Enkelien läsnäolo

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Enkelien läsnäolo

ViestiKirjoittaja Mallu » 28. Huhti 2012 12:50

Hei!

Kirjoittelen täältä sängynpohjalta :( kuudetta viikkoa sairaslomalla,lääkäreillä käyntejä 6 kertaa,yksi käynti ortopedillä.Iskias vaivaa todettu.Lonkkaa särkee ja repii koko jalan pituudelta sääreen asti.Kävelemään vielä pääsen,eikä jalka ole vielä pettänyt alta.Istuminen ärsyttää jne.Mutta kiitos Herralle olen pärjännyt vielä särkylääkkeillä.Nyt odotellaan magneettikuvaan pääsyä.Saan olla kiitollinen siitäkin että olen jo nyt jonossa kuvaukseen.Röndgenissä todettiin muutoksia.Tiedä sitten mitä löytyy vai löytyykö mitään.

Mutta asia josta oikeastaan lähdin kirjoittamaan, on se, kun lääkärin määräyksestä olen käynyt muutaman kerra fysikaalisessa hoidossa.Tämä hieroja nainen on aivan ihana luonteeltaan ja ihan kiva on ollut käydä siellä.Hän kertoi että joku asiakas (uskossa oleva) oli kerran sanonut että näkee enkelin tämän hierojan takana.Hieroja sanoi itse että kokee toisinaan käsissään virtaavan lämmön kun hieroo ja hän uskoo itsekkin että hänellä on siellä enkeli apunaan.Hän uskoo että on saanut kyvyn auttaa ihmistä "kokonaisvaltaisesti".Mutta mainitsi minulle sitten ohimennen että hänellä on ainakin 60 enkelipatsasta olohuoneessa.Minä vähän sitä hätkähdin,että onko se "enkelinpalvontaa" mutta en kuitenkaan sitten kommentoinut mitään.
Eihän meidän tule palvoa enkeleitä,mutta voisiko tosiaan olla niin että on saanut enkelin avuksi :?:
Mitä mieltä olette,voisiko saada itselleen siitä jotain haittaa,ainakin toistaiseksi olen lopettanut hieronnat,kun tämä vaiva on vain ärtynyt hieronnasta.Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset.
Mallu
 

Re: Enkelien läsnäolo

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Huhti 2012 17:17

Mullakin on eräs kokemus konsulentti ajoilta kun yks asiakas alkoi laittaa kättään mun hartioihin pää ja niska kivun parantamiseksi.Tuli mieleen että voiskohan nää olla jotain reiki-hoitajia? Löysin tämmösen linkin jossa on mainittu enkeleistäkin. http://www.reikisivut.com/viesti/random/
systeri
 

Re: Enkelien läsnäolo

ViestiKirjoittaja toni t » 28. Huhti 2012 18:12

pulla kirjoitti:Mullakin on eräs kokemus konsulentti ajoilta kun yks asiakas alkoi laittaa kättään mun hartioihin pää ja niska kivun parantamiseksi.Tuli mieleen että voiskohan nää olla jotain reiki-hoitajia? Löysin tämmösen linkin jossa on mainittu enkeleistäkin. http://www.reikisivut.com/viesti/random/


Lainaus reiki sivulta.

Reikihoidon perusajatuksena on että me kaikki olemme osa universaalia kokonaisuutta, korkeampaa voimaa joka on kaikkialla meissä ja ympärillämme. Yhteytemme tähän korkeampaan henkiseen alkuperäämme on unohtunut, energiakanavamme ovat tukkeutuneet tietoisen mielemme kamppaillessa arkipäivän ongelmien kanssa ja kielteisten kokemusten seurauksena. Reiki puhdistaa mielemme avaten uudelleen tämän luonnollisen yhteyden omaan itseemme ja tasapainottaa sekä mielen että kehon energiat tuoden mielen tasapainoa ja henkistä ja fyysistä terveyttä. Reikihoidossa parantava energia virtaa hoitajan käsien kautta hoidettavaan, kysymys ei siis ole esimerkiksi hieronnasta.

Harjoittajalleen Usui-Reiki tarjoaa tien oman itsen syvälliseen tuntemiseen, mietiskelyn ja harjoitusten kautta löytyvään syvään rauhaan ja tasapainoon, onnelliseen ja rakkaudentäyteiseen elämään jonka perustana on oman itsen ja kaikkien muiden kunnioittaminen henkisinä olentoina ja yksilöinä; ehdoton ja pyyteetön universaali rakkaus.


Reiki hoito ei perustu Jumalan voimaan vaan saatanan eksytykseen. Tätä tulisi tutkia tarkemmasti mutta kyseessä on samantapainen eksytys kuin mitä joogassakin. Reiki hoitajat voivat puhua enkeleistä mutta Jeesuksen he kieltävät Herranaan. Reikihoitajat uskovat korkeampaan voimaan mutta eivät tunne sitä. Jumala auttaa omiaan Pyhän Hengen kautta ja saatana eksyttää ihmisiä energiahoitojen kautta.

Reiki sivun kauniit sulopuheet ja enkeli lainaukset ovat omiaan eksyttämään ihmistä luulemaan reikiä hyväksi asiaksi. saatana joka tekeytyy valkeudenenkeliksi osaakin eksyttää ihmisiä asioiden kautta jotka päältäpäin näyttävät suloisilta ja söpöiltä jne.. mutta ovat sisältä kavalaa myrkkyä..
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Enkelien läsnäolo

ViestiKirjoittaja Mallu » 28. Huhti 2012 19:11

Niin tämä hieroja ei ainakaan mainosta itseään minään "reikihoitajana" vaan hänellä on ihan tavallinen fysikaalinen hoitolaitos.Oiskohan siinä käynyt sitten niin, että jos joku asiakas on kokenut hieronnan kuin enkelin käden kosketukseksi (sellainen pehmeä hellä)niin kuin se hieronta on ollutkin ja maninnut siitä hänelle.Tämä hieroja on sitten sitä kautta "hurahtanut" enkeleihin kun kerran on niitä patsaitakin keräillyt.
Oon joskus vuosia vuosia sitten ollut reikihoitajalla (silloin kun en ollut uskossa) ja tämän olen Herralle tunnustanut ja pyytänyt anteeksi.Niin se oli kuitenkin erilaista.Tämä hieronta oli kuitenkin ihan tavallista hierontaa ,sähköhoitoa jne.Toisaalta hän itse suhtautui asiaan ikään kuin "lapsellisesti" tuumaten että täällä se kuule häärää mun kans (se enkeli)

Tiedä sitten sanoa onko hän uskonnollinen vai uskossa.Körttiläiseksi itseään sanoi.
Mutta kyllä kaikenlaisia eksytyksiä maailmassa kuitenkin on.
Asiasta toiseen,hyviä hoito-ohjeita otetaan vastaan iskias vaivaan,meinaa hermo mennä :roll:
Mallu
 

Re: Enkelien läsnäolo

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Huhti 2012 20:58

Tuolla pullan laittaman linkin reiki-sivustolla oli linkki myös eksytykseen nimeltä "naurujooga": http://www.naurujooga.com/, ja kirjoitus päättyy saatanalliseen valheeseen, lainaus:

"Maailmanrauha; Uuden vuosituhannen mantra: Maailmassa on sotia, koska sodimme itsemme kanssa. Jos onnistumme luomaan rauhan itseemme, myös ulkopuolelle tulee rauha. Jos pystymme saavuttamaan sisäisen rauhan naurujoogaa harjoittamalla ja noudattamalla järkeviä elämäntapoja, ja jos nämä naurukerhot leviävät kaikkialle maailmaan, tälle planeetalle saadaan ikuinen rauha."

Yhden naurujoogalaisen kanssa olen keskustellut ja kerroin hänelle myös Herrastamme Jeesuksesta ja kysyin saanko rukoilla hänen puolestaan mutta sain häneltä aika epämääräisen vastauksen.


Jumalan siunausta kaikille tähänkin päivään!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Enkelien läsnäolo

ViestiKirjoittaja kaijuli » 29. Huhti 2012 18:40

Minua työtoveri kerran pyysi saada auttaa, kun olin kovasti kipeänä töissä. Hän laittoi kädet rintakehän yläpuolelle ja käski sulkea silmät ja rentoutua hetkeksi. Kuulin jotain mutinaa, mutta samantien näin näyn että minulta ääni kysyi, että mitä sinä oikein olet tekemässä. Säikähdin, että tämä ei ole oikeaa ja pomppasin seisomaan. Kysyin mitä hän oikein mutisee, kuulin että enkeleitä kutsuu minua parantamaan ja kertoi todellakin perehtyneensä reikiin ja parantamiseen. Kannattaa varoa tälläisiä enkelin palvojia, ei kuulu uskovalle.
kaijuli
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa

cron