Tulevaisuuden näkyjä kirjanen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Tulevaisuuden näkyjä kirjanen

ViestiKirjoittaja AuMaT » 21. Elo 2012 18:48

TULEVAISUUDEN NÄKYJÄ

Sisällys
ESIPUHE
1. ENSIMMÄINEN PROFETIA – Käärme – Saatanallinen Suunnitelma
2. NOOA JA JÄTTILÄISET – Armahdettu Nooa – Syvyyden Enkelit – Jättiläiset
3. HERRAN JUHLAT – Juhlat Messiaan Esikuvina – Kärsivä Palvelija – Messias Kuningas
4. VIIMEINEN SEURAKUNTA – Seurakuntien Aikakaudet – William Boothin profetia – David Wilkersonin Näky – Norjalaisnaisen Profetia – Elian Ilmestys – Eksytys
5. SIRPPI, TÄHTI JA PUNAINEN PETO – Sirppi Ja Tähti – Punainen Peto
6. PSALMI 83 SOTA – Psalmi 83 Profetia – Maurice Skalarin Profetia – Sadhu Sundar Slvarajin Profetia – Aabraham Joosefin Sanoma
7. Nephilim Paluu – Autuaallinen Toivo – Suuri Eksytys – Pedon Merkki
8. BABYLON SUURI – Sodoman Synti – Voi, Voi, Sinua Babylon – Jesaja 9:11
9. GOOGIN SOTA – Turkki – Googin Sotajoukko – Islamin Lopunajan Profetiat – Van Rensburgin Profetiat – Joseph Vatopaidin Profetia
13. SUOMI NEITO RUKOILEE – Jaettu Maa – Tukholman Profetia Suomelle – Tauno Rantalan Profetia – Nimimerkki Petruksen Profetia
11. ISRAELIN ENNALLISTAMINEN – Viikunapuu Ja Muut Puut – Uuden Testamentin Kolme Osaa – Isien Liitto – Paavalin Salaisuudet – Israelin Paimenet
12. ANTIKRISTUKSEN MONET KASVOT – Nimrod II – Intiaanit – Aasia – Islam – Kabbala – Egyptiläiset
LOPPUSANAT

http://www.scribd.com/doc/103302100/tulevaisuuden-nakyja

Mielipiteitä saa esittää ja parannusehdotuksia sekä mistä haluaisit lukea lisää. :) Kirjanen ei ole minun kirjoittama vaan mieheni jolle voin välittää parannusehdotukset, mielipiteet ym. kirjaseen liittyvät jutut eteenpäin.
"Minä olen tie, totuus ja elämä." Herramme Jeesus Kristus
AuMaT
 
Viestit: 24
Liittynyt: 16. Kesä 2012 16:49

Re: Tulevaisuuden näkyjä kirjanen

ViestiKirjoittaja AuMaT » 22. Elo 2012 20:48

Tässä paremmin tulostettavassa muodossa oleva "laajennettu" versio.
http://www.scribd.com/doc/103579628/Tulevaisuuden-Nakyja

Uutta:
8. BABYLON SUURI
- Näky Presidenteistä
11. ISRAELIN ENNALLISTAMINEN
- Musta Lammas
12. ANTIKRISTUKSEN MONET KASVOT
- Uusi Aika
"Minä olen tie, totuus ja elämä." Herramme Jeesus Kristus
AuMaT
 
Viestit: 24
Liittynyt: 16. Kesä 2012 16:49

Re: Tulevaisuuden näkyjä kirjanen

ViestiKirjoittaja Herman » 23. Elo 2012 02:09

Täytyy perehtyä kirjaseen ajan kanssa. Sellainen seikka vain kiinnitti huomioni, että siinä ei (ilmeisesti? tai sitten vaan en löytänyt) ole kirjoittajan nimeä mainittu. Saanko kysyä syytä?
Herman
 

Re: Tulevaisuuden näkyjä kirjanen

ViestiKirjoittaja AuMaT » 23. Elo 2012 12:09

Herman kirjoitti:Täytyy perehtyä kirjaseen ajan kanssa. Sellainen seikka vain kiinnitti huomioni, että siinä ei (ilmeisesti? tai sitten vaan en löytänyt) ole kirjoittajan nimeä mainittu. Saanko kysyä syytä?

Joo ei ole kirjoittajan nimeä mainittu. Kirjoittajana toiminut ei halua julkisuuteen nimeänsä. Tunnen siis kirjoittajan henk. koht. ja hän pyysi että jakaisin linkkiä että muutkin saa lukea tuon.
"Minä olen tie, totuus ja elämä." Herramme Jeesus Kristus
AuMaT
 
Viestit: 24
Liittynyt: 16. Kesä 2012 16:49


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 23 vierailijaa

cron