Herra on hänen nimensä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Herra on hänen nimensä

ViestiKirjoittaja toni t » 06. Touko 2012 01:22

San. 30:4. Kuka taivaasen menee ylös ja tulee alas? kuka käsittää tuulen pivoonsa? kuka sitoo veden vaatteesen? kuka on asettanut kaikki maan ääret? mikä on hänen nimensä? kuinka hänen poikansa kutsutaan? tiedätkös?

Häntä kuka menee ylös ja tulee alas ja kuka on asettanut kaikki maan ääret kutsutaan samalla nimellä kuin Hänen Poikaansa. Sillä vastaus Hänen nimeensä on myös vastaus siihen kuinka Hänen Poikaansa kutsutaan.

Joh. 17:11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.

Joh.5: 43. Minä tulin Isäni nimeen, ja ette minua ota vastaan; jos joku tulee omalla nimellänsä, niin te sen otatte vastaan.


Herra Jeesus on tullut Isänsä nimessä ilmoittamaan maailmalle Isänsä tahdon.

Kuka on asettanut kaikki maan ääret? mikä on hänen nimensä? kuinka hänen poikansa kutsutaan? tiedätkös?

Tiedän Hänen nimensä on Herra ja Hänen Poikansa nimi on Herra sillä Herra on luonut taivaan ja maan (Jesaja.45:18) ja ei ole muuta pelastajaa kuin Herra (Jesaja 43:11) ja joka tunnustaa Jeesuksen Herraksi pelastuu (Room.10:9).

Jesaja. 45:18 Sillä näin sanoo Herra, joka on luonut taivaan - hän on Jumala - joka on valmistanut maan ja tehnyt sen; hän on sen vahvistanut, ei hän sitä autioksi luonut, asuttavaksi hän sen valmisti: Minä olen Herra, eikä toista ole.

Jesaja. 43:11 Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut.

Aam. 9:5 Herra, Herra Sebaot, hän, joka koskettaa maata, niin että se sulaa, että kaikki sen asukkaat murehtivat, että se nousee kaikkinensa niinkuin Niili ja alenee niinkuin Egyptin virta,
9:6 hän, joka rakentaa yliskammionsa taivaisiin ja perustaa holvinsa maan päälle, joka kutsuu meren vedet ja vuodattaa ne maan pinnalle - Herra on hänen nimensä.


:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Herra on hänen nimensä

ViestiKirjoittaja todael » 06. Touko 2012 03:04

Jeesus on Yahweh - iankaikkinen Jumala, ainoa Pelastaja. Herran nimi on YHWH.
>>> http://uloskutsuttu.blogspot.com/2011/0 ... us-on.html

- todael :pc:
todael
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron