Anteeksiantanmisesta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Anteeksiantanmisesta

ViestiKirjoittaja Herman » 05. Syys 2012 10:09

Olen huomannut sellaisen asian, että on helpompaa antaa anteeksi uskosta osattomalle, kuin uskovalle. Joskus uskovan kohdalla saattaa tuntua aivan mahdottomalta antaa anteeksi. Varmaan sielunvihollisen juonia, että nimenomaan uskovien välille tulisi säröjä. Onhan kirjoitettu:

Mutta kenelle te jotakin anteeksi annatte, sille minäkin; sillä mitä minä olen anteeksi antanut-jos minulla on ollut jotakin anteeksiannettavaa-sen olen anteeksi antanut teidän tähtenne Kristuksen kasvojen edessä, ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat. (2.Kor.2:10-11)
Herman
 

Re: Anteeksiantanmisesta

ViestiKirjoittaja JHK » 05. Syys 2012 11:15

Harva maailman ihminen raivostuttaa niin paljon kuin jotkin uskonveljet. Saatanan juoni sekin, ja omaa kasvamattomuutta.
JHK
 

Re: Anteeksiantanmisesta

ViestiKirjoittaja keijo » 05. Syys 2012 14:00

Terve rakkaat ystävää ja siunausta teille hyvistä kirjoituksista, antakoon Herra lisää teille kaikkea tätä ,itse olen niin paljon saanut anteeksi että tahdon harjottaa sitä seurakunata elämässä ja oman perhen keskellä ,Oi kuka siunaavat virrat alkavat virrata kun anteksi on annettu ja samaa kokee myös toinen osapuoli kun hänen rikkomukset on anteeksi annettu ja siunaava rakkaus kukoistaa missä on hyvää ja harmonista ja Pyhä Henki vuotaa ja täyttää meitä myös taas, niin kuin ennekin,kiitos ja siunausta,keijo
keijo
 
Viestit: 15
Liittynyt: 13. Heinä 2012 20:06

Re: Anteeksiantanmisesta

ViestiKirjoittaja systeri » 06. Syys 2012 12:27

Tuli mieleen seitsemän kuolemansyntiä...ylpeys tottelemattomuus haureus epäjumalanpalvelus varkaus ahneus viha.

Kenenkään uskovan ei pitäisi olla osallinen näihin ja kaikki me voidaan jollain kohtaa olla.Jumalan mielen mukainen nöyryys ja kuuliaisuus Sanalle pelastaa pahasta ja synnyttää hyvää hedelmää ja hyviä yhteyksiä uskonsisaruksiin.Jokaisen tulisi tutkia ensin itseään.Oon huomannu että just ne keihin on paras ja syvällisin yhteys ..semmoset suhteet sielunvihollinen pyrkii riepottelemaan piloille.Ja minä ainakin usein huomaan löytäväni niitä vikoja itsestäni :? ...aurinko alkaa paistaa kun asioista keskustellaan ja kyselee Herralta että miksi näin tai noin.Usein löytyy ymmärrys että tässähän meitä kouluutettiin näkemään jokin asia. :)
Taisi olla vähän kömpelöä tekstiä, mutta aika ajankohtaista :-P
systeri
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron