Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja todael » 30. Kesä 2012 22:27

JOUKO PIHO jakaa tällaisen profetian: https://web.archive.org/web/20121013012144/http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/110317-uni-ven%C3%A4j%C3%A4n-hy%C3%B6kk%C3%A4yksest%C3%A4-suomeen

Rene Walli kertoo:

Näin 26.6.2012 erikoisen unen. Unessa olin koneeni ääressä tässä kirjoituspöytäni ääressä katsomassa netistä teidän (Jouko Piho) sivujanne. Teidän sivuillanne oli ensimmäisenä kuvan kartta. Huudahdin kaverille vieressä että: "Katso! Suomeen on hyökätty viime yönä!"

Kartalla näkyi joukkojen eteneminen ja valloittamat alueet kuin reaaliajassa ruskealla värillä täytettyinä. Olit laittanut kartan sivuillesi kaikkien nähtäväksi. Tietokoneeni kello oli tällöin 15:37 ja alla oli teksti: "Hyökkäys alkanut kello 3. Venäläiset edenneet yhdeksässä tunnissa kaksi kolmasosaa Pohjois-Suomen halki." Joukkojen päät olivat terävät ja suunta oli selkeästi kohti Ruotsin rajaa ja Lapin katkaisua.

Aamulla kun heräsin etsin netistä näkemääni sivua ja aloitin katsomalla, josko olisin nähnyt sen sinun sivuillasi. Uni oli siis niin todenmukainen. Sitten googlasin karttoja ja yllätyksekseni ja kauhukseni löysin juuri saman kartan kuin mitä unessa näytettiin. Olen lisännyt karttaan niin tarkasti kuin rukouksessa Herra on antanut minun nähdä joukkojen paikat. Kartassa oli myös näkyviä ruskeita laikkuja. Niiden tarkkaa määrää en muista, mutta niitä oli hieman enemmän kuvastaen pieniä kommandoyksikköjä. Nyt karttaan merkityt ja näkyvät ovat isompia laskuvarjosotilaiden pudotusjoukkoja.

P.S. On kovin huolestuttavaa, että viime aikoina on tullut kovin runsas määrä itänaapuriin liittyviä unia. Keuruulla helluntaikonferenssissa voimakkaan parannuksen tehneet uskovat sanoivat viime viikonloppuna, että Venäjä tulee syksyllä.

Itse olen miettinyt että kun karhu kerran on kaatanut kolmesti rajatolpan III 23/6 niin sehän tarkoittaisi 2013 juhannusta. Silloin ei ainakaan Suomen puolustustahto ole korkeimmillaan. Nopea miehitys keskikesällä antaisi mahdollisuuden uudelleen korjata rikki pommitettu sähkönsiirtoverkko ennen talvea. Näin venäläiset saisivat yhteiskunnan käyntiin ajoissa ilman tarpeetonta haittaa ja kärsimystä valloittamillaan alueilla.

Tähän päälle enää poliitikkojen oikeudenkäynnit rikoksista kansaa vastaan ja moni suomalainen ei pitäisi hallitusvallan siirtoa Moskovaan Brysselin rosvojen sijaan kovin huonona vaihtoehtona. Varsinkin jos laskisivat Suomen kaasun ja polttoaineiden hinnat oman maansa hintatasolle mikä onkin loogista, että tapahtuisi miehitetyillä alueilla kun valtiovalta kerran on vaihtunut. Näin liittyminen Euroopan Unionista Venäjän ja Aasian maiden unioniin ei olisi niin kovin kivuliasta.

------------------------

Tunteeko kukaan miestä Rene Walli ?? Yritin tiedustella onko mies uskossa Jeesukseen, en ole saanut vastausta....

- todael
Viimeksi muokannut todael päivämäärä 30. Kesä 2012 23:04, muokattu yhteensä 1 kerran
todael
 

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 30. Kesä 2012 23:02

:wtf: :think:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 13:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Kesä 2012 23:03

Hyvin mahdollista, että hyökkäävät tänne Suomeen....

Onhan siitä jo ollut useampikin profetia....


Ja Raamatussa kerrotaan näistä asioista.



Katsoin Eniron sivuilta "Rene Walli" ja ei löytynyt yhtään sen nimistä henkilöä, olisiko salainen numero?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja todael » 30. Kesä 2012 23:11

Jasmiini >> Ymmärrän kantasi. Silti jännite Suomen ja Venäjän välillä on selvästi muuttunut. Tällä tarkoitan, että Suomen ja Venäjän suhteet eivät ole enää samat kuin ennen. Tämä on tärkeää muistaa.

Olen kanssasi samaa mieltä, että profetia ei puhu Jumalan seurakunnalle mitään. Tämä pohdituttaa, ja siksi haluaisin jutella itse profetian antaneen kanssa. En ole saanut häneen yhteystietoja.

Koettelen itse rukouksissa tätä profetiaa ja etsin vahvistusta, niin Jumalan Sanasta kuin rukouksen kautta tulevasta ilmoituksesta. Profetian tarkoitus ei ole mielestäni yllyttää mitään panikkia, vaan mielestäni kyseessä on varoitus siitä mitä Venäjä hyvin todennäköisesti suunnittelee. Suomen "Nato-yritykset" voivat johtaa edellä kuvatun sotilaallisen yhteenoton tapahtumiseen.

Jätin profetian koeteltavaksi - en pelotellakseni ketään.

Jeesus on Herra.
- todael
todael
 

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Kesä 2012 23:25

*
profetia ei puhu Jumalan seurakunnalle mitään


En todella halua pelotella ketään mutta minun seurakunnalle tuli toisenlainen profetia. Siis en itse kuulu siihen seurakuntaan mutta siellä käyn edelleen...

Tällainen profetia:
Rakkaani, älkää peljätkö. Vaikeat ajat ovat tulossa, Minä olen seurakuntani kanssa loppuun asti.
Minä vahvistan teitä, Minä lähetän kaiken, mitä tarvitsette, ruokaa niille, joilla sitä ei ole.
Moni asia muuttuu aivan erilaiseksi. Minun voimani ja kirkkauteni lisääntyy teidän keskuudessanne.
On oleva elävä Luoja, ja nostaa jokaisen ja vie kerran kotiin, taivaan kotiin.
Te ette haluaisi hetkeäkään olla täällä, jos näkisitte miten ihana, kaunis kirkas taivas on.
Te saatte kokea ihmeellistä huolenpitoa vaikeina päivinä. Olkaa turvallisella mielellä.
14.9.2011 Armollisissa käsissä-iltakokouksessa.

En tiedä liittyykö se Venäjän hyökkäykseen. Koetelkaa tätä ja olkaa turvallisella mielellä sillä Jumala on luvannut olla kanssamme loppuun asti.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja todael » 30. Kesä 2012 23:31

Sain tällaisen vastauksen Jouko Piholta. Itse en ymmärrä miksi profetian antaja ei tule päivänvaloon ??

30.6.2012 22:28 Petri Kuusela
Käyttäjän uloskutsuttu kuva

Voisiko arvoisa Jouko Piho kertoa, kuka on Rene Walli ? Onko hän uskossa Jeesukseen ?

Suosittele
30.6.2012 22:44 Jouko Piho
Käyttäjän joukopiho kuva

En kerro lähemmin.
Rene Walli on uskossa Jeesukseen


>> http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/110317-uni-ven%C3%A4j%C3%A4n-hy%C3%B6kk%C3%A4yksest%C3%A4-suomeen
todael
 

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Kesä 2012 23:38

*
Minulle tuli mieleen äsken että Raamatussa on sellainen paikka valheprofeetoista että tulee lopunaikana ( ? ). Jos muistan nähneeni sellaisen paikan Raamatusta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 30. Kesä 2012 23:54

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 13:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Kesä 2012 23:59

En tiedä muistanko väärin mutta Katainenhan on sanonut jotain sinne päin, että uusi maailmanjärjestys tulee 2013 kesäkuussa?? EU on nyt jo lähes liittovaltio, kuinka nuo EU-kuviot tulevat vaikuttamaan Suomi-Venäjä suhteisiin vaikkapa vuonna -13? Se näkee ken elää, ei kait siihen voi oikein muuta sanoa tässä vaiheessa.

Toisaalta Putin ja kumppanit ovat hyvin arvaamattomia käänteissään, että ei se ainakaan mikään ihme olisi jos jotain tuommoista tulisi tapahtumaan.

Mutta kaikkihan on Jumalan käsissä, tapahtui mitä tapahtui, joka tapauksessa. Eletään päivä kerrallaan...

TÄNÄÄN AUTTAA HERRA.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Venäjän hyökkäys Suomeen 2013 - profetiassa

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 01. Heinä 2012 00:19

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 13:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa