Pienet ketut puutarhoissa.

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Pienet ketut puutarhoissa.

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Syys 2012 09:21

Meillä on täällä tuommonen 9-12 vuotiaitten tyttöjen ryhmä joka on innostunut musisoimaan tosi hienosti hengellsiä lauluja.Tää ryhmä on opettanut ja innostanut mua kovasti ajattelemaan nupullaan olevaa ruusutarhaa,kuinka sitä pitää hoitaa ja antaa kasvaa rauhassa.Itseasiassa heräsin eräänä yönä siihen että ajattelin bändiläisiä ,ja kun heräsin niin kuulin kuinka mulle sanottiin,annetaan nuppujen kypsyä rauhassa.
Mutta niinkuin joka paikassa missä on ihmisiä koolla tulee helposti esiin kateutta ja kilpailuhenkeä ym.niin myös tässä nuorten tyttöjen bändissä.
Ja kun eräänä aamuna tästä bändikaverien äidin kanssa juteltiin, niin mulle nousi mieleen tuo Raamatun paikka pienistä ketuista jotka kukassa olevia viinitarhoja turmelee ja saatiin puhua puhelimessa niin rakentava keskustelu samassa hengessä ihan samanlaisin ajatuksin että olin tosi iloinen ja siunaantunut siitä :)
Niitä pieniä kettuja juoksee joka paikassa, missä on viljelystä ja Jumalan kasvustoa.Ja uskon että Herran tahto on että jokainen tutkisi itseään,sanomisiaan ja tekemisiään.Minä oon joutunut tutkia itseäni taas tämän asian kautta ja huomaan että on paljon asioita joissa täytyy tehdä parannusta myös kasvatuksessa,ne "ketut" olisi hyvä ottaa kiinni itseteosta.Siihen tarvitaan viisautta Jumalalta ja sen Hän on luvannut Sanassaan että anova saa :) Siunausta!
systeri
 

Re: Pienet ketut puutarhoissa.

ViestiKirjoittaja Herman » 02. Syys 2012 10:00

Hyviä ajatuksia.
Herman
 

Re: Pienet ketut puutarhoissa.

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Syys 2012 15:06

Tuom. 15:5

Sitten hän sytytti tulisoihdut ja päästi ketut menemään filistealaisten viljapeltoihin; näin hän sytytti palamaan sekä kuhilaat että kasvavan viljan, viinitarhat ja öljypuut.


Laul. l. 2:15

Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa.


Valit. 5:18

Siionin vuoren tähden, joka on autiona, jolla ketut juoksentelevat.


Hes. 13:4

Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.


Matt. 8:20

Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".


Luuk. 9:58

Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron