Lääkkeet ja lääketiede

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja tanu » 16. Tammi 2018 23:05

Autoimmuunisairaudet = rokotesairaudet?

Näillehän ei olla syytä (muka) keksitty. Elimistö kääntyy itseään vastaan, sinne laitettujen myrkkyjen vuoksi.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Tammi 2018 13:14

*
Tanu, olen ymmällä. :shock: Minun on edelleen vaikea uskoa todeksi, vaikka Päivi vaikuttaa minusta fiksulta tyypiltä. :?
Olen ihan ihmeissäni, että Päivi ei mitään piittaa siitä, että ne uskomushoidot, joissa on terveyshaittoja, voi vahingoittaa ihmisen terveyttä.
Jos Päivi olisi täysin pakkorokostuksen kannalla, niin hänet voi haastaa oikeuteen, jos ihminen sairastuu tai vammautuu saatuaan uskomushoidon. :?

Päivin täytyisi tietää se, koska hän on itse lääkäri ja lisäksi hän tietää, että lääkärin vastuu on hoitaa ihmisen terveeksi. Päivin juttu oudostuttaa ja ihmetyttää minua. :shock: :?

No olen täällä foorumissa kertonut siitä, miksen luota lääkäriin. Minulla on kokemuksia sairaanhoitajista, vaikka he ovat uskossa. En yleistä. Koska kun haetaan ammatillisen koulutuksen esim. sairaanhoitaja tai lääkäri, mikä saa uskoa heikoksi. Olen sen havainnut. No tämä asia sikseen! Tarkoitan siis, pelkään Päivin puolesta, että hänen usko Jumalaan kohtaan on heikentynyt ja lääketiedettä kohtaan on vahvistunut - turvautumatta Jumalaan, joka tietää kaiken.

No minä haluaisin kysyä, mitä Päivi tällä jutulla tarkoittaa? Poimin toisesta linkistä tänne luettavaksi.

Päivi Räsänen kirjoitti:Räsäsen mukaan Suomessakin on ollut tilanteita, joissa uskomushoidosta on koitunut vakavaa terveysvaaraa. Hänen mielestään myös kuluttajansuojan kannalta on kestämätöntä, mikäli lupaukset kalliin hoidon vaikuttavuudesta osoittautuvat katteettomiksi.

http://www.kdlehti.fi/2018/01/16/mika-saa-suomalaiset-turvautumaan-uskomushoitoihin-kysyy-paivi-rasanen/

Meillä on oikeus kieltää rokotteen, joka arveluttaa liittyen terveyshaittoihin. Rukoillaan, että se juttu, mitä Päivi ajaa, ei mene läpi, sillä tiedän itse, mikä on Herran tahto, kun Hän ei tahdo uskomushoidon haittaavan ihmisten terveyttä.

Herra auta ja armahda Päiviä hänen ymmärtämättömyydestä! Herra, avaa Päivin ymmärrystä käsittämään, mikä on Sinun tahto tässä asiassa, Sinä et halua ihmisten kärsiä uskomushoidon haitoista, mikä haittaa heidän terveyttä! Herra, varjele ihmisiä uskomushoidoilta ja suo ihmisille oikeus kieltää rokotuksen, Jeesuksen Kristuksen nimessä! Amen!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Tammi 2018 15:43

Vaisuliini, haluaisitko kenties lähettää tuosta asiasta Päivi Räsäselle sähköpostia?

Tässä on hänen osoitteensa jos haluat kysellä häneltä tarkemmin tuosta asiasta mikä sinua askarruttaa:

paivi.rasanen@eduskunta.fi


Siunausta sinulle Vaisuliini ja läheisillesi myös


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Tammi 2018 11:56

*
Kiitos, Pekka. Mietin asiaa vielä, mutta kysyn, voisiko Tanu puolestamme kirjoittaa sinne?
Kiitos samoin, siunausta sinun päivääsi ja myös läheisillesi!

:hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja tanu » 18. Tammi 2018 14:18

vaisuliini kirjoitti:*
Kiitos, Pekka. Mietin asiaa vielä, mutta kysyn, voisiko Tanu puolestamme kirjoittaa sinne?
Kiitos samoin, siunausta sinun päivääsi ja myös läheisillesi!

:hearts:


Kiitos ehdotuksesta Vaisuliini. Tuntuu että juuri nyt en jaksa kaiken kiireen keskellä Räsäselle kirjoittaa.
Mutta ehkä tässä joku päivä järjestyy aikaa (jos se on Jumalan tahto).

Siunausta sinulle Vaisuliini. Kiva kun jaksat kirjoitella tänne.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Tammi 2018 16:13

*
:thumb: Tanu! Kiitos samoin, siunausta sinullekin!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja Tapani » 18. Tammi 2018 17:47

tanu kirjoitti:
Toivottavasti tuo ei mene ns. "läpi", eli toivottavasti ei koskaan tule lakia, joka kieltäisi vaihtoehtoiset hoitomuodot. Lääkeyhtiöillä on jo muutenkin ihan liikaa
valtaa. Tuossahan annetaan ymmärtää, että Päivi Räsänen on pakkorokotusten kannalla...???

Mielestäni pitäisi rukoilla sen puolesta, ettei linkissä esitetty asia toteutuisi.


Kyllä se näin on, lääketieteessä on hyvääkin, esim. kirurgialla voidaan korjata semmoista, mikä ei ole muuten mahdollista. Tosin turhiakin leikkauksia tehdään ja tämän myöntävät (ainakin jotkut) alan ammattilaisetkin, tämäkin asia kehittyy koko ajan. Ihminen ei tarvitse rokotteita mihinkään, koska ihmisellä on immuniteettijärjestelmä. Itselläni ei ole pienintäkään luottoa rokotteita kohtaan, koska niissä on ollut mm. elohopeaa, mikä on paha myrkky ihmiselle ja ties mitä muuta pahaa ne voivat saada aikaan. Totuus on se, että maailman väkimäärää halutaan vähentää, vaikka siihen ei ole mitään järkevää syytä, sen takia ihmisille esim. syötetään prosessoitua lisäainepitoista ja ravinneköyhää ruokaa. Jotkut lisäaineet aiheuttavat esim. astmaa ja syöpää, osa on vaarattomia. Lääkärit ovat enimmäkseen viattomia, he tekevät vain sen mihin heidät on koulutettu eli määräämään synteettisiä lääkkeitä, he ovat monesti niitä kaikista lahjakkaimpia ihmisiä(kuten Päivi Räsänen). Mutta ongelma on se, että heille ei kerrota (koko)totuutta koulutuksessa. Perinteinen ja oikea lääketiede on naturopatiaa, missä ihminen parannetaan esim. paastolla ja terveellisellä ravinnolla ja luonnon "lääkkeillä", mitkä tukevat ihmisen elimistön omaa kykyä parantaa itseään. Näin oli ennen nykyaikaista synteettistä lääketeollisuutta, mikä alkoi joskus 1800-1900 luvun vaihteilla. Yksi syy, miksi nykyään suositaan synteettisiä lääkkeitä on raha, niitä voidaan patentoida ja näin rikastua suunnattomilla summilla. Esim. masennuslääke prozac-pakkaus maksoi tuottaa lääketehtaalle muutaman sentin ja se myytiin jollakin 100 dollarilla, voitot ovat tähtitieteellisiä. Toki synteettisen lääketeollisuuden "isä" John D.Rockefeller perusti myös esim. Chicagon yliopiston ja ravitsemustieteen professuurin Harvardin yliopistoon, eli lääketeollisuus on vastuussa paljolti myös tutkimuksesta ja koulutuksesta. Lääketieteen ja ravitsemustieteen pitäisi kehittyä koko ajan ja tämän pitäisi näkyä ihmisten kohentuneena terveytenä. Mutta näyttää siltä, että tämä kehittyminen tarkoitaa sitä, että mitä enemmän lääkkeitä kulutetaan, sitä kehittyneempää lääketiede on. Ketään loukkaamatta mielestäni ihmiset vaikuttavat ulkoisesti koko ajan yhä enemmän huonovointisemmilta(ylipaino jne.) ja saa lukea miten diabetes yleistyy esim. nuorissa ja lääkkeitä kuluu, eli kyllä asiat on pahasti pielessä, jos ihan omilla silmillä katsotaan. Tässä hyvä kuvaus tästä nykyajan lääketieteestä, tätähän se on:

" Eräs keinoista joiden avulla peto ja hänen illuminaatti-mestarinsa hallitsevat ihmisiä on heidän saamisensa riippuvaisiksi lääkkeistä. 12.1.2006, julkaistiin raportti että puolet amerikkalaisista käyttää resepti-lääkkeitä. Jos olet ihmetellyt että miksi televisiossa mainostetaan niin paljon reseptilääkkeitä, sinulla on nyt vastaus. Kaikilla näillä lääkkeillä on pitkä lista sivuvaikutuksia, mutta ihmisiä kehoitetaan ostamaan niitä joka tapauksessa, vaikka jotkin sivuvaikutukset kuten ihosyöpä mainitaan. Se on kaikki Illuminatin suunnitelmaa vähentää väestön määrää ja hallita mitä siitä jää jäljelle. Illuminatin vehkeilijät jotka työskentelevät meidän hallituksessamme ovat myrkyttäneet meidän ruokamme lisäaineilla, meidän vetemme kloorilla ja fluorilla sekä meidän ilmamme kemikaalivanojen etyleenidibromidilla. Täten, meillä on syöpiä, sydän- ja keuhkosairauksia, sekä erityisesti astmaa ja diabetesta.

Kun olin lapsi 1950- ja 1960-luvulla, minä muistan nämä pinet lääkekaupat joihin tuli ihmisiä tunnin välein viemään reseptinsä. Nyt meillä on mega-lääkekauppoja pitkien ihmisjonojen kera jotka odottavat päästäkseen sisälle sekä autojonoja odottamassa drive-up -ikkunan vieressä. Tämä lääkekaupat ovat yhtä vilkkaita kuin pikaruokaravintolat keskipäivän aikaan työntekijöiden rynnätessä sisään ostamaan tarvitsemansa lääkkeet. Itse asiassa, nämä lääkenarkomaanit tarvitsevat näitä pikaruoka-lääkeketjuja niin paljon koska nämä ovat tehneet heidät niin sairaiksi. Nämä massiiviset lääkintäkeskukset ja sairaalat täytyy pitää täysinä; ja mitä tahansa se vaatiikin, tasainen potilasvirta täytyy tarjota odotustiloille ja palvelu-henkilökunnalle.

Nämä ovat mitä oudoimpia aikoja kun illuministiset tiedemiehet peukaloivat kaikkea Jumalan luomaa ja yrittävät uhmata Hänen muuttumattomia lakejaan. Ruoan säteilyttäminen on eräs ongelma sillä radioaktiivisuus rikkoo alkuperäisten elementtien yhdisteitä tuhoten vitamiineja ja muita ruoan ravintoaineita. Australiassa, terveysvirasto yrittää vakuuttaa kuluttajat että ei ole mitään huolta vaikka ruoka hehkuisikin pimeässä jääkaapissa. Terveysviraston johtaja, George Davey, sanoi että soittoja tulee huolestuneilta ihmisiltä mutta hän haluaa vakuuttaa jokaiselle että liha ja kala ovat täysin turvallisia."

http://www.heinola.org/~patato/last_trumpet/trump42.php

Itselläni on omaa kokemusta luonnollisen,ravinteikkaan ja lisäaineettoman ravinnon merkityksestä terveyteen. Sairastan nykyään n. 10 kertaa vähemmän flunssaa kuin aiemmin. Paaston parantavan vaikutuksen olen myös omatoimisesti kokenut, kun olen parantanut hammassäryn sillä. Tosin ei se mikään puhdas vesipaasto ollut, käytin vesijohtovettä(siinä on kaikenlaisia epäpuhtauksia) ja join mustaa kahvia vähän, kun olen kahvinarkomaani, ettei tule päänsärkyä.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja Tapani » 19. Tammi 2018 01:11

Tapani kirjoitti: Paaston parantavan vaikutuksen olen myös omatoimisesti kokenut, kun olen parantanut hammassäryn sillä. Tosin ei se mikään puhdas vesipaasto ollut, käytin vesijohtovettä(siinä on kaikenlaisia epäpuhtauksia) ja join mustaa kahvia vähän, kun olen kahvinarkomaani, ettei tule päänsärkyä.


Sen verran vielä tästä, että toki helpommalla olisin päässyt jos olisin mennyt juurihoitoon, mutta olin lukenut, että paastolla voi parantaa hammassäryn, joten halusin kokeilla. Ja kyllä se auttoi, muutama päivä meni. Eihän paasto kovin mieluisaa ole ja on joskus kova homma vaikka olen kokenut paastoaja, olen 1-3 vrk paastoja pitänyt lukemattomia kertoja, pisin on 9 vrk pelkällä vedellä.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja Tapani » 19. Tammi 2018 01:17

Tapani kirjoitti:
Tapani kirjoitti: Paaston parantavan vaikutuksen olen myös omatoimisesti kokenut, kun olen parantanut hammassäryn sillä. Tosin ei se mikään puhdas vesipaasto ollut, käytin vesijohtovettä(siinä on kaikenlaisia epäpuhtauksia) ja join mustaa kahvia vähän, kun olen kahvinarkomaani, ettei tule päänsärkyä.


Sen verran vielä tästä, että toki helpommalla olisin päässyt jos olisin mennyt juurihoitoon, mutta olin lukenut, että paastolla voi parantaa hammassäryn, joten halusin kokeilla. Ja kyllä se auttoi, muutama päivä meni. Eihän paasto kovin mieluisaa ole ja on joskus kova homma vaikka olen kokenut paastoaja, olen 1-3 vrk paastoja pitänyt lukemattomia kertoja, pisin on 9 vrk pelkällä vedellä.


Vielä sen verran tarkennettava, että särky lähti puolessa vuorokaudessa, sitä ei tarvinnut kestää, ainoastaan nälkää.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Lääkkeet ja lääketiede

ViestiKirjoittaja kari » 19. Tammi 2018 01:31

Tapani kirjoitti: Eihän paasto kovin mieluisaa ole ja on joskus kova homma vaikka olen kokenut paastoaja, olen 1-3 vrk paastoja pitänyt lukemattomia kertoja, pisin on 9 vrk pelkällä vedellä.


Monisanaisesti paastoamisesta kerrotkin, kolmessa peräkkäisessä viestissä. Löydätkö kokemuksesi tueksi myös Raamatusta tukea? Minä muistin tällaisen raamatunkohdan, mutta se ei tue paastoamisestasi kertomista.

"Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa. Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi, etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle." (Jeesuksen sanoja vuorisaarnasta).
kari
 
Viestit: 34
Liittynyt: 14. Heinä 2017 15:48

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa

cron