ne ovat toteutuneet vuosikymmeniä myöhemmin.

Olin perheeni kanssa tuntemattomassa paikassa, suuressa kaksikerroksisessa talossa, jonka ympärillä levittäytyi valtava peltoaukea. Sain sen käsityksen, että asuimme siinä talossa ja heräsin aamuyöllä n. klo 05.00 sängystä, kuullessani unen läpi kovaa meteliä. Säpsähdin ylös katsomaan, mikä metelin aiheutti ja näin pellolle laskeutuneen väritykseltään vihreän ns. STOL-kuljetuskoneen, jonka mustat turbiinipotkurit pyörivät yhä ja josta purkautui suuri joukko sotilaita peltoaukealle. Nokassa siinä näkyi jokin keltainen viiva ja punainen merkki, en nähnyt sitä tarkkaan. Oli syys, koska heinä oli leikattu ja sänki näkyi pellolla. Ihmettelin, kuinka suurehko kone oli pystynyt laskeutumaan pellolle. Aamu oli pilvetön ja aamuhämärä oli vaihtumassa päivänvaloon.

Sitten mieleeni iski kauhea huomio sotilaiden puvuista; ne eivät näyttäneet suomalaisten sotilaiden asusteilta, vaan venäläisten tummanvihreiltä asuilta. Päätin yrittää piiloutua huoneistoon, samalla kun herätin muut ja kerroin tilanteen heille . Talo oli tosiaan suuri ja siellä oli käyttämättömiä huoneita, joihin pääsi yläkertaan kasattujen vanhojen huonekaluröykkiöiden ohi pujottelemalla. Piilouduimme tällaiseen huoneeseen, toivoen että etsijät menisivät ohi. Odotimme. Talosta kuului sotilaiden käskyjä, kun he kävivät huone kerrallaan talon läpi. Sitten he lähestyivät huonettamme, jossa piileksimme, ovi aukeni ja askeleet lähestyivät. Kaksi sotilasta tutki koko huoneen ja löysi meidät vaatehuoneesta, joka oli rakennettu seinänmittaiseksi kapeaksi komeroksi. Aseella viittoen ja jotakin venäjäksi sanoen he ajoivat meidät pellolle, johon oli jo kerätty lähitaloista muita suomalaisia.

Pellolle oli pystytetty suuri teltta, jossa meidän nimeämme tivasi englanniksi naisupseeri ja sen saatuaan viittoi eteenpäin soppatykin luokse sanoen; "te tarvitsette nyt ruokaa, syökää!" "Teillä on pitkä matka edessänne". Keräsin rohkeuteni ja kysyin häneltä; "minne te viette meidät?". Hän ei vastannut mitään. Jatkoin; "Jumalan tähden, vastatkaa!" Hän sanoi; "Teille ei tehdä mitään pahaa". Hän katsoi minua mietteliäänä ja kysyi; "mitä olet valmis tekemään perheesi ja maasi puolesta?" Vastasin, että rakkaideni ja maani puolesta olen valmis kuolemaan". Hän nauroi, mutta ei mielestäni ivallisesti, vaan jotenkin myötätuntoisesti.

Sitten säpsähdin hereille klo. 08.41 omassa sängyssä ja kodissa, muistaen kaiken näkemäni yksityiskohtia myöten. Jos tämä oli ennusuni, toivon, ettei se koskaan toteudu. Ehkä se oli vain painajainen? Mitään vahvistusta Jumalalta en ole saanut toistaiseksi.

Haluan todeta, etten ole lukenut Jouko Pihon blogia kuukausiin;)"
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 20. Elo 2013 23:24

---
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 25. Elo 2013 15:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Elo 2013 11:39

Jasmiini siinä selitti että huone tarkoittais aina ihmistä itseään..kuinka ollakkaan eilen muistin juuri sen unen jonka näin pian näille kristillisille foorumeille tulon jälkeen.Siinähän oli huone jossa oli ahdas ovi ja isot ikkunat ja ihanat maisemat ja vesistöt..voi voi ...nytkö mun täytyy taas alakaa kelaamaan että mitä se meinaskaan :)
systeri
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron