kesä 2012

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

kesä 2012

ViestiKirjoittaja Masa » 16. Kesä 2012 16:46

Missä tapahtumissa käyt kesällä 2012?

Oma lista on tällä näkymällä seuraavanlainen

16-17.08.2012 Kiponniemi baptistien kesäjuhla
Juhannus: Kiponniemi (vapaakirkko) + Isokirja konffa (hellari ym ekumenia tapahtuma)
Svk kesäpäivät Hämeenlinna.
ja sitten päällle ne ex tempore lähdöt, joista tässä vaiheessa ei ole vielä hajuakaan.
Masa
 

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja todael » 16. Kesä 2012 17:39

Itselläni kun ei ole autoa [eikä edes ajokorttia], eikä tällä hetkellä työtäkään - käyn Lahden Baptistilähetyksen kokouksissa. Muuten vietän aikaa sukulaisteni, ystävieni sekä Herran Jeesuksen seurassa :)

Kesän projektit siis täällä [tässä mielessä] aika "minimaaliset" [rukous, Sana, kasa kirjoja...], en juuri muutenkaan käy paljoa suurissa kokouksissa - ehkä olisi hyväkin.

Siunausta kaikille Herrassa Jeesuksessa
- todael :pc:
todael
 

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja Herman » 16. Kesä 2012 21:04

En ole kovin innokas käymään isommissa tapahtumissa, itse asiassa taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa kuinka monta kertaa elämässäni olen ollut mukana isommissa konferensseissa tai vastaavissa uskovien festareissa.

Tänä kesänä käyn pitkälti oman vakioporukan kokoontumisissa. Heinäkuussa tehdään perheen kanssa viikon mittainen eestinmatka jolloin käydään myös muutamassa uskovien kokoontumisessa, ja sitten heinäkuun lopussa ollaan mukana järjestämässä hengellistä perheleiriä itäsuomessa, siinä tämän kesän ohjelma jos ei Herra tuo yllätyksiä eteen (mikä Herran tuntien on täysin mahdollista :) )
Herman
 

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 22. Kesä 2012 14:20

Salo: Metodistien kesäjuhlat 30.6-1.7 (la-su)
Pori: Jeesus-festarit 12.-15.7 (to-su)
Helsinki: Karismakonferenssi 23.-26.8 (to-su)

Itse olen musiikkipalvelupuolella edellä mainituissa tapahtumissa. Kannattaa tarkastaa Salon ja Helsingin tapahtumien päivämäärät, koska itse olen töissä tuolloin, mutta saattaa olla laajempia tapahtumia kuin nuo annetut päivämäärät... En ole täysin varma, alkaako Karisma-konferenssi perjantaina vai torstaina, mutta matkaan lähdetään täältä jo torstaina.

Siunauttua kesää ja mukavaa juhannusta!
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Heinä 2012 09:50

Taisitte Masa tavata tuttuja kesäpäivillä :) Olivat kovasti iloisia siitä..harmi kun en itte pääse koskaan mukaan :?
systeri
 

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja Masa » 08. Heinä 2012 10:15

pulla kirjoitti:Taisitte Masa tavata tuttuja kesäpäivillä :) Olivat kovasti iloisia siitä..harmi kun en itte pääse koskaan mukaan :?


Taidettiin joo :) Oli mukava vaihtaa muutama sananen tuttujen kanssa, niin ja kieltämättä odottelin jos olisin nähnyt sinutkin Hämeenlinnassa.
Kaikesta huolimatta, pois harmitus ja huoli puseron sisältä, vielä tulee sekin päivä vielä jolloin nähdään. :)
Masa
 

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Heinä 2012 13:08

Aivan...kyllä me ne luvatut kahvikupposet vielä joku päivä jossain juodaan porukalla. Siunausta teidän pesueelle :)
systeri
 

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 08. Heinä 2012 18:43

Tänään olin yhteyspäivän vietossa Turun Läntisen Pitkänkadun kokouspaikassa :) Ihanat kokoukset oli ja niiden välillä ihana tavata uskovia muualtakin :dance: Muita suunnitelmia täksi kesäksi ei sitten taida olla... Meilläkään ei ole autoa, eikä kummallakaan edes ajokorttia, joten moneen paikkaan on hiukan hankalampi päästä. Varsinkin kun meillä on niin isoksi kasvanut tämä porukka, ettei edes useimpien kyytiin mahduta koko perheenä. Pitää siis hankkia ajokortti :drive:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja pekka » 16. Heinä 2012 11:10

Lähdetään tänään viikoksi kesänviettopaikkaan rauhaisan ja puhtaan luonnon keskelle. Otetaan kaikki kolme koiraa mukaan, saavat olla aamusta iltaan ulkosalla vapaana ja onnellisina kun tuuli huokailee ja linnut laulavat ja hyönteiset surraavat ympärillä. Siellä on myös hyvä hiljentyä ja rukoilla Kaikkivaltiaan Jumalan edessä.

Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa kaikille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: kesä 2012

ViestiKirjoittaja tanu » 16. Heinä 2012 11:42

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 20:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa