Joka aamu on armo uus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Joka aamu on armo uus

ViestiKirjoittaja systeri » 26. Loka 2012 06:50

Laitetaan nyt vaikka tähän kun kerran aamu on ja armo uusi :)
Illalla ennenkö menin nukkumaan niin rukoilin Jumalalta ymmärrystä ja viisautta asioihin,eletään haastavia aikoja vähän joka paikassa.
Pyysin opeta vaikka unessa tai miten vaan.
Yöllä näin unta että oli romaaninainen joka oli kulkemassa tietä pitkin.Mutta hänen kuulakärkikynänsä oli kappaleina tien päällä.
Sanoin että mä tiedän miten se korjataan?? Nyt mietin tuota asiaa ja tarkistin Raamatusta että olikos siellä mitään paikkaa kynästä ja yks oli joka on mielestäni aika osuva tähän :) Kynän kappaleet olis totuus, nöyryys ja vanhurskaus...silloin ollaan "onnekkaita" kun nämä on samassa paketissa :think2:

Psalmi 45

1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat"; koorahilaisten mietevirsi; laulu rakkaudesta.(45:2) Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.
2 (45:3) Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti.
3 (45:4) Vyötä miekka vyöllesi, sinä sankari, vyöttäydy kunniaasi ja korkeuteesi.
4 (45:5) Ole onnekas korkeudessasi. Nouse sotavaunuihisi totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta, ja oikea kätesi opettakoon sinulle peljättäviä tekoja.

Muistan myös sen erään veljen profetian kokouksessa joka mulle tuli ,kun itse olin tuskissani ja halusin lopettaa kaikki kirjoittamiset ekumeniasta ym:sta eräällä foorumilla .. kuului näin "näin että murskasit kynän kädessäsi,jatka kirjoittamista"
systeri
 

Re: Joka aamu on armo uus

ViestiKirjoittaja systeri » 26. Loka 2012 19:26

Aamusta vähän takkusena kirjoitin tään ennen töihin lähtöä.Niin ,en tiedä miksi näin romaaninaisesta unta kun en oikeastaan edes tunne tällä hetkellä ketään..mutta joka tapaukses tuo muistutti mua itseä että parempaan täytyy pyrkiä. Ei luopua totuudesta, ei olla ylpeä, eikä menettää uskoa.Jeesus Kristus on Totuus ja sitä ei pidä vaihtaa valheeseen,valhetta on tyrkyllä joka suunnasta.
systeri
 

Re: Joka aamu on armo uus

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Loka 2012 23:14

Kiitos Herralle noista sun kirjoituksistasi. Elämme vaikeata aikaa ja on tärkeätä pysyä totuudessa.

Siunausta sinulle systeri ja kaikille muillekin!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Joka aamu on armo uus

ViestiKirjoittaja systeri » 27. Loka 2012 09:43

Joo se on nyt viimeisinä kuukausina ollut totta täälläkin "käpykylässä" että kaikennäköiset virtaukset yrittää olla rantautumassa meillekkin.Mutta vastuksen saa Jeesuksen nimessä! Sanoinkin Mallulle että meitä vissiin koetellaan kun ollaan näihin mahdollisiin eksytyksiin törmätty ihan livenä,joita on tuotu esiin kirjoituksissa varsinkin täällä foorumilla. Joten ei nää tutkimukset turhia oo todellakaan,
Totuus nöyryys vanhurskaus ...näillä mennään eteenpäin,kiitos Herralle että ne saa olla aina "kynässämme" kielellämme tai sormissamme kun tänne kirjoitellaan :thumb: Siunausta itsekullekkin :)
systeri
 

Re: Joka aamu on armo uus

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Loka 2012 13:49

Näitä unia :) nyt te pidätte ehkä mua vähän höyrähtäneen :roll: ...itse en, ehkä sittenkään vaikka niin ajattelin ensin. :)

Näin viime yönä unta että mulla oli kaks asuntoa, toinen kerrostalon alakerrassa ja toinen toisen kerrostalon yläkerrassa.Molemmissa niistä oli hyvä olla, vaikka siellä toisessa hääri eräs nainen jonka vuoksi oon pirauttanu muutamat kyyneleet pari kertaa elämässäni..ollaan kyllä halattu ja sovittukin asiat.
Mietin siinä unessa että viihdyn näissä molemmissa,kummassakin on hyvä olla.Mutta miten saan nää molemmat pidettyä...ajattelin että nyt täytyy tehdä "ylitöitä" :)

Nyt kun mielessäni kelaan kaikkia runon tapaisia ja välillä tarkistan Raamatusta onko mitään siihen viittaavaa niin tuli vastaan tämä ja yhdistin sitä tuohon uneen

Jes. 44:23
Iloitkaa, te taivaat, sillä Herra sen tekee; riemuitkaa, te maan syvyydet, puhjetkaa riemuun, te vuoret, ynnä metsä ja kaikki sen puut; sillä Herra lunastaa Jaakobin, kirkastaa itsensä Israelissa.

tai

Jes. 45:8
Tiukkukaa, te taivaat, ylhäältä, vuotakoot pilvet vanhurskautta. Avautukoon maa ja antakoon hedelmänänsä pelastuksen, versokoon se myös vanhurskautta. Minä, Herra, olen sen luonut.

Että tuo uni liittyis taivaan asuntoon ja alhaalla olevaan asuntoon...niinkuin kahdenmaan kansalaisia tässä ollaan :) Muuten ylimääräiset työt ei rasita ,jos ne on Herrasta,niin niihin saa voiman :thumb:

Ilahdutan itseäni näillä tänään,kun toiset syö kaikkea hyvää.Järjestin eilen koko lapsikatraalleni koko vuoden yhteiset synttärit koska ne on kaikki jääneet järkkäämättä. Itse puoliksi paastoan kun huomenna on edessä taas tähystyksiä.Illalla juon sitä "tosi hyvää" juomaa :x joka maksoi lähes 30 e :shock:
systeri
 

Re: Joka aamu on armo uus

ViestiKirjoittaja Mallu » 28. Loka 2012 15:24

Niin joka aamu on armo uus ja kiitos siitä!
Hienoja runoja olet saanut aikaan ja toivon ja uskon,että vielä nämä runot saavat puhua monelle sävelen siivittämänä.
Aika jänniä unia oot myös nähnyt.Tuosta romaaninaisesta tuli mieleen ajatus,että jos se liitty vaikka ihmiseen, joka ei ole varsinaisesti romaani,mutta on tavallaan paikasta toiseen siirtyvä.
vähän niin kuin "kiertolainen".
Mutta pyydetään Jumalalta voimaa,viisautta ja ennen kaikkea,että saadaan rakkauden hengessä tavata tämä steiner-opettaja.
Mallu
 

Re: Joka aamu on armo uus

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Loka 2012 17:03

Aivan Mallu... :think2: ..jospa se onkin vaikka tuo steiner opettaja.Hänhän on kiertänyt peruskouluja tätä ennenkin??
Mikä tietää vaikka olis ollut uskossa ja nyt poikennut polulta?? Jossittelua,mutta ei oo mitään tarkoitus häntä elävältä syödä vaan että me saadaan kertoa hänelle myös Jumalan Rakkaudesta Armosta ja Totuudesta.
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa

cron